CREATIVE Inspire T3100 czy T3130? Proszę o poradę.

Data: 2011-06-13 12:19:00
Autor: Taz
CREATIVE Inspire T3100 czy T3130? Proszę o poradę.
Witam,
Zwracam się do osób, które miały możliwość oceny jakości dźwięku
w tych zestawach.
Podarowałem siostrze moje głośniki Inspire T3100 i chcę sobie kupić
nowy zestaw.
Mam dylemat czy kupić stare dobre T3100, bo znalazłem nówki w takim
komputerowym outlecie za 185zł, czy jednak zakupić następcę tego
modelu T3130, które są ogólnodostępne za około155zł.

T3100 Sprawują się dobrze od ponad 3 lat, ale nie miałem okazji posłuchać
jak grają T1130.

Znalazłem stronę z opiniami o obydwu zestawach i wypadają podobnie, może
T1130 o parę punktów gorzej, ale to może być spowodowane tym, że jest o nich
mniej opinii. (cokupic.pl)

Jest jeszcze jedna alternatywa - Logitech Z313 Ale tu już jest bardzo niewiele
opinii.

Doradźcie jeśli możecie.

--
Dzieki z góry i pozdrawiam

CREATIVE Inspire T3100 czy T3130? Proszę o poradę.