CREATIVE X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E

Data: 2009-06-04 09:12:33
Autor: Arek
CREATIVE X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E
Witam!

Czy warto "zamienić" zintegrowaną kartę dźwiękową (ADI AD1986A HD) na CREATIVE
X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E ?
Od razu zaznaczę, że karty na drogie lub na zwykłe PCI odpadają.

Czy usłyszę jakąś różnicę na głośnikach Genius SW-HF 5.1 5005 ?

Komputer używany jest głównie do oglądania TV Sat i DVD.

--
Pozdrawiam, Arek

http://www.margo.net.pl

Data: 2009-06-04 02:26:02
Autor: Matt
On 4 Cze, 09:12, "Arek" <arcady2WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Różnicę zapewne usłyszysz, choćby ze względu na lepsze odizolowanie od
zakłóceń na płycie, ale Extreme Audio się nie opłaca - ta karta nie ma
chipsetu X-Fi, tak naprawdę to tylko Audigy SE pod nową nazwą - więc
nawet nie "prawdziwe" Audigy.

Jeżeli rzeczywiście zwykłe PCI odpada, to lepiej dołożyć do wersji
Gamer/Music albo Xonara.
--
Regards
Matt

Data: 2009-06-04 09:20:09
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 04 Jun 2009 09:12:33 +0200, Arek napisał(a):

Witam!

Czy warto "zamienić" zintegrowaną kartę dźwiękową (ADI AD1986A HD) na CREATIVE
X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E ?
Od razu zaznaczę, że karty na drogie lub na zwykłe PCI odpadają.

Asus Xonar DX - jeśli dysponujesz takimi funduszami.
http://www.swiatkomputerow.pl/item.php?nr=31565&id=szukaj -

Czy usłyszę jakąś różnicę na głośnikach Genius SW-HF 5.1 5005 ?

Nie wiem, nie wiem jak te głośniki grają. Na pewno usłyszałbyś ją na
słuchawkach :)

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-06-04 16:21:57
Autor: Arek
> [...]
> Od razu zaznaczę, że karty na drogie lub na zwykłe PCI odpadają.

Asus Xonar DX - jeśli dysponujesz takimi funduszami.

To o 100 PLN więcej :(

> Czy usłyszę jakąś różnicę na głośnikach Genius SW-HF 5.1 5005 ?

Nie wiem, nie wiem jak te głośniki grają. Na pewno usłyszałbyś ją na
słuchawkach :)

Głównie zależy mi, by karta automatycznie zmieniała dźwięk stereo na Dolby
Pro-Logic II, a dźwięk DD 5.1 puszczała bez modyfikacji. Niestety, "integra" nie
ma takich opcji. --
Pozdrawiam, Arek

http://www.margo.net.pl

--