CROSS POST Czy taka ulotka "przejdzie"?

Data: 2015-04-20 00:31:55
Autor: Koziołek
CROSS POST Czy taka ulotka "przejdzie"?
Szczęść Boże Ojcu Prowadzącemu,

Jak może niektórzy wiedzą, od paru lat (choć ostatnio coraz rzadziej) zdarza mi się potrollować w Usenecie. Przy okazji prowadzę bloga - moje "oczko w głowie" - po dzieciakach i żonie ofkors.
Świadoma tego Moje Kochanie postanowiła na czterdzieste drugie urodziny sprawić mi mały prezent i za skitrane gdzieś kilkaset złotych, poszerzyć grono czytelników. Chce zamówić dwadzieścia tysięcy ulotek, następnie poświęcić następnych parę złotych na dystrybucję: koleś / kolesiuwka przebrana za Koziołka Matołka rozda te ulotki na najbardziej ruchliwych, krakowskich skrzyżowaniach.
Ponieważ na ulotce ma znaleźć się tekst jednego z pierwszych wpisów - o sztucznych włosach łonowych - chciałbym skonsultować sprawę z Prawniczym Koleżeństwem i spytać, czy ktoś chętny przeczołgać mnie za szmaty za to, że zdeprawowałem mu dziatki, gdy wracał z kościoła czy innej ikei, będzie miał prawne podstawy. Że niby treści nie teges, czy coś takiego.

Aha, chodzi o ten tekst:
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/08/Gdzie-w-Krakowie-Sztuczne-wlosy-lonowe-plpregierz.html

I tradycyjnie przepraszam za crossposta: piętno dla mojej żony, że chce jej się tak marnotrawić kesz. A dla siebie, że się zgadzam.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

Data: 2015-04-20 10:35:35
Autor: Koziołek
CROSS POST Czy taka ulotka "przejdzie"?
Uff, całe szczęście nikt nie odpisał. Wczoraj po dwóch piwkach pomysł jaśniał niczym gwiazda zaranna. Teraz - na trzeźwo - jest po prostu głupi.

Niniejszym ogłaszam EOT i spierdalam w podskokach ;)

Koziołek

Data: 2015-04-20 13:15:24
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 20 Apr 2015, Koziołek wrote:

Wczoraj po dwóch piwkach pomysł
jaśniał niczym gwiazda zaranna.

  Gadaj, a szybko, jak Twoja jednostka miary
"jedno piw(k)o" przelicza się na jakieś powszechniej
znane jednostki miary.
  Takie:
http://www.alleceny.pl/produkt/300/piwo_warka_15l_butelka
....?
  Albo jakiś wynalazek "piwo 15%"? :>

Niniejszym ogłaszam EOT

  Nie ma tak dobrze :>
  I pół roku nie pokazuje się na .rowery, bo teza że po dwu
piwach człowiek może być niebezpieczny grozi szkodami
w ludziach i sprzęcie ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-22 08:55:18
Autor: Koziołek
Gotfryd Smolik napisał:
[...]
...?
 Albo jakiś wynalazek "piwo 15%"? :>

Zwykły okocim OK Beer, 0,5litra, 5,6 % :)

:)))

Pozdro,

Koziołek

CROSS POST Czy taka ulotka "przejdzie"?