CRT TV HD ready dla xbox 360?

Data: 2010-06-08 00:10:01
Autor: smogg
CRT TV HD ready dla xbox 360?
Witam,
zastanawiam się nad zakupem wielkiego, ciężkiego CRT TV dla xbox 360...
HD ready... coś jak te tutaj:

http://cgi.ebay.com.au/SONY-TRINITRON-68CM-TV-SONY-HD-DIGITAL-SET-TOP-BOX-/180516432201

http://cgi.ebay.com.au/TV-Television-Sony-32-INCH-/220613942666

http://cgi.ebay.com.au/PANASONIC-76CM-WIDESCREEN-TV-/290441264815

http://cgi.ebay.com.au/SONY-Widescreen-High-Definition-Television-Sydney-/160442152350

co o tym myślicie?
wiem, że dużo gier na x360 nie jest w fullHD, więc...

Jedyny powód takiego myślenia to mój budżet, który pozwoli mi kupić albo monitor LCD 24" FullHD lub coś około 32" CRT TV.

Nie jestem onanistą i nie będę siedział i porównywał obrazu z TV LCD FullHD, po prostu chcę, żeby jakoś to wyglądało :)

pozdro
smogg

Data: 2010-06-08 01:28:38
Autor: Moltisanti
CRT TV HD ready dla xbox 360?

Użytkownik "smogg" :

[...]

Tu nie chodzi  o FHD, a o sposob wyswietlania, mimo swoich zalet
ja bym nie pakowal sie dzisiaj w takiego ramola.

M.

CRT TV HD ready dla xbox 360?