CSI Miami w Polsacie ?

Data: 2010-09-13 18:33:38
Autor: Darek
CSI Miami w Polsacie ?
Orientuje sie ktos który sezon CSI : Kryminalne zagadki Miami pokazuje obecnie tv Polsat ?

Data: 2010-09-13 19:02:53
Autor: Rais
CSI Miami w Polsacie ?
W dniu 2010-09-13 18:33, Darek pisze:
Orientuje sie ktos który sezon CSI : Kryminalne zagadki Miami pokazuje
obecnie tv Polsat ?

Sprawdź.
http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/

Data: 2010-09-13 21:54:16
Autor: Darek
CSI Miami w Polsacie ?

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6llfk$beo$1news.onet.pl...
[...]

W gazecie równiez moge sprawdzić, tylko chodzi mi czy puszczany sezon zgadza sie z tym co jest w tv. Bo wydaje mi sie jakby to były wcześniejsze sezony :)

Data: 2010-09-13 22:08:27
Autor: Rais
CSI Miami w Polsacie ?
W dniu 2010-09-13 21:54, Darek pisze:

[...]

To sprawdź sobie w niedzielę czy będzie ten odcinek:

CSI: Kryminalne zagadki Miami 8
19.09.2010 |Polsat 21:00
odc.: 170
Jesse Cardoza wraca do pracy w CSI. Zjawia się w siedzibie biura w momencie, gdy wdziera się tam zamaskowany i uzbrojony napastnik. Przestępca podkłada granat ogłuszający i bierze zakładników wśród których jest Jesse. Barykaduje się w laboratorium żądając wezwania porucznika Caine'a. W tym czasie SWAT zajmuje pozycje strzeleckie. Horatio nalega, by powstrzymano szturm i podejmuje negocjacje. Ryan Wolfe ustala, że na policyjnym parkingu stoi samochód, którym najprawdopodobniej przyjechał napastnik. Wkrótce sytuacja zakładników jeszcze bardziej się pogarsza - dochodzi do strzelaniny, w wyniku której zostaje ranna recepcjonistka.

Według wiki to jest odc 169
http://en.wikipedia.org/wiki/Hostile_Takeover_%28CSI:_Miami%29

I to jest drugi odcinek ósmej serii więc w czasie wakacji pewnie
leciały powtórki. Zgaduję bo ja w sumie ogladałem kilka odcinków.
Fajnie było. Dowiedziałem się, że Amerykanie mają komórki, które
w momencie wypadku/ataku zaczynają same robić zdjęcia i tym
podobne ciekawostki. :D
--
pzdr

Data: 2010-09-15 09:52:28
Autor: Mark
CSI Miami w Polsacie ?
Dnia Mon, 13 Sep 2010 22:08:27 +0200, Rais napisał(a):

[...]

CSI Miami jest najbardziej "odrealnione" ze wszystkich CSI. Do tego stopnia
ze momentami sie o SF ocieraja, a to mocno razi. W porownaniu do nich to w
CSI LV maja przedpotopowe laboratorium:D, a i w CSI: NY tez uzywaja
archaicznych metod.

--
Mark

Data: 2010-09-15 18:01:02
Autor: stab
CSI Miami w Polsacie ?

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:iztjq9b1u8tp$.dlgsmok.wot...
[...]

kwiatki typu powiekszanie zdjecia z komorki jakby to bylo zdjecie
30kx30k pikseli razilo mnie juz w CSI:LV, o innych rzeczach nie wspominajac,
przciez kazdy kto mial ztycznosc z komputerem to wylapuje....

pozdrawiam

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5453 (20100915) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-09-15 18:29:30