CURRICULUM VITAE

Data: 2009-06-23 14:34:19
Autor: Piotr
CURRICULUM VITAE
Dnia Tue, 23 Jun 2009 05:30:30 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Kiedyś, przed moim wyjazdem z Polski w 1987 roku, pisało się życiorys.
Do 2004 roku w Niemczech pisałem "Lebenslauf" (życiorys po niemiecku).
Wracam do kraju w 2004 roku, a tu jakiśłaciński wymyślili sobie
"Curriculum Vitae". Czy Polacy zawsze muszą z siebie robić
pośmiechowisko świata. Dlaczego zawsze jesteśmy bardziej papiescy od
Papieża?

A kto się z tego śmieje? Skrot CV jest jak najbardziej miedzynarodowo
rozpoznawalny.
Piotr

Data: 2009-06-23 05:56:02
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE
On 23 Cze, 14:34, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Papieża?

A kto się z tego śmieje? Skrot CV jest jak najbardziej miedzynarodowo

Zagiąłem jedną panią wykładającą, dlaczego w Polsce używa się takiej
nazwy życiorysu. Ta powiedziała, że jest to obecnie norma w UE. Ja na
to, że ta nazwa obcojęzyczna życiorysu obowiązywała w Polsce jeszcze
zanim Polska była w UE i nie jest to wcale normą unijną, a jedynie
unormowana jest forma pisania życiorysu (CV).
Bóg mi świadkiem, w Niemczech nie miałem o tym pojęcia, co to takiego,
a także Niemcy, którzy zawsze piszą "Lebenslauf".
Skrót CV może się już i w Polsce utarł, ale skoro Życiorys nazwano w
Polsce nie wiedząc czemu "Curriculum Vitae", to może i cały życiorys
należałoby pisać po łacinie?

boukun

Data: 2009-06-23 15:40:13
Autor: cytryna
CURRICULUM VITAE

> [...]

Skrót CV może się już i w Polsce utarł, ale skoro Życiorys nazwano w
Polsce nie wiedząc czemu "Curriculum Vitae", to może i cały życiorys

Niemcy są wierni tradycji i zawsze kochali ten Lebensraum i tak im zostało do dziś w UE chętnie tym terminem się posługują. Widac takie mają życiorysy.

Data: 2009-06-23 21:19:15
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:540d.000001e2.4a40db3dnewsgate.onet.pl...

> [...]

dziś w UE chętnie tym terminem się posługują. Widac takie mają życiorysy.

Co trzeba im przypisać na pochwałę. Szanują siebie i swój język, w przeciwieństwie do Polaków, którzy wracają do XV wieku. A pomyśleć, że kiedyś Mikołaj Rej wyśmiewał łacinę twierdząc, iż Polacy nie gęsi...

boukun

Data: 2009-06-23 21:58:19
Autor: awe
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1rae1$248$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Co trzeba im przypisać na pochwałę. Szanują siebie i swój język, w przeciwieństwie do Polaków, którzy wracają do XV wieku. A pomyśleć, że kiedyś Mikołaj Rej wyśmiewał łacinę twierdząc, iż Polacy nie gęsi...

-- -- -- -- -- -- --
no boukun ale ty bedac antypolakiem, wspierajac tu kaweckiego, tzvela, i cholera wie kogo, cale to parchate towarzystwo -w zaden sposob nie przyczyniasz sie zeby ktokolwiek szanowal polakow. Nikt z wami nic nie chcialby miec do czynienia...
awe

Data: 2009-06-23 21:59:07
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1rbtv$fis$1news.onet.pl...

> [...]

no boukun ale ty bedac antypolakiem, wspierajac tu kaweckiego, tzvela, i cholera wie kogo, cale to parchate towarzystwo -w zaden sposob nie przyczyniasz sie zeby ktokolwiek szanowal polakow. Nikt z wami nic nie chcialby miec do czynienia...

Chcesz się dopisać do listy złych prawicowców. Normalnie w żaden sposób nie pasujesz, jako zdrowy lewicowiec.

boukun

Data: 2009-06-24 13:09:45
Autor: awe
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1rcon$5kc$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Chcesz się dopisać do listy złych prawicowców. Normalnie w żaden sposób nie pasujesz, jako zdrowy lewicowiec.

-- -- -- -- -- -- -
wiesz ja mam w dupie lewicie i prawice. oczekuje racjonalnych rzadow. Na razie mamy burdel z czerwonymi pajacykami glosujacymi na PO. Wlasnie jestesmy na -62 mld zl. Pierdole takich politykow i taki rostowskich
awe

Data: 2009-06-23 17:45:59
Autor: CYC
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:478451a9-43aa-4adc-8921-71b1b7ab3fbdc36g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Skrót CV może się już i w Polsce utarł, ale skoro Życiorys nazwano w
Polsce nie wiedząc czemu "Curriculum Vitae", to może i cały życiorys

Przywylkismy dfo tego ale na poczatku rzeczywiscie ludziom sie to nie podobalo !.
Po co zmieniac to co jest tozsame a tymbardziej jesli swojsko sie nazywa ? .

cyc

Data: 2009-06-23 21:21:31
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1qtbs$5bq$1news.onet.pl...

> [...]

Po co zmieniac to co jest tozsame a tymbardziej jesli swojsko sie nazywa ? .

Znaczy do czego przywykliśmy do łaciny? Jesteś prister CYC? Jak wprowadzimy ją obowiązkowo, też przywykniemy...
Durni z siebie i pośmiechowisko świata robimy i tyle.

boukun

Data: 2009-06-24 10:05:28
Autor: CYC
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1rai8$2al$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Durni z siebie i pośmiechowisko świata robimy i tyle.

Zle napisalem !.
Mialo brzmiec " Po co nam bylo zmieniac to co ....."

cyc

Data: 2009-06-24 09:26:43
Autor: konserwator
CURRICULUM VITAE

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

swietny pomysl!

Data: 2009-06-24 11:39:54
Autor: raff
CURRICULUM VITAE
Wlasciwie i tak bokun nie ma co robic.

R.

Data: 2009-06-24 12:04:19
Autor: Piotr
CURRICULUM VITAE
Dnia Wed, 24 Jun 2009 11:39:54 +0200, raff napisał(a):

Wlasciwie i tak bokun nie ma co robic.

A studiowanie zasobów tube8 i innch "ciupcianych" stron, to pikuś?
Ty wiesz ile to ruchów reką?
Piotr

Data: 2009-06-24 14:12:22
Autor: raff
CURRICULUM VITAE
Wlasciwie i tak bokun nie ma co robic.

A studiowanie zasobów tube8 i innch "ciupcianych" stron, to pikuś?
Ty wiesz ile to ruchów reką?

Musi jakos spedzic czas przed byciem Ministrem.

R.

Data: 2009-06-24 20:51:52
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:j71lvfuqg4mp.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Masz Piotruś, coś co lubisz http://www.gayphotosharing.com/images/3tuomkx0c1tktoaem915.jpg

boukun

Data: 2009-06-25 07:49:38
Autor: Piotr
CURRICULUM VITAE
Dnia Wed, 24 Jun 2009 20:51:52 +0200, boukun napisał(a):

Masz Piotruś, coś co lubisz http://www.gayphotosharing.com/images/3tuomkx0c1tktoaem915.jpg

To twoje, z Willym?
Piotr

Data: 2009-06-25 09:48:56

[...]