CURRICULUM VITAE

Data: 2009-06-23 14:58:15
Autor: pulsar
CURRICULUM VITAE
boukun napisał(a):
Kiedyś, przed moim wyjazdem z Polski w 1987 roku, pisało się życiorys.
Do 2004 roku w Niemczech pisałem "Lebenslauf" (życiorys po niemiecku).
Wracam do kraju w 2004 roku, a tu jakiśłaciński wymyślili sobie
"Curriculum Vitae". Czy Polacy zawsze muszą z siebie robić
pośmiechowisko świata. Dlaczego zawsze jesteśmy bardziej papiescy od
Papieża?

Zbastuj bukun, nie wszystko jest takie
prostackie jakim je Ty widzisz... Brak
wiedzy niczego nie tłumaczy, co najwyżej
ośmiesza...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-06-23 06:00:31
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE
On 23 Cze, 14:58, pulsar <galakt...@dm.eu> wrote:
boukun napisał(a):

> [...]

Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach

Możesz rozwinąć myśl?

boukun

Data: 2009-06-23 15:07:20
Autor: pulsar
CURRICULUM VITAE
boukun napisał(a):
Możesz rozwinąć myśl?

CV to życiorys zawodowy, a nie biograficzny.
CV ma specyficzną strukturę i układ. Powinieneś
to na tym "kursie" zauważyć...

Data: 2009-06-23 06:27:19
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE
On 23 Cze, 15:07, pulsar <galakt...@dm.eu> wrote:
boukun napisał(a):

> [...]

Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach

I taki sam kiedyś się pisało składając podanie o pracę (dziś nazwali
to o zgrozo Listem Motywacyjnym). Forma ma prawo się zmieniać, a nazwa
powinna być (pozostać) jednak po polsku Życiorys. Polacy robią sami z
siebie idiotów.

boukun

Data: 2009-06-23 16:08:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
CURRICULUM VITAE
boukun wrote:

[...]

Boukun, a kto Ci broni napisać "Życiorys", że taki raban robisz aż Cię w
całej Świdnicy słychać?

Możesz napisać "Życiorys". Możesz pisać "Podanie o pracę". Możesz!
TYLKO Qźwa w końcu NAPISZ!

I zacznij żyć jak każdy uczciwy człowiek. Z pieniędzy zarobionych własną
uczciwą pracą, a nie jak jakiś, za przeproszeniem, wałkuń.
--
Pit

Data: 2009-06-23 21:45:55
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h1qnio$kom$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Mi to nie grozi, ale ty widzę lubisz robić z siebie durnia CIULICIULUM WITALNY.

boukun

Data: 2009-06-23 15:30:40
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
CURRICULUM VITAE
pulsar wrote:

boukun napisał(a):
Możesz rozwinąć myśl?

CV to życiorys zawodowy, a nie biograficzny.

Wymagasz takiej wiedzy od człowieka, który nigdy się żadnej pracy zawodowej
nie imał?

Dla wałkuństwa nie istnieje pojęcie "życiorys zawodowy".
--
Pit

Data: 2009-06-23 06:47:23
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE
On 23 Cze, 15:30, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
pulsar wrote:

> [...]

nie imał?

Dla wałkuństwa nie istnieje pojęcie "życiorys zawodowy".

Dla matołectwa wprowadzili zamiast życiorysu zawodowego Curriculum
Vitae.

boukun

CURRICULUM VITAE