CURRICULUM VITAE

Data: 2009-06-23 15:23:49
Autor: jadrys
CURRICULUM VITAE
boukun pisze:
Kiedyś, przed moim wyjazdem z Polski w 1987 roku, pisało się życiorys.
Do 2004 roku w Niemczech pisałem "Lebenslauf" (życiorys po niemiecku).
Wracam do kraju w 2004 roku, a tu jakiśłaciński wymyślili sobie
"Curriculum Vitae". Czy Polacy zawsze muszą z siebie robić
pośmiechowisko świata. Dlaczego zawsze jesteśmy bardziej papiescy od
Papieża?

boukun

Albo te ichnie "grille", długie weekendy, lunchy  i inne idiotyczne duperele.  Normalnie w pustych łbach się przewala od tego "zachodu"...

Data: 2009-06-23 06:39:33
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE
On 23 Cze, 15:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
boukun pisze:

> [...]

Albo te ichnie "grille", długie weekendy, lunchy  i inne idiotyczne
duperele.  Normalnie w pustych łbach się przewala od tego "zachodu"....

Ale nawet na zachodzie nie robią z siebie takich idiotów, bo np. w
Niemczech podanie o prace nazywa się "Bewerbung" czyli podanie o
pracę, tłumacząc dosłownie, jak sama nazwa sugeruje, umieganie się o
zwerbowanie. A w Polsce nazwano podanie o pracę List Motywacyjny.
Szkoda, że nie List Miłosny.

boukun

Data: 2009-06-23 16:37:21
Autor: jadrys
CURRICULUM VITAE

boukun pisze:

[...]

Niemcy nie gęsi, swój język mają.. ;-)

Data: 2009-06-23 17:45:01
Autor: raff
CURRICULUM VITAE

[...]

Ale przeciez to bokuna nie dotyczy, to co on sie tak piekli.

R.

Data: 2009-06-23 21:24:10
Autor: boukun
CURRICULUM VITAE

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h1qta2$45i$2news.onet.pl...

[...]

Co mnie nie dotyczy, posługiwanie się łaciną?
Ja ci kurwa...

boukun

Data: 2009-06-24 09:32:16
Autor: konserwator
CURRICULUM VITAE

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
[...]

ale tu mu przyznam racje. on nie ma motywacji wiec powinien raczej napisac podanie o prace (z nadzieja, ze zostanie odrzucone)

CURRICULUM VITAE