CURRICULUM VITAE

Data: 2009-06-23 17:57:14
Autor: MH
CURRICULUM VITAE
Kiedyś, przed moim wyjazdem z Polski w 1987 roku, pisało się życiorys.
Do 2004 roku w Niemczech pisałem "Lebenslauf" (życiorys po niemiecku).
Wracam do kraju w 2004 roku, a tu jakiśłaciński wymyślili sobie
"Curriculum Vitae". Czy Polacy zawsze muszą z siebie robić
pośmiechowisko świata. Dlaczego zawsze jesteśmy bardziej papiescy od
Papieża?

Wielkie mi mecyje !!  Chciałem się dowiedzieć , kiedy będzie dostępny nowy album
Paula McCartney'a..  Zapomnij !! Nie będzie nowego albumu.. Paul McCartney już
nie nagrywa albumów.. Teraz realizuje "PROJEKTY".

MH

P.S. QRVA !! Ten świat ocipiał już całkiem !!!

--

CURRICULUM VITAE