CWJ - dokumentacja

Data: 2009-03-10 21:25:15
Autor: Tomasz_XX
CWJ - dokumentacja
Witam,
W 1932 r ukazał się opis budowy szybowca CWJ, niestety pewne materiały należało dokupić osobno. Chodzi mi o "Rysunki warsztatowe wraz ze wskazówkami i opisem poprawek" które można było kupić via Związek Awiatyczny Lwów za ówczesne 40 zł. Poszukuję tych materiałów oraz rysunków okuć, zawiasów, sworzni, które wtedy kupowano w PZL na ul. Puławskiej 20.

Tomek

Data: 2009-03-18 17:40:03
Autor: Andrzej A. Mroczek
CWJ - dokumentacja

Data: 2009-03-18 17:41:12
Autor: Andrzej A. Mroczek
CWJ - dokumentacja
Zachowały się rysunki warsztatowe m,otoszybowca Bąk - może to Cię zaintersuje.

Andrzej