CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogó wce?

Data: 2012-07-03 18:50:25
Autor: Jasio
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogó wce?
W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

Art 25.4.1 PORD to juĹĽ kolegi nie obowiÄ…zuje?

Data: 2012-07-03 18:56:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie¶ć drogówce?
W dniu 2012-07-03 18:50, Jasio pisze:
W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dzi¶ znów jaki¶ matoł zapakował mi się pod maskę na
czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownic±. Chyba się
pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

Art 25.4.1 PORD to już kolegi nie obowi±zuje?

Koledzy komendantów s± ponad wszystkim. Kto z nich by się tam jakim¶ PoRDem przejmował?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-03 19:46:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie¶ć drogówce?
Hello Jasio,

A to Twój kolega? Współczuję...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-03 21:38:31
Autor: mk4
On 2012-07-03 18:50, Jasio wrote:
[...]

No wlasnie - chyba sam nie wie, ze zlamal przepisy. Jeszcze to nagral i sie chwali swoja glupota i nieznajomoscia przepisow.
Rece opadaja...

--
mk4

CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogó wce?