CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogó wce?

Data: 2012-07-04 03:44:33
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogó wce?
W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Nieaktualny.

Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

https://www.youtube.com/watch?v=P5ij1zYBw5A
To aktualny.

Data: 2012-07-04 10:48:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie¶ć drogówce?
Hello anacron,

Wednesday, July 4, 2012, 3:44:33 AM, you wrote:

W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Nieaktualny.

Ja to mam pecha, dzi¶ znów jaki¶ matoł zapakował mi się pod maskę na
czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownic±. Chyba się
pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

https://www.youtube.com/watch?v=P5ij1zYBw5A
To aktualny.

Rzeczywisto¶ci nie zaklniesz, wycinaj±c swoje bluzgi do człowieka. My
juz je słyszelismy i będziemy pamiętać. A parę osób na pewno ¶ci±gnęło
filmik dla potomnosci.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 13:20:30
Autor: anacron
[...]

Jeste¶ jednak głupi, masz się skupić na tym co widać, a co Ci i Tobie
podobnym głupiom±drym uwidoczniłem.

Data: 2012-07-04 14:06:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie¶ć drogówce?
Hello anacron,

Wednesday, July 4, 2012, 1:20:30 PM, you wrote:

[...]

[...]

Zdaj sobie sprawę, że nie jestes w stanie mnie obrazić. Brak ci do
tego zdolno¶ci...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 15:12:58
Autor: Plumpi
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie¶ć drogówce?
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jt192t$8fr$1mx1.internetia.pl...

Jeste¶ jednak głupi, masz się skupić na tym co widać, a co Ci i Tobie
podobnym głupiom±drym uwidoczniłem.

My¶lisz, że jak zaczniesz tupać nóżkami i wyzywać to nagle rzeczywisto¶ć się zmieni? :)
Zauważ, że w tym w±tku wypowiedziało się już kilkana¶cie osób i wszyscy jednoznacznie twierdz±, że wina leży po Twojej stronie.
Przemy¶l to sobie, wyci±gnij wnioski i przestań winić cały ¶wiat za swoje błędy.

Data: 2012-07-04 15:38:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie¶ć drogówce?
Hello Plumpi,

Wednesday, July 4, 2012, 3:12:58 PM, you wrote:

[...]

W przypadku tego osobnika jest to niemożliwe. To pieniacz-paranoik.
Żadne krzyki i płacze nie przekonaj± go...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 17:00:08
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie�� drog �wce?
W dniu 2012-07-04 15:12, Plumpi pisze:
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:jt192t$8fr$1mx1.internetia.pl...

Jesteś jednak głupi, masz się skupić na tym co widać, a co Ci i Tobie
podobnym głupiomądrym uwidoczniłem.

Myślisz, że jak zaczniesz tupać nóżkami i wyzywać to nagle rzeczywistość się zmieni? :)
Zauważ, że w tym wątku wypowiedziało się już kilkanaście osób i wszyscy jednoznacznie twierdzą, że wina leży po Twojej stronie.
Przemyśl to sobie, wyciągnij wnioski i przestań winić cały świat za swoje błędy.

Kilkunastu krzykaczy trolujących w każdym wątku na p.m.s. Jak pytałem o
możliwe przyczyny wyższego spalania w i30 to zajęli się tym, że i30
powinno palić 6l i żadne na chwile nawet nie zastanowił się i nie
spróbował doradzić gdzie szukać, choć w innych wątkach kreują się na
znawców techniki motoryzacyjnej. Ci sami także nie mogą się zdecydować
czy jednak jestem kapelusznikiem, czy piratem i chamem drogowym (nie
podjęli jeszcze decyzji, co bardziej poprawi im samopoczucie). Zresztą w
tym konkretnym przypadku policja takĹĽe jest innego zdania niĹĽ ta banda
frustratów i dostrzegają wjazd na czerwonym (choć może to wynika z tego,
ĹĽe oni znajÄ… to skrzyĹĽowanie i wiedzÄ… jak tam jest zorganizowany ruch -
tak byłem z filmem w KMP). Powyższe dowodzi, że towarzystwo wzajemnej
adoracji ma zarówno mizerne pojęcie o technice motoryzacyjnej, jak i
przepisach. Ich aktywność tu ma na celu leczenie własnych frustracji i z
dzieleniem sie wiedzÄ… za wiele wspĂłlnego nie ma. Szkoda tylko, ĹĽe
zakrzyczeli tych pozostałych i "przywłaszczyli" sobie tym samym niejako
p.m.s na własność. Z chęcią bym jeszcze zobaczył na jakimś torze co
potrafiÄ… w kwestii techniki prowadzenia samochodu i obawiam siÄ™, ĹĽe i tu
wyniki byłyby mizerne. :)

ps. ustaw poprawnie swojego OE. Dziękuję.

CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogó wce?