CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce ?

Data: 2012-07-03 18:33:24
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce ?
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dzi艣 zn贸w jaki艣 mato艂 zapakowa艂 mi si臋 pod mask臋 na
czerwonym (dla siebie). Nast臋pny b臋dzie Hammer z kratownic膮. Chyba si臋
pofatyguj臋 i nagranie z艂o偶e drog贸wce.

--
anacron

Data: 2012-07-03 16:40:41
Autor: to
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
begin anacron
[...]

Poka偶 to lekarzowi i razem o tym podyskutujcie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 18:36:47
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
[...]

Daj spok贸j. Szkoda fatygi. Mailem pode艣lij komendantowi.

Data: 2012-07-03 18:45:44
Autor: Plumpi
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
U縴tkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa w wiadomo禼i news:jsv71i$6e7$1mx1.internetia.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dzi zn體 jaki mato zapakowa mi si pod mask na
czerwonym (dla siebie). Nast阷ny b阣zie Hammer z kratownic. Chyba si
pofatyguj i nagranie z硂縠 drog體ce.

Wybacz, ale to nagranie tylko 秝iadczy o Twoim braku znajomo禼i PoRD. Pomijam ju s硂wnictwo i zachowanie wobec innych kierowc體, bo jest na prawd 縜硂sne.
Wje縟zasz na zakorkowane skrzy縪wanie, na kt髍ym stoj ju samochody pr骲uj眂e opu禼i to skrzy縪wanie, na d硊go zanim doje縟zasz do tego skrzy縪wania.
Pakujesz si na si酬 i do tego si awanturujesz. To, 縠 Tobie zapali硂 si zielone 秝iat硂 nie oznacza, 縠 masz prawo pakowa si na takie skrzy縪wanie i do tego wymusza pierwsze駍two na innych kierowcach.

Data: 2012-07-03 18:47:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-07-03 18:45, Plumpi pisze:
[...]

Zachowanie godne rasowego drecha. Tylko dlaczego si ukrywa w korea馽ach, zamiast kupi rasowy dresow髗?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-03 20:39:57
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie锟斤拷 drog 锟絯ce?
W dniu 2012-07-03 18:45, Plumpi pisze:
Wybacz, ale to nagranie tylko 艣wiadczy o Twoim braku znajomo艣ci PoRD.
Czy nikt nie widzi czerwonego 艣wiat艂a dla niego, czy tylko udajecie, 偶e
nie widzicie? :) On nie opuszcza艂 skrzy偶owania, po drodze min膮艂
sygnalizator z czerwonym. Wi臋c ja nie pakuje si臋 na pe艂ne skrzy偶owanie,
bo gdyby on nie wjecha艂 by艂oby pusto, ale ok Wy si臋 znacie na PoRD tylko
sygnalizacji nie dostrzegacie, bo to w sumie taki ma艂o istotny drobiazg.  :)

Data: 2012-07-03 20:57:43
Autor: 'Tom N'
anacron w <news:jsveer$313$1mx1.internetia.pl>:

W dniu 2012-07-03 18:45, Plumpi pisze:
Wybacz, ale to nagranie tylko 秝iadczy o Twoim braku znajomo禼i PoRD.
Czy nikt nie widzi czerwonego 秝iat砤 dla niego, czy tylko udajecie, 縠
nie widzicie?

Ty widzia砮 jakie czerwone 秝iat硂?  Je秎i tak, to sk眃 wiesz, 縠 to by硂 dla niego a nie dla ciebie? Je秎i uwa縜sz, 縠 by硂 dla niego, to zg硂 odpowiednim s硊縝om
On nie opuszcza skrzy縪wania, po drodze min背
sygnalizator z czerwonym.

I?
Wi阠 ja nie pakuje si na pe硁e skrzy縪wanie,

Oczywi禼ie, na filmie wida, 縠 jest pusto

bo gdyby on nie wjecha by硂by pusto,

Czyli jednak by硂 pe硁e... CBDU

Aha, Motyli駍ki -- przeprosisz po dobroci za:
?

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-04 02:10:26
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie锟斤拷 drog 锟絯ce?
W dniu 2012-07-03 20:57, 'Tom N' pisze:

Je艣li uwa偶asz, 偶e by艂o dla niego, to zg艂o艣 odpowiednim s艂u偶bom

Jakim kurwa s艂u偶bom ???

Komendantowi ... na kawce ... w przerwie mi臋dzy 69 a analem z 偶on膮 komendanta ...

Data: 2012-07-04 14:37:15
Autor: jerzu
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie?? drog?wce?
On Wed, 04 Jul 2012 02:10:26 +0200, "Rafa \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

a analem z 縪n komendanta ...

Chyba z komendantem.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-03 22:42:13
Autor: Plumpi
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie?? drog?wce?
U縴tkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa w wiadomo禼i news:jsveer$313$1mx1.internetia.pl...

Wybacz, ale to nagranie tylko 秝iadczy o Twoim braku znajomo禼i PoRD.

Czy nikt nie widzi czerwonego 秝iat砤 dla niego, czy tylko udajecie, 縠
nie widzicie? :) On nie opuszcza skrzy縪wania, po drodze min背
sygnalizator z czerwonym. Wi阠 ja nie pakuje si na pe硁e skrzy縪wanie,
bo gdyby on nie wjecha by硂by pusto, ale ok Wy si znacie na PoRD tylko
sygnalizacji nie dostrzegacie, bo to w sumie taki ma硂 istotny drobiazg. :)

W pi眛ej sekundzie Twojego nagrania masz jeszcze czerwone 秝iat硂, a tamten stoi ju przodem samochodu, blokuj眂 Ci Tw骿 lewy pas ruchu. Rusza przed Tob i zmienia na prawy pas. Najprawdopodobniej ju nawet nie widzi umieszczonego wysoko sygnalizatora, bo znajduje si zbyt blisko niego tak, 縠 widok sygnalizatora przes砤nia mu dach. Liczy na to, 縠 jad眂 w kolejce po prostu opu禼i to skrzy縪wanie.
Jest to chwila, w kt髍ej zmienia si dla Ciebie 秝iat硂 na zielone. iadcz o tym stoj眂e jeszcze na prawym pasie Twojego kierunku dwa samochody oraz ruszaj眂y przed nimi rowerzysta. Uwa縜sz, 縠 skoro zapal;i硂 Ci si zielone to wszyscy powinni nagle si ulotni i zrobi miejsce ja秐ie paniczowi w dresiku.

Ty w tym momencie 砤miesz kilka artyk蟪體 PoRD.
Po pierwsze nie zachowujesz nale縴tej ostro縩o禼i zbli縜j眂 si do skrzy縪wania, gdy nawet nie zwalniasz przed skrzy縪waniem. Wr阠z przeciwnie z pe硁 秝iadomo禼i i premedytacj wje縟zasz do舵 szybko na to skrzy縪wanie i gwa硉ownie hamujesz licz眂 na dobr zabaw w dawaniu nauczki innym.
Po drugie wje縟zasz na to skrzy縪wanie pomimo, 縠 jeste 秝iadomy tego, 縠 jest ono zakorkowane i nie b阣ziesz m骻 go opu禼i.
Po trzecie u縴wasz sygna硊 d紈i阫owego w innym celu ni przewoduje to PoRD.
Po czwarte tylko i wy潮cznie Ty w ca砮j tej sytuacji powodujesz zagro縠nie na tym skrzy縪waniu. Wje縟zasz szybko na skrzy縪wanie na jego 秗odku gwa硉ownie hamujesz, stwarzaj眂 zagro縠nie dla ewentualnych innych uczestnik體 ruchu jad眂ych za Tob.
Po pi眛e przyspieszasz, wyprzedzasz to auto i pr骲ujesz zajecha drog temu kierowcy, z kt髍ym prowadzisz awantur, a nast阷nie na ko馽z眂ym si Twoim pasie blokujesz go, aby prowadzi z nim awantur i utrudniasz ruch jad眂ym za wami uczestnikom ruchu.
Wybacz, ale my秎, 縠 na podstawie tego nagrania spokojnie mo縩a by Ci by硂 odebra prawo jazdy i skierowa na poiwt髍ny egzamin, a przede wszystkim na badania.

Data: 2012-07-03 22:16:28
Autor: DoQ
W dniu 03-07-2012 18:45, Plumpi pisze:
Pomijam ju s硂wnictwo i zachowanie wobec innych kierowc體, bo jest na
prawd 縜硂sne.

Powinien krzycze MOTYLA NOGA!!

--
Pozdr.

Data: 2012-07-03 18:50:25
Autor: Jasio
[...]

Art 25.4.1 PORD to ju偶 kolegi nie obowi膮zuje?

Data: 2012-07-03 18:56:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-07-03 18:50, Jasio pisze:
[...]

Art 25.4.1 PORD to ju kolegi nie obowi眤uje?

Koledzy komendant體 s ponad wszystkim. Kto z nich by si tam jakim PoRDem przejmowa?

Data: 2012-07-03 19:46:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
Hello Jasio,

A to Tw骿 kolega? Wsp蟪czuj...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-03 21:38:31
Autor: mk4
On 2012-07-03 18:50, Jasio wrote:
[...]

No wlasnie - chyba sam nie wie, ze zlamal przepisy. Jeszcze to nagral i sie chwali swoja glupota i nieznajomoscia przepisow.
Rece opadaja...

--
mk4

Data: 2012-07-03 19:22:09
Autor: Bydl
On 2012-07-03 16:33:24 +0000, anacron <anacron@anacron.pl> said:

http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dzi zn體 jaki mato zapakowa mi si pod mask na
czerwonym

Tobie?
;>

(dla siebie). Nast阷ny b阣zie Hammer z kratownic. Chyba si
pofatyguj i nagranie z硂縠 drog體ce.

Fajnie musi wigilia BN wygl眃a鏍u ciebie.

--
Bydl

Data: 2012-07-03 19:42:09
Autor: Grejon
[...]

Na twoje w砤sne 縴czenie. Hint: zielony sygna oznacza tylko zezwolenie, a nie obowi眤ek wjazdu na skrzy縪wanie.

> Chyba si pofatyguj i nagranie z硂縠 drog體ce.

Je秎i tak bardzo chcesz dosta mandat...

--
Grzegorz Jo馽a    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-07-03 19:46:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
Hello anacron,

Tuesday, July 3, 2012, 6:33:24 PM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dzi zn體 jaki mato zapakowa mi si pod mask na
czerwonym (dla siebie). Nast阷ny b阣zie Hammer z kratownic. Chyba si
pofatyguj i nagranie z硂縠 drog體ce.

Mam nadziej, 縠 za wymuszanie pierwsze駍twa przypierdol ci taki
mandat, 縠 do ko馽a 縴cia zapami阾asz, ze pierwsze駍two ma
opuszczaj眂y skrzyzowanie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-03 20:32:10
Autor: Krzysiek Kielczewski
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce?
Dnia 03.07.2012 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisa/a:

Pzdr,
Krzysiek Kie砪zewski

Data: 2012-07-03 20:41:24
Autor: anacron
[...]

Nie przejmuj si, on ma tak wad wzroku, 縠 nie widzi sygnalizacji
秝ietlnej. :) A mo縠 tylko ma zaburzenie widoczno禼i koloru czerwonego? :)

Data: 2012-07-03 20:34:26
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
Mam nadziej, 縠 za wymuszanie pierwsze駍twa przypierdol ci taki
mandat, 縠 do ko馽a 縴cia zapami阾asz, ze pierwsze駍two ma
opuszczaj眂y skrzyzowanie.

On ma sygnalizator z czerwonym, nie opuszcza skrzy縪wania, tylko
przejecha na czerwonym 秝ietle. Przyjrzyj si 砤skawie. Tam po lewej
jest sygnalizator dla niego z CZERWONYM 秝iate砶iem.
EOT.

Data: 2012-07-03 20:43:48
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, July 3, 2012, 8:34:26 PM, you wrote:

[...]

Nie. On wjechal za sygnalizator zanim zapali硂 sie dla niego czerwone.
W momencie, gdy zapali硂 si czerwone on juz tego nie widzia.
To ty jedziesz jak ostatni burak - na si酬, omijajac pojazd, kt髍y
czeka na miejsce na skrzyzowaniu.

EOT.

Chcia砨y.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-03 20:47:38
Autor: anacron
[...]

Ahh zamiast przyzna si do b酬du b阣zie brn背 w zaparte. Jakie to
polskie :) Chcia砮 mi dopiec a si sam o秏ieszy砮. Ok rozumiem,
kiepska jako舵 filmu, p蠹niej mo縠 specjalnie dal ciebie wrzuc orygina
w HD.

Data: 2012-07-03 19:21:26
Autor: to
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
begin anacron
Ahh zamiast przyzna膰 si臋 do b艂臋du b臋dzie brn膮艂 w zaparte. Jakie to
polskie :) Chcia艂e艣 mi dopiec a si臋 sam o艣mieszy艂e艣. Ok rozumiem,
kiepska jako艣膰 filmu, p贸藕niej mo偶e specjalnie dal ciebie wrzuc臋 orygina艂
w HD.

Raczej Ty powiniene艣 przyzna膰 si臋 do burackiej jazdy i dresiarskich pokrzykiwa艅.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 21:54:18
Autor: mk4
On 2012-07-03 20:47, anacron wrote:
[...]

Od momentu jak w ogole te piskele mozna zakwalifikowac jako samochod i cokolwiek widac to on stoi majac sygnalizator na wysokosci polowy pojazdu czyli jest za sygnalizatorem.
Ty oczywiscie bedac 150 metrow dalej widzisz i wiesz lepiej.

Poza tym przed nim jest jeszcze inny pojazd ktory tez blokuje skrzyzowanie a ty szarzujes jak jakis glab. Prawie jak w watku o quadach.

Gdybys przywalil w cokolwiek w tej sytuacji to po obejrzeniu filmiku moznaby orzec tylko i wylaczenie twoja wine.

A nawet jesli to co za roznica, ze jak ty byles 200m dalej to on przejechal czerwone? Jesli tak by bylo to jemu sie mandat za to nalezal. A dalej ty masz swoja sytuacje, ktora zastales zblizajac sie do skrzyzowania. Dojechales i w tej zastanej sytuacji postapiles niezgodnie z przepisami i blednie. Powinienes sie zatrzymac przed skrzyzowaniem a nie kontynuowac jazde.

Mam nadzieje, ze bedziesz uzywal przedszkolnych arumentow "ale to on zaczal".

Miales sytuacje przed soba i postapiles blednie (a mogles wlasciwie bo nie wystapily czynniki, ktore by ci to uniemozliwily).

--
mk4

Data: 2012-07-03 23:13:07
Autor: anacron
W dniu 2012-07-03 21:54, mk4 pisze:
[...]

Ja tam bywam kilka razy dziennie, taki k眛, go禼 stoi przed lini
jeszcze, przeje縟縜 j na czerwonym. W wolnej chwili zrobi zdj阠ie
skrzy縪wania z kilku k眛體.

Poza tym przed nim jest jeszcze inny pojazd ktory tez blokuje
skrzyzowanie a ty szarzujes jak jakis glab.

Nie przesadzasz? Noga z gazu zdj阾a, pojazd za chwil si usunie i jest
wolna droga, pod warunkiem, 縠 jegomo舵 stoj眂y za lini przy
sygnalizatorze na czerwonym nie postanowi jednak wjecha.

Data: 2012-07-04 02:19:11
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-03 23:13, anacron pisze:

Ja tam bywam kilka razy dziennie,

Dziwi膰 si臋, 偶e badania statystyczne wykazuj膮, 偶e W艂oc艂awianie czuj膮 si臋 jak szmaty i maj膮 podejrzenie, 偶e reszta kraju traktuje ich jak debili ...

Data: 2012-07-04 02:17:14
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-03 20:47, anacron pisze:

[...]

Tak, masz racj臋 tania kurwo, pop艂uczyno po pijaczce i komuni艣cie. Roman b臋dzie szed艂 w zaparte ... To on, nie ty zachowa艂 si臋 jak sko艅czony wie艣niak na skrzy偶owaniu, w jurysdykcji znanego ju偶 w ca艂ym 艣wiecie komendanta.

To Roman z艂ama艂 w huj przepis贸w, nie ty, to Roman zachowa艂 si臋 jak sko艅czony wie艣niak rzucaj膮c kurwami do cz艂owiek kt贸ry m贸g艂by by膰 twoim ojcem ... wr贸膰 ... w sumie m贸g艂by - ilu z nas wali艂o w ko艅cu do sedesu ... Mi臋dzy m贸g艂by a chcia艂by nie stawia艂bym znaku r贸wno艣ci.

Motyli艅ski - sko艅cz wa艣膰, szmat膮 si臋 urodzi艂e艣, szmat膮 jeste艣 i szmat膮 zostaniesz. Filmem tym przypiecz臋towa艂e艣 t膮 tez臋.

Data: 2012-07-04 02:45:11
Autor: anacron
W dniu 2012-07-04 02:17, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Az tak Ci w 偶yciu nie wysz艂o? Wsp贸艂czuj臋. Pr贸bowa艂e艣 zg艂osi膰 si臋 do
specjalisty?

Data: 2012-07-04 03:06:22
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-04 02:45, anacron pisze:

Tak, masz racj臋 tania kurwo, pop艂uczyno po pijaczce i komuni艣cie.
Az tak Ci w 偶yciu nie wysz艂o? Wsp贸艂czuj臋. Pr贸bowa艂e艣 zg艂osi膰 si臋 do
specjalisty?

No ... ale komendant mnie na suszark臋 z艂apa艂. Za艂atwisz co艣 ? Wiesz ... na kawce ...

Data: 2012-07-03 20:00:11
Autor: Artur Ma艣l膮g
[...]

Ty jeste艣 tak samo bezpieczny i racjonalny na drodze, jak
wiarygodny na pms.

No, ale znajomy komendant do czego艣 zobowi膮zuje - to jaka艣
rodzina?

Data: 2012-07-03 21:01:07
Autor: Gryngol
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸 wce?
Debilu. Dlaczego wpierdala艂e艣 na skrzy偶owanie na pe艂nej pr臋dko艣ci, widz膮c 偶e auta kt贸re na nim si臋 znajduj膮 nie zd膮偶y艂y jeszcze zjecha膰??

Data: 2012-07-03 19:07:06
Autor: to
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
begin Gryngol
Debilu. Dlaczego wpierdala艂e艣 na skrzy偶owanie na pe艂nej pr臋dko艣ci,
widz膮c 偶e auta kt贸re na nim si臋 znajduj膮 nie zd膮偶y艂y jeszcze zjecha膰??

To oczywiste, po to, 偶eby nabluzga膰, a potem podnieca膰 si臋 filmikiem.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 21:04:00
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸 wce?
W dniu 2012-07-03 21:01, Gryngol pisze:
Debilu.

Nie myl mnie ze swoim ojcem

Dlaczego wpierdala艂e艣 na skrzy偶owanie na pe艂nej pr臋dko艣ci,

45km/h to pe艂na pr臋dko艣膰? :)

widz膮c 偶e auta kt贸re na nim si臋 znajduj膮 nie zd膮偶y艂y jeszcze zjecha膰??

Zd膮偶y艂y, na moim pasie jest juz pusto, do momentu, w kt贸rym taki
u偶ywaj膮c Twojego g贸rnolotnego s艂ownictwa debil wje偶d偶a mi pod mask臋
mijaj膮c sygnalizator z czerwonym 艣wiat艂em.

Data: 2012-07-03 19:14:37
Autor: to
[...]

Nawet je艣li zrobi艂 tak jak twierdzisz, to Twoja wina jest nie mniejsza, bo widz膮c co si臋 艣wi臋ci zapierdalasz przez skrzy偶owanie celowo prowokuj膮c niebezpieczn膮 sytuacj臋. Nawet gdyby ten ostatni nie wjecha艂, to i tak musia艂by艣 ostro hamowa膰.

Dodatkowo wydzierasz si臋 jak nienormalny, naprawd臋 sugeruj臋 wizyt臋 co najmniej u psychologa.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-03 21:11:15
Autor: 'Tom N'
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸 wce?
Gryngol w <news:jsvfhl$s5d$1news.icpnet.pl>:

Debilu. Dlaczego wpierdala砮 na skrzy縪wanie na pe硁ej pr阣ko禼i, widz眂 縠 auta kt髍e na nim si znajduj nie zd笨y硑 jeszcze zjecha??

Bo hamowanie, to strata paliwa i czasu, nie da硂by sie 20 000 km na miesi眂
zrobi spalaj眂 200-400 litr體, nie da硂by si w czterdzie禼i kilka dni
trzydziestu tysi阠y kilometr體... Na skrzy縪waniu jest za to czas na
chamowanie, co mo縩a wyra糿ie us硑sze

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-03 21:55:28
Autor: Yogi\(n\)
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce?
U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jsv71i$6e7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jeste艣 pierdolni臋tym chamem, nie maj膮cym poj臋cia o je偶d偶eniu ani przepisach. Do tego agresywnym dresem  herbu burak. Z niecierpliwo艣ci膮 czekam na kolejne filmiki, twoje komentarze do nich s膮 tyle samo warte, co wywody na r贸偶ne inne tematy, o kt贸rych nie masz zielonego poj臋cia.

--
Yogi(n)

Data: 2012-07-03 22:32:38
Autor: Cavallino
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce?

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jsv71i$6e7$1@mx1.internetia.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha,

I jeszcze nagra艂e艣 dow贸d na swoje w艂asne zachowanie.....

Data: 2012-07-03 22:49:05
Autor: Iksi艅ski
[...]

To nie pech, to burdel pod sufitem...

Data: 2012-07-03 22:50:15
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2012-07-03 22:49, Iksi艅ski pisze:

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha,

To nie pech, to burdel pod sufitem...

Motyli艅ski, Panie ;)

Data: 2012-07-03 23:13:59
Autor: megrims
[...]

Ja 20 minut temu widzia艂em jak oznakowana lod贸wa przejecha艂a na
czerwonym. Bez kogut贸w. Ale od czasu pami臋tnej przygody w 艁odzi
z kamer膮 nie je偶d偶臋.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-03 23:22:01
Autor: DoQ
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
W dniu 03-07-2012 23:13, megrims pisze:
Ja 20 minut temu widzia砮m jak oznakowana lod體a przejecha砤 na
czerwonym. Bez kogut體. Ale od czasu pami阾nej przygody w dzi
z kamer nie je縟筷.

Dlaczego? Przecie policja dzi阫i temu nagraniu orzek砤 i jeste poszkodowanym a nie sprawc.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-04 09:17:30
Autor: megrims
W dniu 2012-07-03 23:22, DoQ pisze:
[...]

Ale mo縠 jak nie mia砨ym kamery, do niczego by nie dosz硂.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-04 03:44:33
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸 wce?
W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Nieaktualny.

Ja to mam pecha, dzi艣 zn贸w jaki艣 mato艂 zapakowa艂 mi si臋 pod mask臋 na
czerwonym (dla siebie). Nast臋pny b臋dzie Hammer z kratownic膮. Chyba si臋
pofatyguj臋 i nagranie z艂o偶e drog贸wce.

https://www.youtube.com/watch?v=P5ij1zYBw5A
To aktualny.

Data: 2012-07-04 10:48:52
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, July 4, 2012, 3:44:33 AM, you wrote:

[...]

Rzeczywisto禼i nie zaklniesz, wycinaj眂 swoje bluzgi do cz硂wieka. My
juz je s硑szelismy i b阣ziemy pami阾a. A par os骲 na pewno 禼i眊n瓿o
filmik dla potomnosci.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 13:20:30
Autor: anacron
[...]

Jeste jednak g硊pi, masz si skupi na tym co wida, a co Ci i Tobie
podobnym g硊piom眃rym uwidoczni砮m.

Data: 2012-07-04 14:06:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
Hello anacron,

Wednesday, July 4, 2012, 1:20:30 PM, you wrote:

[...]

[...]

Zdaj sobie spraw, 縠 nie jestes w stanie mnie obrazi. Brak ci do
tego zdolno禼i...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 15:12:58
Autor: Plumpi
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
U縴tkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa w wiadomo禼i news:jt192t$8fr$1mx1.internetia.pl...

Jeste jednak g硊pi, masz si skupi na tym co wida, a co Ci i Tobie
podobnym g硊piom眃rym uwidoczni砮m.

My秎isz, 縠 jak zaczniesz tupa n罂kami i wyzywa to nagle rzeczywisto舵 si zmieni? :)
Zauwa, 縠 w tym w眛ku wypowiedzia硂 si ju kilkana禼ie os骲 i wszyscy jednoznacznie twierdz, 縠 wina le縴 po Twojej stronie.
Przemy秎 to sobie, wyci眊nij wnioski i przesta wini ca硑 秝iat za swoje b酬dy.

Data: 2012-07-04 15:38:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
Hello Plumpi,

Wednesday, July 4, 2012, 3:12:58 PM, you wrote:

[...]

W przypadku tego osobnika jest to niemo縧iwe. To pieniacz-paranoik.
痑dne krzyki i p砤cze nie przekonaj go...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 17:00:08
Autor: anacron
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie锟斤拷 drog 锟絯ce?
W dniu 2012-07-04 15:12, Plumpi pisze:
U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jt192t$8fr$1mx1.internetia.pl...

Jeste艣 jednak g艂upi, masz si臋 skupi膰 na tym co wida膰, a co Ci i Tobie
podobnym g艂upiom膮drym uwidoczni艂em.

My艣lisz, 偶e jak zaczniesz tupa膰 n贸偶kami i wyzywa膰 to nagle rzeczywisto艣膰 si臋 zmieni? :)
Zauwa偶, 偶e w tym w膮tku wypowiedzia艂o si臋 ju偶 kilkana艣cie os贸b i wszyscy jednoznacznie twierdz膮, 偶e wina le偶y po Twojej stronie.
Przemy艣l to sobie, wyci膮gnij wnioski i przesta艅 wini膰 ca艂y 艣wiat za swoje b艂臋dy.

Kilkunastu krzykaczy troluj膮cych w ka偶dym w膮tku na p.m.s. Jak pyta艂em o
mo偶liwe przyczyny wy偶szego spalania w i30 to zaj臋li si臋 tym, 偶e i30
powinno pali膰 6l i 偶adne na chwile nawet nie zastanowi艂 si臋 i nie
spr贸bowa艂 doradzi膰 gdzie szuka膰, cho膰 w innych w膮tkach kreuj膮 si臋 na
znawc贸w techniki motoryzacyjnej. Ci sami tak偶e nie mog膮 si臋 zdecydowa膰
czy jednak jestem kapelusznikiem, czy piratem i chamem drogowym (nie
podj臋li jeszcze decyzji, co bardziej poprawi im samopoczucie). Zreszt膮 w
tym konkretnym przypadku policja tak偶e jest innego zdania ni偶 ta banda
frustrat贸w i dostrzegaj膮 wjazd na czerwonym (cho膰 mo偶e to wynika z tego,
偶e oni znaj膮 to skrzy偶owanie i wiedz膮 jak tam jest zorganizowany ruch -
tak by艂em z filmem w KMP). Powy偶sze dowodzi, 偶e towarzystwo wzajemnej
adoracji ma zar贸wno mizerne poj臋cie o technice motoryzacyjnej, jak i
przepisach. Ich aktywno艣膰 tu ma na celu leczenie w艂asnych frustracji i z
dzieleniem sie wiedz膮 za wiele wsp贸lnego nie ma. Szkoda tylko, 偶e
zakrzyczeli tych pozosta艂ych i "przyw艂aszczyli" sobie tym samym niejako
p.m.s na w艂asno艣膰. Z ch臋ci膮 bym jeszcze zobaczy艂 na jakim艣 torze co
potrafi膮 w kwestii techniki prowadzenia samochodu i obawiam si臋, 偶e i tu
wyniki by艂yby mizerne. :)

ps. ustaw poprawnie swojego OE. Dzi臋kuj臋.

Data: 2012-07-04 04:35:34
Autor: anacron
[...]

Roman, Rafa艂, Artur i inne g艂upiom膮dre trolle, teraz mo偶ecie
odszczeka膰... Nie m贸g艂 wjecha膰 na zielonym bo by艂 przed sygnalizatorem,
kiedy ja ju偶 mia艂em pomara艅czowe. M贸g艂 b艂膮d naprawi膰 i nie rusza膰
(znakomicie widzia艂 sygnalizator, p贸藕niej fotk臋 zrobi臋 z jego punktu
widzenia), ale nie on Pan i w艂adca jedzie dalej, a Wy musieli艣cie si臋
zb艂a藕ni膰...

Data: 2012-07-04 08:53:36
Autor: Artur Ma艣l膮g
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸 wce?
W dniu 2012-07-04 04:35, anacron pisze:
(...)
Roman, Rafa艂, Artur i inne g艂upiom膮dre trolle, teraz mo偶ecie
odszczeka膰... Nie m贸g艂 wjecha膰 na zielonym bo by艂 przed sygnalizatorem,

Koniowi o tym zamelduj, tfu, komendantowi...

Data: 2012-07-04 12:25:55
Autor: Michoo
On 04.07.2012 04:35, anacron wrote:
[...]

Ma kto艣 zapisan膮 poprzedni膮 wersj臋? Bo si臋 niestety nie za艂apa艂em.

Michoo

Data: 2012-07-04 13:23:16
Autor: anacron
W dniu 2012-07-04 12:25, Michoo pisze:
[...]

Wida膰 dok艂adnie to samo, tylko w gorszej jako艣ci, zreszt膮 YT bardzo
psuje jako艣膰 nagrania (nie wiem dlaczego).

Data: 2012-07-04 14:07:29
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, July 4, 2012, 1:23:16 PM, you wrote:

[...]
Ma kto zapisan poprzedni wersj? Bo si niestety nie za砤pa砮m.
Wida dok砤dnie to samo, tylko w gorszej jako禼i, zreszt YT bardzo
psuje jako舵 nagrania (nie wiem dlaczego).

K砤mco - s硑cha co innego!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 14:12:41
Autor: anacron
[...]

Tralala, jaki ty pojebany jeste...

Data: 2012-07-04 14:25:37
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, July 4, 2012, 2:12:41 PM, you wrote:

[...]

I znowu piszesz do lustra...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 16:50:55
Autor: kamil
On 04/07/2012 13:07, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Strza硑 s硑cha, ot co!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-04 14:36:16
Autor: jerzu
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
On Tue, 03 Jul 2012 18:33:24 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA

Ten film wideo zosta usuni阾y przez u縴tkownika.

Data: 2012-07-04 14:57:14
Autor: Grejon
wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA

Ten film wideo zosta usuni阾y przez u縴tkownika.

P蠹niej wrzuci to samo tylko bez wulgaryzm體.

Data: 2012-07-04 15:21:04
Autor: jerzu
On Wed, 04 Jul 2012 14:57:14 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

P蠹niej wrzuci to samo tylko bez wulgaryzm體.

Widzia砮m. Jakbym zwraca uwag na takie pierdo硑 w codziennym ruchu,
to bym dawno na zawa pierdoln背.

Data: 2012-07-04 15:58:05
Autor: Grejon
W dniu 2012-07-04 15:21, jerzu pisze:
On Wed, 04 Jul 2012 14:57:14 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

P蠹niej wrzuci to samo tylko bez wulgaryzm體.

Widzia砮m. Jakbym zwraca uwag na takie pierdo硑 w codziennym ruchu,
to bym dawno na zawa pierdoln背.

No w砤秐ie. Facet chwali si, 縠 robi miesi阠znie x-dziesi眛 tysi阠y km, a zachowuje jak dziewica, kt髍 kto pr骲owa przelecie na pierwszej randce.

Data: 2012-07-04 19:04:37
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸 wce?
W dniu 2012-07-04 15:58, Grejon pisze:

P贸藕niej wrzuci艂 to samo tylko bez wulgaryzm贸w.
Widzia艂em. Jakbym zwraca艂 uwag臋 na takie pierdo艂y w codziennym
ruchu,
to bym dawno na zawa艂 pierdoln膮艂.
No w艂a艣nie. Facet chwali si臋, 偶e robi miesi臋cznie x-dziesi膮t
tysi臋cy km, a zachowuje jak dziewica, kt贸r膮 kto艣 pr贸bowa艂
przelecie膰 na pierwszej randce.

11/10

MEGUSTA :)

Data: 2012-07-04 15:31:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
Hello jerzu,

wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ten film wideo zosta usuni阾y przez u縴tkownika.

Wcisn背 teraz wersj z muzyczk zamiast swoich bluzg體.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 15:45:26
Autor: tor
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie舵 drog體ce?
Ja to mam pecha, dzi zn體 jaki mato zapakowa mi si pod mask na
czerwonym (dla siebie). Nast阷ny b阣zie Hammer z kratownic. Chyba si
pofatyguj i nagranie z硂縠 drog體ce.

Ty to lepiej nie przyje縟縜j do np. krakowa. Tu takie sytuacje s na porz眃ku dziennym, nie m體i眂 o du縪 bardziej niebezpiecznych. Jeszcze by kolega zwariowa od nadmiaru bluzg體, albo zszedl na zawa ;) . Z drugiej strony, nie wje縟縜 si na skrzy縪wanie, je秎i nie ma tam miejsca na kontynuacj jazdy i zielone z twojego kierunku nic w tym nie zmienia. Jakby jecha np. egzaminem, to by砨y koniec Twojej trasy.

Pozdrawiam

Data: 2012-07-04 15:58:56
Autor: Maciek
[...]

....albo by si zabi na pierwszym lepszym skrzy縪waniu ale i nakr阠i砨y film godzinny z takimi sytuacjami w 30 min ;-D Nie ma si co podnieca takimi pierdo砤mi, co kawa砮k tak jest w godzinach szczytu.

Data: 2012-07-04 20:16:08
Autor: anacron
W dniu 2012-07-04 15:45, tor pisze:
Ja to mam pecha, dzi艣 zn贸w jaki艣 mato艂 zapakowa艂 mi si臋 pod mask臋 na
czerwonym (dla siebie). Nast臋pny b臋dzie Hammer z kratownic膮. Chyba si臋
pofatyguj臋 i nagranie z艂o偶e drog贸wce.

Ty to lepiej nie przyje偶d偶aj do np. krakowa. Tu takie sytuacje s膮 na porz膮dku dziennym, nie m贸wi膮c o du偶o bardziej niebezpiecznych.

To co tam robi drog贸wka? Nic tylko ustawi膰 si臋 na skrzy偶owaniu np. busem
z kamerami i 300m dalej wlepia膰 mandaty (i tu bym ich popiera艂 w ca艂ej
rozci膮g艂o艣ci).

Pomimo, 偶e do wielu przepis贸w ruchu drogowego mam ambiwalentny, czy
wr臋cz olewaj膮cy stosunek (np. ograniczenie do 40km/h na 艂uku drogi w
艣rodku lasu, kt贸ry da si臋 pokona膰 spokojnie przy 100km/h i nie ma na tym
艂uku, ani bezpo艣rednio w jego towarzyskie drogi podporz膮dkowanej...
S膮 jednak przepisy, kt贸re uznaj臋 za 艣wi臋to艣膰 i nale偶y do nich czerwony i
pomara艅czowy sygna艂 ze sygnalizacji, kt贸re nie tyle nie uprawniaj膮, co
wprost zakazuj膮 wjazdu na skrzy偶owanie. Ok, mo偶e jestem - po tym jak
wje偶d偶aj膮c na zielonym rozwali艂em auto - troch臋 przewra偶liwiony, ale mam
chyba prawo do w艂asnego zdania i od dzi艣 ka偶dy, kto w zasi臋gu mojego DVR
wjedzie na czerwonym b臋dzie na YT z podaniem numer贸w rejestracyjnych.

Data: 2012-07-04 20:31:32
Autor: 'Tom N'
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie锟斤拷 drog 锟絯ce?
anacron w <news:jt21e7$a79$1mx1.internetia.pl>:

od dzi ka縟y, kto w zasi阦u mojego DVR
wjedzie na czerwonym b阣zie na YT z podaniem numer體 rejestracyjnych.

I znowu fantazjujesz Motyli駍ki, czy mo縠 jednak komendanta wystawisz na YT?

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-04 20:33:36
Autor: anacron
W dniu 2012-07-04 20:31, 'Tom N' pisze:
anacron w <news:jt21e7$a79$1mx1.internetia.pl>:

od dzi艣 ka偶dy, kto w zasi臋gu mojego DVR
wjedzie na czerwonym b臋dzie na YT z podaniem numer贸w rejestracyjnych.

I znowu fantazjujesz Motyli艅ski, czy mo偶e jednak komendanta wystawisz na YT?

Nie, to ty znowu si臋 przypierdalasz bez powodu, bo masz ma艂ego...

Data: 2012-07-04 20:38:33
Autor: 'Tom N'
anacron w <news:jt22ev$ddq$1mx1.internetia.pl>:

[...]
znowu si przypierdalasz bez powodu, bo masz ma砮go...

Sugerujesz, 縠 nie masz ma砮go...?

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-04 21:03:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie锟斤拷 drog锟絯ce?
Hello 'Tom,

Jaj na pewno nie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-04 20:36:12
Autor: Artur Ma艣l膮g
[...]

Ten komendant to taki sam, jak to HD w jego DVR, co to niby Youtube
jako艣膰 popsu艂o :)

CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce ?