CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce?

Data: 2012-07-03 21:55:28
Autor: Yogi\(n\)
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce?
U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jsv71i$6e7$1mx1.internetia.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dzi艣 zn贸w jaki艣 mato艂 zapakowa艂 mi si臋 pod mask臋 na
czerwonym (dla siebie). Nast臋pny b臋dzie Hammer z kratownic膮. Chyba si臋
pofatyguj臋 i nagranie z艂o偶e drog贸wce.

Jeste艣 pierdolni臋tym chamem, nie maj膮cym poj臋cia o je偶d偶eniu ani przepisach. Do tego agresywnym dresem  herbu burak. Z niecierpliwo艣ci膮 czekam na kolejne filmiki, twoje komentarze do nich s膮 tyle samo warte, co wywody na r贸偶ne inne tematy, o kt贸rych nie masz zielonego poj臋cia.

--
Yogi(n)

CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie艣膰 drog贸wce?