CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?

Data: 2012-07-03 19:42:09
Autor: Grejon
CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
czerwonym (dla siebie).

Na twoje własne życzenie. Hint: zielony sygnał oznacza tylko zezwolenie, a nie obowiązek wjazdu na skrzyżowanie.

> Chyba się pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

Jeśli tak bardzo chcesz dostać mandat...

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?