[SPAM] CX500 do oddania w dobre ręce

Data: 2012-06-02 22:38:49
Autor: Marcin Szwarc
[SPAM] CX500 do oddania w dobre ręce
Mój ojciec sprzedaje motocykl. W świetnym stanie, mało jeżdżony, w rodzinie od kilku ładnych lat więc śmiało mogę polecić jeżeli ktoś szuka klasyka w dobrym stanie:
http://allegro.pl/honda-cx-500-idealny-stan-i2391987699.html

Marcin "bydle" Szwarc
bydle jakie jest każdy widzi...

Data: 2012-06-02 22:41:57
Autor: Grzybol
Użytkownik "Marcin Szwarc" <xuled.no@spam.o2.pl> napisał w wiadomości
Marcin "bydle" Szwarc
bydle jakie jest każdy widzi...

Nie masz szacunku do samego siebie...
"
Zaszczegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem."  Po tym tekście przestałem czytać...

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 23:00:56
Autor: Marcin Szwarc
Użytkownik "Grzybol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqdtvc$mas$1@mx1.internetia.pl...

Nie masz szacunku do samego siebie...

Czytając Twoje posty nie czuję się sam :-)

Zaszczegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem."  Po tym tekście przestałem czytać...

He, he - racja. Matołów wszędzie pełno. To akurat pisał mój brat młodziutki bo ojciec nie kuma o co w internecie chodzi. Zwrócę mu uwagę - dzięki!

Data: 2012-06-02 23:06:02
Autor: Grzybol
Użytkownik "Grzybol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqdtvc$mas$1@mx1.internetia.pl...
Nie masz szacunku do samego siebie...
Czytając Twoje posty nie czuję się sam :-)

Źle coś czytasz. W żadnym swoim poście nie napisałem o sobie że jestem chujem, bydlęciem czy skurwysynem:-0 Wiele tego było natomiast o innych, tych prawdziwych...

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 23:14:53
Autor: Marcin Szwarc
Użytkownik "Grzybol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqdvch$qf5$1@mx1.internetia.pl...

Źle coś czytasz. W żadnym swoim poście nie napisałem o sobie że jestem chujem, bydlęciem czy skurwysynem:-0 Wiele tego było natomiast o innych, tych prawdziwych...

Przepraszam. Nowy tu jestem więc nie mogłeś wiedzieć - podpowiem. Słowo klucz to "dystans".
Dystans daje odpowiednie spojrzenie i miejsce żeby się rozpędzić. W wielu innych tematach nie brakowało Ci tego więc nie wiem dlaczego tutaj zabrakło.

Data: 2012-06-02 23:56:23
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-06-02 23:14, Marcin Szwarc pisze:
[...]

Weź Pan kończ, wstydu intelektualnemu i spleślniałemu zeru oszczędź!
Grzybol, to - jak nie przyrównując - nic, o co by można posądzić kogoś względnie normalnego.
Motocykliści z natury są nienormalni. (Z wyjątkiem tych, których przygoda z 2oo była wynikiem kryzysu wieku średniego.) Ale on musiał być skrzywiony już na starcie. Może z kocyka mamusi wypadł. Nie wiem. Jednak wszelkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że jemu się już nie polepszy.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 10:10:22
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-02 23:56, $heikh el $hah pisze:

Motocykliści z natury są nienormalni. (Z wyjątkiem tych, których
przygoda z 2oo była wynikiem kryzysu wieku średniego.)

Możesz to rozwinąć?

Data: 2012-06-03 11:58:38
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-06-03 10:10, Marcin N pisze:
W dniu 2012-06-02 23:56, $heikh el $hah pisze:

Motocykliści z natury są nienormalni. (Z wyjątkiem tych, których
przygoda z 2oo była wynikiem kryzysu wieku średniego.)

Możesz to rozwinąć?

Nie. I jak nie ogarniasz, to sprzedaj motocykl.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 14:29:29
Autor: morghul
[SPAM] CX500 do oddania w dobre ręce
Motocykliści z natury są nienormalni. (Z wyjątkiem tych, których
przygoda z 2oo była wynikiem kryzysu wieku średniego.)

Możesz to rozwinąć?

A co tu rozwijąć, albo jesteś jebnięty albo masz kryzys wieku średniego jego zdaniem. Moim zdaniem jest też możliwe że masz obie te przypadłości na raz. Będziesz się tym teraz martwił czy jaki chuj?

Ja pierdole...

--

morghul

Data: 2012-06-05 16:18:14
Autor: AZ
On 06/03/2012 10:10 AM, Marcin N wrote:
Motocykliści z natury są nienormalni. (Z wyjątkiem tych, których
przygoda z 2oo była wynikiem kryzysu wieku średniego.)

Możesz to rozwinąć?

Zastanawiasz się czy masz to czy to?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-03 14:52:06
Autor: Michał V-R
[...]

Napisze ci tak. Grzybol pomimo, ze pisze po chamsku, bez przerwy przeklina i bluzni, ma taki styl. Ale pisze z sensem, mozna go zrozumiec, uzywa wielu bluznierstw, ale potrafi ich tak uzyc, by pomimo wszystko wypowiedz byla jasna i klarowna, a do tego tez inteligencji potrzeba. Bo klac bez sensu i uzwac kurew i hujow kazdy potrafi, tylko w 99% jest to bez sensu, a ja u Grzybola widze sens jego wypowidzi.
Nie wypowiadam sie o wartosci estetycznej jego wypowiedzi, tylko merytorycznej.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-06-03 16:07:49
Autor: Ivam
Użytkownik "Michał V-R"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqfmlt$aj5$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Taki Stanczyk, no nie? Glupi nie zrozumie, bo forma dziwna, madry zrozumie i doceni, bo przekaz gleboki;)

Acz czasami przegina.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-03 16:14:09
Autor: Michał V-R
W dniu 2012-06-03 16:07, Ivam pisze:

Taki Stanczyk, no nie? Glupi nie zrozumie, bo forma dziwna, madry
zrozumie i doceni, bo przekaz gleboki;)

Acz czasami przegina.

Przegina, to fakt, ale to jest nasz Grzybol, na wlasnej krwi wychodowany :-D.
A tak na powaznie, niektorzy powinni zrozumiec, zeby chcac go nasladowac, musza troszke dorosnac i czegos sie wiecej nauczyc, bo w innym przypadku sa to po prostu nieudolne i zenujace proby zablysniecia, ktore osmieszaja nasladowce.

Data: 2012-06-04 07:31:06
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-06-03 16:14, Michał V-R pisze:

Przegina, to fakt, ale to jest nasz Grzybol, na wlasnej krwi wychodowany
:-D.

Jak to kurwa swiat schodzi na psy... zeby tego okurwienca bronic...

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-04 21:45:22
Autor: Michał V-R
[SPAM] CX500 do oddania w dobre ręce

Jak to kurwa swiat schodzi na psy... zeby tego okurwienca bronic...

oj przesadzasz, ja nie bronie, przytaczam jedynie fakty

Data: 2012-06-03 11:46:09
Autor: amos
On 2 Cze, 22:41, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:

Zaszczegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem."  Po tym tekście
przestałem czytać...

Osoblisy jest tez tekst o kosztach odbioru osobistego rzekomo
pokrywanych przez od kupujacego.
Domyslam sie, ze chodzi o staropolska tradycje spozycia paru flaszek
zaraz po dobiciu targu :)

A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?

--
zdrowka
amos

Data: 2012-06-03 21:42:08
Autor: Monster
W dniu 2012-06-03 20:46, amos pisze:

A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?
Wg wału się patrzy-czyli wzdłużna.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-03 22:03:26
Autor: Marcin Szwarc
Użytkownik "amos"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f30a4614-a3dd-4950-a022-28cdd7415e2d@b26g2000vbt.googlegroups.com...

Osoblisy jest tez tekst o kosztach odbioru osobistego rzekomo
pokrywanych przez od kupujacego.
Domyslam sie, ze chodzi o staropolska tradycje spozycia paru flaszek
zaraz po dobiciu targu :)

Albo o podatek od umowy?

Data: 2012-06-03 23:15:09
Autor: morghul
CX500 do oddania w dobre ręce
A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?

Pompa do gnojowicy ;)

--

morghul

Data: 2012-06-04 01:19:06
Autor: amos
On 3 Cze, 23:15, "morghul" <morg...@tlen.pl> wrote:
A co do motocykla, piekny klasyk. Czy to poprzeczna V-ka?

Pompa do gnojowicy ;)

Nawet jesli - to wciaz piekna. I czerwona!

--
amos

Data: 2012-06-04 17:09:45
Autor: morghul
CX500 do oddania w dobre ręce
Pompa do gnojowicy ;)

Nawet jesli - to wciaz piekna. I czerwona!

--
amos

Nie mówie ze nie, chetnie bym sie zaopiekowal :)

--

morghul

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2e7daf52-2c39-4cb8-b67e-817b90011e5ea16g2000vby.googlegroups.com...