CYC'u Twoi przyjaciele jadÄ… !!!!

Data: 2010-12-16 17:37:19
Autor: Tomy M.
CYC'u Twoi przyjaciele jadÄ… !!!!
http://www.fakt.pl/Rosja-rozmieszcza-rakiety-przy-polskiej-granicy,artykuly,90639,1.html

Oj Gajowy z Tutinem muszą jeszcze wylizać zelówki
Putinowi, Miedwiediewowi już wylizali... ale gówno to dało.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-16 16:50:32
Autor: MH
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
http://www.fakt.pl/Rosja-rozmieszcza-rakiety-przy-polskiej-granicy,artykuly,906
39,1.html

Oj Gajowy z Tutinem muszÄ&#65533; jeszcze wylizaÄ&#65533; zelĂłwki
Putinowi, Miedwiediewowi juĹĽ wylizali... ale gĂłwno to daĹ&#65533;o.

=====================

Kto pierwszy rozkręcił t± rakietkow± zadymę ??  Ruskie , czy my z hamerykańcami ??

MH

Data: 2010-12-16 17:03:00
Autor: obserwator
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Kto pierwszy rozkręcił t± rakietkow± zadymę ??  Ruskie , czy my z hamerykańcami
 ??

jaka zadyma? Polska jest panstwem suwerennym i nadal nalezy do NATO. A Rosja juz przegrala III wojne swiatowa, teraz sie tylko nadyma.

Dokladne wyjasnienie znjadziesz tutaj zwolenniku polityki na kleczkach wobec
Rosji:

http://wtemaciemaci.salon24.pl/17060,jak-rosja-przegrala-iii-wojne-swiatowa

Data: 2010-12-16 17:14:13
Autor: MH
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Kto pierwszy rozkręcił t± rakietkow± zadymę ??  Ruskie , czy my z hamerykańca
mi
>  ??

jaka zadyma? Polska jest panstwem suwerennym i nadal nalezy do NATO.
===========

Buahaha , i Ruskie powinny się z tego powodu w gacie zesrać !!  My¶my sę
poszczekali rakietkami bez motorków i petard , a Ruskie pokazały takie co
lataj± i jak pier...n± to strach się bać. No dobra , Polska jest suwerennym
(sic!) krajem i Wolno¶ć Tomku w swoim domku..  Ruskie też s± wolnym krajem ,
więc o co pretensje ?!

MH

Data: 2010-12-16 17:27:04
Autor: MH
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Buahaha , i Ruskie powinny się z tego powodu w gacie zesrać !!  My¶my sę
> [...]
> (sic!) krajem i Wolno¶ć Tomku w swoim domku..  Ruskie też s± wolnym krajem ,

 wlasnie sraja:)))

... ze ¶miechu , obserwuj±c obserwacje obserwatora. Kup se chłopie globus albo
inn± mapę i popatrz gdzie i jaka jest Rosja. Porównaj to z Wolsk± !!

MH

Data: 2010-12-16 17:34:29
Autor: obserwator
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
... ze ¶miechu , obserwuj±c obserwacje obserwatora. Kup se chłopie globus albo
inn± mapę i popatrz gdzie i jaka jest Rosja. Porównaj to z Wolsk± !!

no i co z tego? Popatrz jakie sa Chiny. Dadza Chinczykom czapki i po Rosji:))

Data: 2010-12-16 18:47:02
Autor: raff
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iedhd5$6gm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

(sic!) krajem i Wolno¶ć Tomku w swoim domku..  Ruskie też s± wolnym krajem ,

O nic.

Biegnij wylizac im jajuszka.

R.

Data: 2010-12-16 19:21:42
Autor: cyc
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iedg0o$1ae$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam tam rzeczywiscie przyjaciol i zapewiam Cie , ze zaden z nich nie probowal nawet wykolegowac mnie tak , jak probowali robic to Amerykanie . Zreszta dotyczy to nie tylko mnie ale calego panstwa . Dzisiejsi " przyjaciele " z za oceanu daja nam niemal codziennie odczuc swoja " przyjazn " mimo , ze wladza , kazda wladza niezaleznie od politycznej opcji , niemal idiotow z siebie robi aby tylko zadowolic amerykanska pyche .
Co do rakiet , to prawde mowiac dziwilbym sie gdyby reakcja Rosji byla inna .. Najwiekszy ich wrog zostal przez nas sprowadzony wraz z militarnym dobytkiem w poblize ich granic .
Nie bac sie jankesow to znaczy byc psychicznie chorym i aby przetrwac trzeba albo sie im wyslugiwac jak nasi , albo zbroic jak robia Rosjanie . Rosja jankesom od dziesiecioleci koscia w gardle stoi i nie moze sobie z nia poradzic rownie skutecznie jak z cala masa wasalskich dzisiaj krajow . Rosja , Chiny , Korea Pln. Wenezuela to dla jankesow wyzwanie i tak dlugo beda jatrzyc i prowokowac az doprowadza do tego , ze kraje te rowniez uznaja ich przywodztwo . Wtedy stana sie juz calkowitym swiatowym hegemonem . Sadze jednak , ze tu polamia zeby , jestem tego niemal pewny !. Wtedy skonczy se sen o wielkiej Ameryce ale takze jakikolwiek sen bo przy zyciu pozostanie niewielu !.
Jankesi podobni sa do PiS-u , wredni , prowokujacy , zaklamani , obludni i nie uznajacy jakichkolwiek autorytetow niz swoj wlasny .

cyc

Data: 2010-12-16 21:23:40
Autor: Tomy M.
CYC'u Twoi przyjaciele jadÄ… !!!!
W dniu 2010-12-16 19:21, cyc pisze:

[...]

No widzisz .... jak chcesz to gadasz z sensem!

Data: 2010-12-16 18:01:11
Autor: jadrys
CYC'u Twoi przyjaciele jadÄ… !!!!
W dniu 2010-12-16 17:37, Tomy M. pisze:
http://www.fakt.pl/Rosja-rozmieszcza-rakiety-przy-polskiej-granicy,artykuly,90639,1.html

Pewnie przeciwlotnicze.. Do obrony. Nawet im siÄ™ dziwiÄ™ dlaczego dopiero teraz to robiÄ… majÄ…c za sÄ…siadĂłw kraje naleĹĽÄ…ce do NATO.

Data: 2010-12-16 17:06:18
Autor: obserwator
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
Pewnie przeciwlotnicze.. Do obrony. Nawet im się dziwię dlaczego dopiero teraz to robi± maj±c za s±siadów kraje należ±ce do NATO.

Do obrony przed kim? Po co ty siedzisz na grupie politycznej jesli nie czytasz lub nir rozumiesz waznych informacji? Przeciez pisalem, ze Putin podczas ostatniego pobytu w USA, zagrozil, ze
ustawi ten swoj zlom na granicy Polski, jesli Rosja nie zostanie wlaczona do NATO.

Data: 2010-12-16 18:07:28
Autor: u2
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
W dniu 2010-12-16 18:06,  obserwator pisze:
Przeciez pisalem, ze Putin podczas ostatniego pobytu w USA, zagrozil, ze
ustawi ten swoj zlom na granicy Polski, jesli Rosja nie zostanie wlaczona do NATO.

To należy wł±czyć ruskich do NATO, ale wtedy Putin by poleciał na Kuryle.

Data: 2010-12-16 18:13:39
Autor: jadrys
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
[...]

Powtórzę jeszcze raz - daruj sobie.

Data: 2010-12-16 17:16:50
Autor: obserwator
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Powtórzę jeszcze raz - daruj sobie.

ani mysle sobie darowac, jak widze takie dyletanckie, dezinformacyjne teksty.

Data: 2010-12-16 18:21:47
Autor: Tomy M.
CYC'u Twoi przyjaciele jadÄ… !!!!
W dniu 2010-12-16 18:13, jadrys pisze:
[...]

PowtĂłrzÄ™ jeszcze raz - daruj sobie.

Powtarzasz siÄ™... POstaraj siÄ™ o rentÄ™ na tÄ… chorobÄ™.

Data: 2010-12-16 18:23:23
Autor: raff
CYC'u Twoi przyjaciele jad± !!!!

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:iedhbs$naf$1news.onet.pl...
[...]

Och, kiedy ty zmadrzejesz...

R.

Data: 2010-12-16 18:22:02
Autor: raff
CYC'u Twoi przyjaciele jadÄ… !!!!

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4d0a403f$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
http://www.fakt.pl/Rosja-rozmieszcza-rakiety-przy-polskiej-granicy,artykuly,90639,1.html

Oj Gajowy z Tutinem muszą jeszcze wylizać zelówki
Putinowi, Miedwiediewowi już wylizali... ale gówno to dało.

Pewnie rozmiescili je juz kilka lat temu, ale co to szkodzi siac propagande i cyckom pierdolic.

R.

CYC'u Twoi przyjaciele jadÄ… !!!!