CYFRA+ dodaje Nagra MA do kanałów

Data: 2010-10-12 15:20:31
Autor: Cavallino
CYFRA+ dodaje Nagra MA do kanałów
http://satkurier.pl/news/59849/cyfra-dodaje-nagra-ma-do-kanalow.html

Ciekawe czego to zapowiedź, pewnie jakaś zmiana systemu kodowania.
Mam nadzieję że nie wymyślili niczego czego nie złapałby Acamd z legalną kartą.

Data: 2010-10-12 18:59:05
Autor: pawell32
W dniu 12.10.2010 15:20, Cavallino pisze:
[...]

wpierw myslałem, że c+ sprzedaje swoje kanały polsatowi,
ale wychodzi na to iż to możliwy test nowych kart,
choć starych tak do końca nie rozwalili

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-12 19:12:10
Autor: pawell32
[...]

jeśli Solorz kupił c+ to możesz mieć problem

Data: 2010-10-13 00:20:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cb48796$1news.home.net.pl...
[...]

A kupił?
I co ma Solorz do tego?

Data: 2010-10-13 07:26:57
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 00:20, Cavallino pisze:

jeśli Solorz kupił c+ to możesz mieć problem

A kupił?
I co ma Solorz do tego?

jak co? jest właścicielem pc i ma sporo kasy.
to tylko maja spekulacja, choć na forum są podobne.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-13 09:44:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cb54335news.home.net.pl...
W dniu 2010-10-13 00:20, Cavallino pisze:

jeśli Solorz kupił c+ to możesz mieć problem

A kupił?
I co ma Solorz do tego?

jak co? jest właścicielem pc i ma sporo kasy.

Ale jaki to ma związek z systemem kodowania w C+?
Myślisz, że zechciałby na swój koszt wymienić wszystkie dekodery abonentom C+ tylko po to, aby wymusić inną wersję Nagry niż ta która jest?
Przecież to jest prawie taki sam system kodowania, ten sam producent, tylko wersja inna.

Data: 2010-10-13 10:06:57
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 09:44, Cavallino pisze:
[...]

pawie, ale tylko prawie.

  ten sam producent,
tylko wersja inna.

jeżeli mieli by się połączyć to przez pewien czas nadają
wszystkie kanały w dwóch systemach.
zobacz na kanały wspólne tvp czy tvn.
chodzi jedynie w takim momencie o ujednolicenie, dekodery
pewnie można przerobić, kwestia oprogramowania.
przypominam, że tak było jak cyfra przejęła WizjeTV.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-13 10:17:56
Autor: Cavallino
[...]

Nie jedynie, a aż.

dekodery
pewnie można przerobić, kwestia oprogramowania.

Nie sądzę, już ostatnio były kłopoty z niektórymi.
Nie wspominając o tych, które nie należą do Cyfry, a są używane do odbioru jej programów.

przypominam, że tak było jak cyfra przejęła WizjeTV.

I do dziś z tego powodu cierpi.
Koncepcja kodowania Polsatu jest GORSZA dla wymagających abonentów niż Cyfry.
A takich Cyfra ma dużo.
Nie sądzę żeby łatwo skreślili zyski które z nich ciągną.

Data: 2010-10-13 10:27:01
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 10:17, Cavallino pisze:
I do dziś z tego powodu cierpi.
Koncepcja kodowania Polsatu jest GORSZA dla wymagających abonentów niż
Cyfry.

pewnie. poza tym polsat stosuje parowanie, cyfra nie

A takich Cyfra ma dużo.
Nie sądzę żeby łatwo skreślili zyski które z nich ciągną.

też tak myślę. a jaka jest prawda, czas pokaże

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-13 10:33:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cb56d68$1news.home.net.pl...
[...]

Głównie o tym mówię, cała reszta jest do pominięcia i nie będzie zapewne przeszkodą dla czytników uniwersalnych i wtyczek dekodujących z oryginalnymi kartami.

Data: 2010-10-13 16:50:47
Autor: bufi
pawell32 wrote:

> [...]
> niż Cyfry.

pewnie. poza tym polsat stosuje parowanie, cyfra nie

Za to CP daje bezproblemowe CAMy. Chociaż chodza słuchy, że to się
powoli konczy.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-24 13:20:34
Autor: Cavallino
[...]

I się zaczęło:
http://satkurier.pl/news/61043/karty-cyfry-parowane.html

"Jak informują użytkownicy na forach dyskusyjnych w sieci - abonenci CYFRY+ decydujący się na odbiornik Sagemcom DSI87 otrzymują nowe procedury aktywacji kart. Zostają one sparowane z odbiornikiem (póki co tylko z tym modelem). W efekcie nie jest możliwe wykorzystanie takiej karty w innych odbiornikach oraz w splitterach kart. Jeśli do oglądania nie będzie się wykorzystywać dekodera Sagemcom - karta nie zostaje sparowana i można z niej korzystać w dowolnym sprzęcie."

CYFRA+ dodaje Nagra MA do kanałów