CYTRYNA !!!

Data: 2010-05-09 04:10:43
Autor: MH
CYTRYNA !!!
Jeżeli nie mam racji , to Ci powiem żeś geniuszem/geniuszką jest.

 Bez względu na to czy Jarkacz zostanie Preziem , czy nie , nie mam ochoty
wdawać się w bezmerytoryczne dyskusje. Baa , to nawet nie są dyskusje !! Zwróć
uwagę na Twoich Pisolubców !! Jakie argumenty są przez Was używane wobec Cyc'a
?! Czy to można nazwać dyskusją ?! Jeżeli nie zgadzacie się z adwersarzem , to
sądzę , że powinno się podjąć dyskusję.. No chyba , że bluzgi zamiast argumentów
są w Waszym mniemaniu argumentem ... MH

P.S. Bez względu na wynik prezowyborów , po 20-tym czerwca pozwlę sobie na
zacytowanie kilku Twoich postów na psp. OK?!

Data: 2010-05-09 13:55:17
Autor: Polok_prawdziwy
CYTRYNA !!!
MH wrote:

[...]

Ztymi CIMNIOKAMI deskutuwać siem niedo...!!!

- totak, jakbyś ze smreckiem, abo Marynom wgodkem wdować siem chcioł...

Tojus z Burkiem pogodać sem wolem, niźli z PISikiem...

- Burek psynojmnij cosik rozumi....

Wis pseca, ze PISiki myślom troseckem INACEJ...

Data: 2010-05-09 14:16:52
Autor: MH
CYTRYNA !!!
MH wrote:

> [...]

Tojus z Burkiem pogodać sem wolem, niźli z PISikiem...

- Burek psynojmnij cosik rozumi....

Wis pseca, ze PISiki myślom troseckem INACEJ...

Wim , wim ... Jeno łodcasu do casu nerwości mi puscajom , kiej ktuś mi prawi ło
łocywistychłocywistościach.. Radzis , ze PISiki myślom troseckem INACEJ...
Cosik mniem siem Kumie wydawo , ze racji nimos !!  Kiej tak powolućku cytom psp
, widzem ze łone niemyślom , ino imkty... , inkty... , imnstymktem siem
posługujom !!

MH

Data: 2010-05-09 15:00:54
Autor: Polok_prawdziwy
CYTRYNA !!!
MH wrote:

Cosik mniem siem Kumie wydawo , ze racji nimos !!  Kiej tak powolućku
cytom psp , widzem ze łone niemyślom , ino imkty... , inkty... ,
imnstymktem siem posługujom !!

Znacysiem...

- wiedzom, ze papu-, piciu-, spać- i srać majom...

Noi łocywistałocywistość - popychać musom...

Teroski rozumim, cemu cołki cos CIULSTWA PIERDOLOM...!!!

CYTRYNA !!!