CYTRYNA !!!

Data: 2011-05-16 12:42:01
Autor: MH
CYTRYNA !!!
Nie chce mi się szukać w archiwum , ale o ile pamiętam , coś kiedyć pisałaś o
sztucznej mgle..  Bądź tak łaskawa , przypomnij..  PROSZĘ !!

MH

Data: 2011-05-16 12:52:03
Autor: obserwator
czyja to mamusia i siostrzyczka tak sie produkuje?
Data: 2011-05-16 13:00:17
Autor: obserwator
czyja to mamusia i siostrzyczka tak sie produkuje?
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc&feature=player_embedded

pieknie, na moja skrzynke nawet wlazles Idzikowski? To karalne.

Data: 2011-05-16 14:44:50
Autor: Leprechaun
CYTRYNA !!!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iqr62p$e6p$1inews.gazeta.pl...
Nie chce mi się szukać w archiwum , ale o ile pamiętam , coś kiedyć pisałaś o
sztucznej mgle..  Bądź tak łaskawa , przypomnij..  PROSZĘ !!

MH

Zasłoni się sklerozą albo powie, że był na psychotropach! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=YVfxrSGfXN0&feature=related

BomBel

Data: 2011-05-16 12:49:10
Autor: obserwator
czolowka intelektualna z PO i SLD, dyskutuje;))))))

Data: 2011-05-16 15:37:48
Autor: cytryna
CYTRYNA !!!
Nie chce mi się szukać w archiwum , ale o ile pamiętam , coś kiedyć pisałaś o
sztucznej mgle..  Bądź tak łaskawa , przypomnij..  PROSZĘ !!

MH
--

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Witaj HM, mgłę (przed oczyma) miałem jak mnie w kiszce stolcowej uwierał bombel, stąd wnoszę że miałeś wizytę Alzheimera i te mgliste skojarzenia.
A jak w domu? Wszyscy zdrowi, nikt nie cierpi "bulu" bez "nadzieji"?

Data: 2011-05-16 14:23:34
Autor: MH
CYTRYNA !!!
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
> Nie chce mi się szukać w archiwum , ale o ile pamiętam , coś kiedyć pisałaś o
> sztucznej mgle..  Bądź tak łaskawa , przypomnij..  PROSZĘ !!

> MH
> -- >

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Witaj HM, mgłę (przed oczyma) miałem jak mnie w kiszce stolcowej uwierał bombel, stąd wnoszę że miałeś wizytę Alzheimera i te mgliste skojarzenia.
A jak w domu? Wszyscy zdrowi, nikt nie cierpi "bulu" bez "nadzieji"?

Szanown(y/a) CYTRYNO , serdecznie współczuję w związku z tymi wybomblemaimi..
Aż taki boli ?!  Czy jest to bul psyhiczny , czy fizyczny ?! Nie pszejmuj siem
, warjactwo jesieniom nam raczej nie grozi !!  I Tobie terz rzyczem zdrowia ,
cobyś nie miał/miała jusz tego bulu w kiszcze stolcowej !!

TSZYMAJ SIEM !!

MH

--

CYTRYNA !!!