CYTRYNA !!!

Data: 2011-09-17 14:07:18
Autor: MH
CYTRYNA !!!
Weź jeszcze pare razy napisz , jak to PEŁO po dupie zbierze przy okazji wyborów.
I napisz jak tych pełowców prezes swym intelektem załatwi.  OK , wystarczy że
wpastujesz swoje wypowiedzi z czasów innych wyborów..

MH

Data: 2011-09-17 14:14:10
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
.
I napisz jak tych pełowców prezes swym intelektem załatwi.  OK , wystarczy że
wpastujesz swoje wypowiedzi z czasów innych wyborów..

brak argumentow merytorycznych, zastepujesz atakiem personalnym?

Pociesze cie, PO wygra i tym razem....i to bedzie najwieksza kara dla takich
jak ty:) --

Data: 2011-09-17 14:48:06
Autor: MH
CYTRYNA !!!
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Weź jeszcze pare razy napisz , jak to PEŁO po dupie zbierze przy okazji wybor
ów
> [...]

brak argumentow merytorycznych, zastepujesz atakiem personalnym?

Pociesze cie, PO wygra i tym razem....i to bedzie najwieksza kara dla takich
===================

Argumenty ??  I to jeszcze powiadasz merytoryczne ??  Ty się synek zastanów
nad logiką !!  Co się zaś tyczy kary , to nadal ją mamy ..  Tyś przykładem jej
jest...

MH

Data: 2011-09-17 14:49:33
Autor: obserwatoer
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Argumenty ??  I to jeszcze powiadasz merytoryczne ??  Ty się synek zastanów
nad logiką !!  Co się zaś tyczy kary , to nadal ją mamy ..  Tyś przykładem jej
jest...

sorry Gregory, ales glupi jak ruska onuca.

Data: 2011-09-17 15:06:25
Autor: MH
CYTRYNA !!!
 obserwatoer <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  > Argumenty ??  I to jeszcze powiadasz merytoryczne ??  Ty się synek zastanów
> nad logiką !!  Co się zaś tyczy kary , to nadal ją mamy ..  Tyś przykładem je
> jest...

sorry Gregory, ales glupi jak ruska onuca.

==============

Tyś jest synek z innej bajki jednak. "KORESPONDUJ" se z limonką , i gitary
niezawracaj. Na wieki wieków.....

MH

Data: 2011-09-17 15:09:45
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Tyś jest synek z innej bajki jednak. "KORESPONDUJ" se z limonką , i gitary
niezawracaj. Na wieki wieków.....

synka to sobie szukaj w chlewie. Przeciez widac wyraznie kim jestes. Ten sam gatunek durnego esbuca, co paru innych na tej grupie.

Data: 2011-09-17 15:30:42
Autor: MH
CYTRYNA !!!
obserwator  <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Tyś jest synek z innej bajki jednak. "KORESPONDUJ" se z limonką , i gitary
> niezawracaj. Na wieki wieków.....

synka to sobie szukaj w chlewie.

=================

Niech ci będzie , gnojku...

MH

Data: 2011-09-17 15:33:12
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Niech ci będzie , gnojku...

zamknij sobie ryja, czerwony bucu.

Data: 2011-09-18 08:20:09
Autor: (HeÂŽSk)
CYTRYNA !!!
On Sat, 17 Sep 2011 14:48:06 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]

nad logiką !!  Co się zaś tyczy kary , to nadal ją mamy ..  Tyś przykładem jej

 to ten idiota obsrywator jeszcze tu jest?  miejsce takich gnid jest w worku odkurzacza!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-17 16:52:08
Autor: u2
CYTRYNA !!!
W dniu 2011-09-17 16:14,  obserwator pisze:
Pociesze cie, PO wygra i tym razem....i to bedzie najwieksza kara dla takich
jak ty:)

Kozojebca wtedy otworzy korki od szampana i wypije twoje zdrowie :)

Data: 2011-09-17 15:03:02
Autor: MH
CYTRYNA !!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> jak ty:) Kozojebca wtedy otworzy korki od szampana i wypije twoje zdrowie :)

Hah , jutu siem łodezwoł !!!   Wiela ześ siem komzów dzisiej nawsuwoł ???

MH

Data: 2011-09-17 15:06:21
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Hah , jutu siem łodezwoł !!!   Wiela ześ siem komzów dzisiej nawsuwoł ???

zmien sobie login, bo twoje wypowiedzi to profanacja slowa: logika.

Data: 2011-09-17 15:24:32
Autor: MH
CYTRYNA !!!
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Hah , jutu siem łodezwoł !!!   Wiela ześ siem komzów dzisiej nawsuwoł ???

zmien sobie login, bo twoje wypowiedzi to profanacja slowa: logika.

==================

Kaś Łobersratoze logiki siem niełopatsył ??  W dupolizaniu ćwierćmetra ??
Abo w tych Żulach , co moc wyrazajom...  Niek MOC bemdzie stobom , kretynie !!

MH

Data: 2011-09-17 15:31:58
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Kaś Łobersratoze logiki siem niełopatsył ??  W dupolizaniu ćwierćmetra ??
Abo w tych Żulach , co moc wyrazajom...  Niek MOC bemdzie stobom , kretynie !!

co tam bredzisz esbeku?

Data: 2011-09-17 15:51:02
Autor: MH
CYTRYNA !!!
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Kaś Łobersratoze logiki siem niełopatsył ??  W dupolizaniu ćwierćmetra ??
> Abo w tych Żulach , co moc wyrazajom...  Niek MOC bemdzie stobom , kretynie !
!

co tam bredzisz esbeku?

======================

Za trudne , nie zrozumiesz żulu...  Jest fajna pogoda , idę na ogród. A ty se
siedź w tym  blokowisku i wychwalaj krótkiego !!!

MH

Data: 2011-09-17 16:04:37
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Za trudne , nie zrozumiesz żulu...  Jest fajna pogoda , idę na ogród. A ty se
siedź w tym  blokowisku i wychwalaj krótkiego !!!

ja nie jestem psychiatra aby twoje brednie rozumiec, prymitywny chamie.

Data: 2011-09-17 19:10:41
Autor: u2
CYTRYNA !!!
W dniu 2011-09-17 18:04,  obserwator pisze:
ja nie jestem psychiatra aby twoje brednie rozumiec, prymitywny chamie.

Kozojebca powinien sie zglosic do psychiatry Kielicha, do niedawna
ministranta wojny :)

Data: 2011-09-18 08:20:10
Autor: (HeÂŽSk)
CYTRYNA !!!
On Sat, 17 Sep 2011 15:03:02 +0000 (UTC), " MH"

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > W dniu 2011-09-17 16:14,  obserwator pisze:

==============

Hah , jutu siem łodezwoł !!!   Wiela ześ siem komzów dzisiej nawsuwoł ???

MH

 u2, komuszy becwal bez wlasnych pogladow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-18 08:20:09
Autor: (HeÂŽSk)
CYTRYNA !!!
On Sat, 17 Sep 2011 14:07:18 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

 cytryna, ten smieszny czlowieczek bez wlasnych pogladow?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

CYTRYNA !!!