CYTRYNA !!!

Data: 2011-09-18 19:04:59
Autor: MH
CYTRYNA !!!
Trzaśnij tu swoim intelektem , bo jakoś nudno na psp...
Aha , tylko tak zrozumiale , coby takie buroki jak ja , zrozumiały o co chodzi !!

MH

Data: 2011-09-18 19:28:50
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Trzaśnij tu swoim intelektem , bo jakoś nudno na psp...
Aha , tylko tak zrozumiale , coby takie buroki jak ja , zrozumiały o co chodzi !!
 nie drzyj ryja, chamie, bo to nie twoja obora.

Data: 2011-09-18 19:37:49
Autor: MH
CYTRYNA !!!
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Trzaśnij tu swoim intelektem , bo jakoś nudno na psp...
> Aha , tylko tak zrozumiale , coby takie buroki jak ja , zrozumiały o co chodz
i > !!
 nie drzyj ryja, chamie, bo to nie twoja obora.

====================

ZAPEWNE !!! "Słownictwo" jest twoją oborną domeną.

MH --

Data: 2011-09-18 20:03:48
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

ZAPEWNE !!! "Słownictwo" jest twoją oborną domeną.

zamknij sobie ryja, kolaborancie kacapski. Mam napisac po rusku, abys
zrozumial zboczona mendo kacapskia ?

Data: 2011-09-18 20:08:25
Autor: MH
CYTRYNA !!!
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  Mam napisac po rusku, abys
zrozumial zboczona mendo kacapskia ?

======================

Kiej umies Łofermo , to bebloj po kacapscku !!

MH

Data: 2011-09-18 20:18:14
Autor: obserwator
CYTRYNA !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Kiej umies Łofermo , to bebloj po kacapscku !!

nie pierdol, bo zarobisz w ryja czerony pojebie.

Data: 2011-09-18 20:29:38
Autor: MH
CYTRYNA !!!
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Kiej umies Łofermo , to bebloj po kacapscku !!

nie pierdol, bo zarobisz w ryja czerony pojebie.

================

Nie żartuj ...  Zaczynasz przekraczać pewne granice. Rozumiesz to ,czy jest to
nazbyt trudne ??? I bynajmniej nie mam zamiaru nikogo straszyć , jak to ty
czynisz..

MH

MH

Data: 2011-09-19 02:27:08
Autor: stevep
CYTRYNA !!!
Dnia 18-09-2011 o 22:18:14  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Kiej umies Łofermo , to bebloj po kacapscku !!

nie pierdol, bo zarobisz w ryja czerony pojebie.

A popuściłeś juz w pory z tego nadymania?

--
stevep

Data: 2011-09-19 02:26:19
Autor: stevep
CYTRYNA !!!
Dnia 18-09-2011 o 21:28:50  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Trzaśnij tu swoim intelektem , bo jakoś nudno na psp...
Aha , tylko tak zrozumiale , coby takie buroki jak ja , zrozumiały o co  chodzi
!!
 nie drzyj ryja, chamie, bo to nie twoja obora.

Dla ciebie świniopasie właściwy jest chlew.

--
stevep

Data: 2011-09-19 10:19:39
Autor: cytryna
CYTRYNA !!!
Trzaśnij tu swoim intelektem , bo jakoś nudno na psp...

Aha , tylko tak zrozumiale , coby takie buroki jak ja , zrozumiały o co
chodzi !!

MH

*************************************

Jak trzasnąć to trzasnąć tak aby echo powtórzyło to co napisał Pan Obserwator:

"Ps. Na tej grupie wyjatkowo swinskie i oszczcercze posty i komentarze pod normalnymi wpisami i wypowiedziami, zamieszczaja osoby o nickach: MH (Mariusz Hajduk), polok_prawdziwy (alterego HM), pieprzykowski (stevp, cirrus), Hersk (Henryk Skalimowski) - fabrykuje falszywe donosy .. bekon(ten ostatni kazda dyskusje sprowadza do ordynarnych i wulgarnych wyzwisk pod adresem adwersarza. "

Łade z was łapserdaki i piana wali wam z ryja na myśl że Prezes pogoni wam kota
a hajduka też można wybatożyć.

Data: 2011-09-19 13:47:31
Autor: stevep
CYTRYNA !!!
Dnia 19-09-2011 o 10:19:39 cytryna <honda45@onet.eu> napisał(a):

[...]

A co napisał chamski obserwator?

--
stevep

Data: 2011-09-19 10:24:37
Autor: cytryna
CYTRYNA !!!
Trzaśnij tu swoim intelektem , bo jakoś nudno na psp...

Aha , tylko tak zrozumiale , coby takie buroki jak ja , zrozumiały o co
chodzi !!

MH

Chcecie to macie skumbrie w tomacie. Oto trzask zapożyczony od pana Obserwatora:
Autor: " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> I z kim tu dyskutować i o czym?

--

CYTRYNA !!!