CZ 350 ? filtr powietrza ?

Data: 2011-09-14 23:19:37
Autor: Czarek Daniluk
CZ 350 ? filtr powietrza ?
Hej.

Może ktoś podpowie jak wymienić w cezecie wkład filtra powietrza ?
kupiłem wkład, ale ni cholery nie mogę dojść jak się do środka puszki
dobrać ...

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-14 23:41:41
Autor: amos
CZ 350 ? filtr powietrza ?
On 15 Wrz, 08:19, Czarek Daniluk <cdani...@cdaniluk.com> wrote:
Może ktoś podpowie jak wymienić w cezecie wkład filtra powietrza ?
kupiłem wkład, ale ni cholery nie mogę dojść jak się do środka puszki
dobrać ...

Z tego co pamietam na gorze puszki, pod siodlem sa sruby (o ile
pamietam trzy), ktore wystarczy odkrecic.

Raz w zyciu to robilem nascie lat temu i nie mialem zadnego problemu.

--
amos

Data: 2011-09-15 00:10:48
Autor: Czarek Daniluk
CZ 350 ? filtr powietrza ?
On 15 Wrz, 08:41, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
On 15 Wrz, 08:19, Czarek Daniluk <cdani...@cdaniluk.com> wrote:> Może ktoś podpowie jak wymienić w cezecie wkład filtra powietrza ?
> [...]

pamietam trzy), ktore wystarczy odkrecic.

Raz w zyciu to robilem nascie lat temu i nie mialem zadnego problemu.

Aaaaaaaaaaa a ja jak głupi szukałem po bokach :) dzięki wielkie :)

Pozdrawiam !

CZ 350 ? filtr powietrza ?