CZEGO NIE POWIEDZIAŁ JAROSŁAW KACZYŃSKI

Data: 2010-06-23 18:58:23
Autor: cytryna
CZEGO NIE POWIEDZIAŁ JAROSŁAW KACZYŃSKI
Salon 24, Toyah:
...."Powiem więc to, czego Jarosław Kaczyński powiedzieć nie może, a powiedzieć – jak sądzę – by chciał. Oczywiście nie będę się upierał. Może nie mam racji. Może jest jeszcze inaczej. Ale wydaje mi się, że gdyby Jarosławowi Kaczyńskiemu pozwolono, to on by mógł złożyć takie krótkie oświadczenie:
       „Sobota 10 kwietnia zmieniła wszystko. Od 10 kwietnia nic nie jest już takie same. Skutkiem tego co się stało w tamten poranek, wszystko zostało przewrócone. Nie byłbym sobą i nie zasługiwałbym na jedno dobre słowo, gdybym po tym nieszczęściu i po tym, co nam to nieszczęście powiedziało, w dalszym ciągu trzymał się swych dawnych myśli, idei i przekonań. Oczywiście, historia jest historią, winy są winami, krzywdy pozostają krzywdami. Poroszę jednak mnie zrozumieć. Ja już żyję tylko w jednym celu. Żeby uzyskać sprawiedliwość. Sprawiedliwość dla mnie i dla mojego brata ukochanego brata. A do tej sprawiedliwości ja nie potrzebuję ani Czarzastego, ani Millera, ani Oleksego, ani Wałęsy, ani pani posłanki Senyszyn. I to wcale nie dlatego, że już od dawna nie widzę wielkiej różnicy między nimi a Palikotem, pani Muchą, panem Nowakiem, Stefanem Niesiołowskim, czy wreszcie moim szanownym konkurentem Bronisławem Komorowskim, ale wyłącznie dlatego, że nie oni akurat nie dadzą mi odpowiedzi na to jedno pytanie, które mnie nurtuje – kto to zrobił? Bo ja wiem, że to nie oni. To nie Leszek Miller strącił ten samolot. Ja wiem, że są tacy, którzy bardzo chcą, bym myślał dziś – tak jak dawniej – właśnie o nim. Ale nic z tego. To nie on. Ja wiem, że to akurat tym razem nie on. Więc on mnie dziś nie interesuje.” --

CZEGO NIE POWIEDZIAŁ JAROSŁAW KACZYŃSKI