CZEKA NAS WALKA O NIEPODLEGLOSC

Data: 2010-11-12 15:16:09
Autor: Panslavista
CZEKA NAS WALKA O NIEPODLEGLOSC
    Polska została wpędzona poprzez kłamstwa agentów i zdrajców w kolejn± niewolę. Mam nadzieję, że nie tak dług± jak poprzednie zabory.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW !!!

Data: 2010-11-12 16:03:51
Autor: cirrus
CZEKA NAS WALKA O NIEPODLEGLOSC
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cdd4c2b$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
   Polska została wpędzona poprzez kłamstwa agentów i zdrajców w kolejn± niewolę. Mam nadzieję, że nie tak dług± jak poprzednie zabory.
POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW !!!

Twoje to tylko Tworki.

--
stevep

Data: 2010-11-12 16:27:12
Autor: pluton
CZEKA NAS WALKA O NIEPODLEGLOSC

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW !!!

To co tu jeszcze robisz ?

Nullification

Data: 2010-11-12 20:19:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-12 15:16, Panslavista pisze:
     Polska została wpędzona poprzez kłamstwa agentów i zdrajców w kolejn±
niewolę. Mam nadzieję, że nie tak dług± jak poprzednie zabory.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW !!!

A z kim będziemy walczyć skoro wróg jest zakamuflowany?

Data: 2010-11-12 20:22:21
Autor: u2
NieĽle się ukrywasz UBeku