CZEKAM...

Data: 2009-08-16 15:29:27
Autor: Panslavista
CZEKAM...
    Jądryś, postawiłem ci warunki a tu... bryndza. No i wypadało się
przedstawić, w koncu powinienem wiedzieć kogo będę musiał unicztożyć. Z
różnych pogłosek z neta wychodzi na to, żeś mi mój teściu, albo szwagier,
albo w końcu śwagierski...
    Tak te baby naplączą, że połapać się trudno, to zabawa jakaś czy ki
piorun?!

Data: 2009-08-16 15:47:14
Autor: jadrys
CZEKAM...
Panslavista pisze:
[...]

Przecież sam to odłożyłeś na czas nieokreślony..

Data: 2009-08-16 16:11:47
Autor: Panslavista
CZEKAM...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]
> piorun?!

Przecież sam to odłożyłeś na czas nieokreślony..

Dawno nie trzymałem luśni w ręku, a mężczyzna bez tego czuje się mało
doceniany przez populi...
W końcu to Tobie mam popuścić farby...
A dzięki Tobie poczułem ten zug!!!

Data: 2009-08-16 20:18:53
Autor: jadrys
CZEKAM...

Panslavista pisze:

[...]

Widzę że lubisz się przekomarzać...  Gdzie i kiedy??

Data: 2009-08-16 20:47:46
Autor: Panslavista
CZEKAM...
Panslavista pisze:
> [...]
> W końcu to Tobie mam popuścić farby...
> A dzięki Tobie poczułem ten zug!!!

Widzę że lubisz się przekomarzać...  Gdzie i kiedy??

Co lubisz jeść i co pijesz? Gość w dom - Bóg w dom. Bogaty nie jestem, ale w
łykend można by się poznać, przy ładnej pogodzie, bo dom mam w
niedokończonych remontach...

Data: 2009-08-16 21:12:22
Autor: jadrys
CZEKAM...

Panslavista pisze:

[...]

Oj, nie próbuj mnie przekupywać..  Obraziłeś mnie, a to można zmyć tylko krwią..

Data: 2009-08-16 22:29:53
Autor: Panslavista
CZEKAM...

Oj, nie próbuj mnie przekupywać..  Obraziłeś mnie, a to można zmyć tylko
krwią..

Nie ponowię zaproszenia.

Data: 2009-08-17 08:53:09
Autor: jadrys
CZEKAM...
Panslavista pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Oj, nie próbuj mnie przekupywać..  Obraziłeś mnie, a to można zmyć tylko
krwią..

Nie ponowię zaproszenia.

W taki wypadku, po pojedynku ja Cię zaproszę.. Oczywiście o ile jeszcze będziesz wśród żywych..

Data: 2009-08-16 22:32:36
Autor: Panslavista
CZEKAM...

Panslavista pisze:
> [...]
> W końcu to Tobie mam popuścić farby...
> A dzięki Tobie poczułem ten zug!!!

Widzę że lubisz się przekomarzać...  Gdzie i kiedy??

Po ostatniej wymianie zdań uznaję ciebie za persona non grata - nie masz
zdolnosci honorowych.

Data: 2009-08-16 13:41:13
Autor: Antenka
CZEKAM...
Zapowiada się krwawa jatka...o matko!
 :- /
Antenka

Data: 2009-08-17 08:53:24
Autor: jadrys
CZEKAM...
Antenka pisze:
Zapowiada się krwawa jatka...o matko!
 :- /
Antenka

Wcale nie - myślę że u Panslava zwycięży rozsądek. Przecież On doskonale zdaje sobie sprawę że za mną nie wygra.. a na samobójcę to  on mi nie wygląda..

Data: 2009-08-17 09:55:31
Autor: Panslavista
CZEKAM...

Antenka pisze:
> [...]

Wcale nie - myślę że u Panslava zwycięży rozsądek. Przecież On doskonale
zdaje sobie sprawę że za mną nie wygra.. a na samobójcę to  on mi nie

He..he, rozsądek mam od samego początku jak tylko na świat przyszedłem ponad
60 lat temu.
Ryczysz i ryczysz a mleka nie widać. Krowa z jednym dojkiem i to mientkim...

Data: 2009-08-17 13:18:15
Autor: jadrys
CZEKAM...

Antenka pisze:

[...]

No tak, zapomniałem że masz 60 lat.. Wiesz, nie chcę być złośliwy, ale na pojedynek będziesz musiał przynieść zaświadczenie od geriatry o braku przeciwwskazań..

Data: 2009-08-17 14:18:08
Autor: Panslavista
CZEKAM...

No tak, zapomniałem że masz 60 lat.. Wiesz, nie chcę być złośliwy, ale
na pojedynek będziesz musiał przynieść zaświadczenie od geriatry o braku
przeciwwskazań..

Tępy komuch, bez bumagi ani rusz...
A idź ty w kibit matieri...

Data: 2009-08-17 08:53:47
Autor: jadrys
CZEKAM...

Panslavista pisze:

[...]

Typowe podejście wyższych sfer do kogoś z kim nie dałoby się wygrać w żadnym polu..

Data: 2009-08-17 09:56:40
Autor: Panslavista
CZEKAM...

Typowe podejście wyższych sfer do kogoś z kim nie dałoby się wygrać w
żadnym polu..

Mieliśmy od tego pachołków aby takiego delikwenta pouczyli kijami albo i
wybatożyli...

Data: 2009-08-17 13:18:04
Autor: jadrys
CZEKAM...
Panslavista pisze:
[...]

Mieliśmy, ale nie mamy..

Data: 2009-08-17 14:16:44
Autor: Panslavista
CZEKAM...

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Mieliśmy od tego pachołków aby takiego delikwenta pouczyli kijami albo i
> wybatożyli...

Mieliśmy, ale nie mamy..

Kałach tę niedogodność nadrobi...

CZEKAM...