CZEKAM !!!

Data: 2009-10-05 13:40:12
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!
Data: 2009-10-05 14:29:20
Autor: jadrys
CZEKAM !!!
Prawusek pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=CYryevHIZGw&feature=related

Przestań Panslav rzucać tymi linkami, bo cię naprawdę zamkną.. To nie są utwory które ci wolno rozpowszechniać.

Data: 2009-10-05 06:27:50
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 5 Paź, 14:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Prawusek pisze:

>http://www.youtube.com/watch?v=CYryevHIZGw&feature=related

Przestań Panslav rzucać tymi linkami, bo cię naprawdę zamkną.. To nie są
utwory które ci wolno rozpowszechniać.

Wiele razy zwracalem Srawiemu uwage, ze propaguje gowno muzycze, czyli
balkanska cepelie. Ale chlop ma widac gust koperkowy. Nie rozumie ze
to chlam!

J-23 itede

Data: 2009-10-05 16:16:51
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!
Prawusek pisze:

>http://www.youtube.com/watch?v=CYryevHIZGw&feature=related

Przestań Panslav rzucać tymi linkami, bo cię naprawdę zamkną.. To nie są
utwory które ci wolno rozpowszechniać.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Wiele razy zwracalem Srawiemu uwage, ze propaguje gowno muzycze, czyli
balkanska cepelie. Ale chlop ma widac gust koperkowy. Nie rozumie ze
to chlam!

Wolę Bałkany niż parcho-asfalto-sraczko-hamerykańskie...

Data: 2009-10-05 07:52:07
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 5 Paź, 16:16, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

to chlam!

Wolę Bałkany niż parcho-asfalto-sraczko-hamerykańskie...

Tu masz inna odmiane etno-cepeli. Podobne g...

http://www.youtube.com/watch?v=A60HkawkbO0
http://www.youtube.com/watch?v=zt8_RHq3drQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Zy9eftbGs0U&feature=related

J-23 itede

Data: 2009-10-05 17:45:28
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!
> [...]

to chlam!

Wolę Bałkany niż parcho-asfalto-sraczko-hamerykańskie...

Tu masz inna odmiane etno-cepeli. Podobne g...

Nie odróżniasz współczesnej mozyki jako gorszej od muzyki naturalnej,
ludowej o wielkich walorach muzycznych? Słoniowe ucho!

Data: 2009-10-05 17:52:01
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message
> [...]

Nie odróżniasz współczesnej mozyki jako gorszej od muzyki naturalnej,
ludowej o wielkich walorach muzycznych? Słoniowe ucho!

To twoja ulubiona? Zupełne dno, tandeta jak te hameryckie.

Data: 2009-10-05 09:42:27
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 5 Paź, 17:52, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote in message

news:had4f1$mph$1atlantis.news.neostrada.pl...> "J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

> ludowej o wielkich walorach muzycznych? Słoniowe ucho!

To twoja ulubiona? Zupełne dno, tandeta jak te hameryckie.

To jest lipa, a nie moja ulubiona. To jest takie samo badziewie
muzyczne, jak Twoje balkanskie propozycje. Prasze mi nie mowic ze nie
doceniam folkloru, jako takiego. A juz w muzyce w szczegolnosci. Otoz
lubie i rozumiem uwarunkowania geograficzne determinujace okreslona
estetyke konkretnej muzyki ludowej. Jednak tylko wowczas kiedy nie
jest ona wykozystywana do komercyjnego i pretensjonalnego tworzenia
ztw. sieczki muzycznej. A taka nieustannie prezentujesz. To co
zapodajesz to jest komputerowo przetwarzane balkano-disco. Proponuje
tez. czytac teksty ze zrozumieniem intencji autora. Chyba ze rozumu
nie staje. Na to niestety nie ma lekarstwa. Ale, glupota nie boli.
Niczego ci nie podeslalem. A juz z cala pewnoscia niczego co by mogla
popsuc system w Twoim kompie. Nie mozesz czytac przesylanych linkow,
bo pewnie nie masz w systemie odpowiednich kodekow.

J-23 itede

Data: 2009-10-05 18:49:43
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

> [...]

popsuc system w Twoim kompie. Nie mozesz czytac przesylanych linkow,
bo pewnie nie masz w systemie odpowiednich kodekow.

Trata-tata, Bulandię odsłuchałem po resecie. Reszta napisana z twoim
rozumieniem to sieczka - choć powinno stać ciebie na sałatkę wielowarzywną.
Na szczęście nie jesteś dla mnie jedynie słuszną wyrocznią. Zapamiętaj - de
gustibus non est disputandum.

Data: 2009-10-05 11:07:16
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 5 Paź, 18:49, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

Na szczęście nie jesteś dla mnie jedynie słuszną wyrocznią. Zapamiętaj - de

Qrde! Moze i de gustibus non est disputandum, ale dla homo ledwo
sapiens.

J-23 itede

Data: 2009-10-05 20:14:02
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

Qrde! Moze i de gustibus non est disputandum, ale dla homo ledwo
sapiens.

Hm. Tempus fugit. Wszystkim. Jeszcze mogę ciebie przeżyć. Moi dość długo
żyli.
Finis opus Dei. Linki były dla wszystkich. Mozesz nie słuchać.

Data: 2009-10-06 00:37:20
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 5 Paź, 20:14, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

hihihihihiiiii....
Hopie, "sapiens" to nie znaczy sapanie, czy tez dogorywanie... albo
costam
Homo sapiens - czlowiek rozumny, myslacy... istota obdarzona
intelektem.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C5%82owiek_rozumny
Srawi, do szkol to sie nie chcialo chodzic? Pod gorke bylo?
Stad u Ciebie takie skrajne postawy.
Bo jak nie Polska kapusciano-kartoflana, to nie masz co z soba zrobic.
Stanowisz typowy elektorat PiZdu.
Apologeto tej purchawki z Torunia.
howg!

J-23 itede

Data: 2009-10-06 12:36:58
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

[...]

Na mentora nie nadajesz się - ten sprawdziłby najpierw zasoby wiedzy ucznia.
Słówko "ledwo" obnażyło alternatywy.

Cienko, XLu...

Data: 2009-10-06 04:47:26
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 6 Paź, 12:36, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

Stad u Ciebie takie skrajne postawy.
Bo jak nie Polska kapusciano-kartoflana, to nie masz co z soba zrobic.

"zasoby wiedzy ucznia"
Jedynie delikatnosc moja, i zyczliwosc dla blizniego, nie pozwalaja mi
na zlosliwa puente!

J-23 itede

Data: 2009-10-06 14:17:34
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!
> [...]

Cienko, XLu...

"zasoby wiedzy ucznia"
Jedynie delikatnosc moja, i zyczliwosc dla blizniego, nie pozwalaja mi

A ulżyj sobie, Burki są odważne za bramą.

Data: 2009-10-06 14:59:00
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

Jedynie delikatnosc moja, i zyczliwosc dla blizniego, nie pozwalaja mi
na zlosliwa puente!

J-23 itede

He..he, zadufani we własne możliwości, a dla mnie chochoły w tańcu...
Chachły!

Data: 2009-10-06 15:35:52
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

http://www.youtube.com/watch?v=U1AB5NowKOE&feature=related

Data: 2009-10-06 15:44:57
Autor: Slawomir Stoff
CZEKAM !!!

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hafhnc$djm$1nemesis.news.neostrada.pl...
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

http://www.youtube.com/watch?v=U1AB5NowKOE&feature=related

   ivo pogorelic z azjatyckim fleur.
   szkoda, ze sie nieco stoczyla.

   ar

Data: 2009-10-06 22:48:20
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 6 Paź, 15:35, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

http://www.youtube.com/watch?v=U1AB5NowKOE&feature=related

juz lepiej, choc to jest ten sam pretensjonalny, sztuczny "plastikowy"
klimat:

http://video.google.pl/videosearch?source=ig&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=yutube+Ta%C5%84ce+po%C5%82owieckie&lr=&um=1&ie=UTF-8&ei=fSXMSruKBY75_Ab0pqm1BQ&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=1#

ale, SZTUKE to masz tutaj

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=qJia2-wfqk8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=p_T9adkdBhY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=xg35ZKH2Omw&feature=related

i wiele podobnych przykladow muzy najwyzszych lotow

J-23 itede

Data: 2009-10-07 08:06:46
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

He...he, znawcy.

Muzyka musi być od i do serca:
http://www.youtube.com/watch?v=HoywgTyh5tc&NR=1

Data: 2009-10-07 01:49:38
Autor: J-23
CZEKAM !!!
On 7 PaĹş, 08:06, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

He...he, znawcy.

Muzyka musi być od i do serca:http://www.youtube.com/watch?v=HoywgTyh5tc&NR=1

Ja wole przez ucho do mozgu.
Serce niech robi swoje. Pompuje.
Na muzie tak sie "znasz" jak na kobietach??

http://zdrowie.onet.pl/1577437,2042,0,2,,dlaczego_kobiety_uprawiaja_seks,seks.html

Gdzie tu miejsce na prokreacje?

J-23 itede

Data: 2009-10-07 11:14:59
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

On 7 Paź, 08:06, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

Odpowiedź prosta - bo lubią rżnięcie.

Gdzie tu miejsce na prokreacje?

Jeżeli umówiona - od pół roku?

Bo po co potrzebnty byłby stary dziad?
Tylko do paskowania?
Możliwe, że tak...
Paski (procedura niedokończona - zdała się zleceniodawcom na GWno !!!)?

J-23 itede

Data: 2009-10-05 17:50:34
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!
> [...]

to chlam!

Wolę Bałkany niż parcho-asfalto-sraczko-hamerykańskie...

Tu masz inna odmiane etno-cepeli. Podobne g...

Dołączyłaś do hołoty blokujkącej mi przegladarki i inne możliwości
multimedialne mojego komputra. Nie mogę odtwarzać waszych linków - kazdy
jest z prezentem "a la Janek"...

Data: 2009-10-05 14:44:25
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:hacoqs$h1j$3news.onet.pl...
Prawusek pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=CYryevHIZGw&feature=related

Przestań Panslav rzucać tymi linkami, bo cię naprawdę zamkną.. To nie są
utwory które ci wolno rozpowszechniać.

Ja ich nie wieszam.
Czekam!

Data: 2009-10-05 15:03:41
Autor: Sprawny manualnie
CZEKAM !!!
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Ja ich nie wieszam.
Czekam!

Czekaj bo ja juz ide do ciebie bolszewicka swinio!!!

Data: 2009-10-05 15:06:04
Autor: Prawusek
CZEKAM !!!

"Sprawny manualnie" <sprawny@manualnie.com.pl> wrote in message
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

> Ja ich nie wieszam.
> Czekam!

Czekaj bo ja juz ide do ciebie bolszewicka swinio!!!

Sam się powiesisz?! 8-()

CZEKAM !!!