CZĘŚĆ III: Pieniądze i Spółki

Data: 2017-05-31 12:10:49
Autor: prezydent San Escobar
CZĘŚĆ III: Pieniądze i Spółki
Z prawicowych organizacji młodzieżowych i harcerstwa do banków, urzędów i
gabinetów politycznych ministrów - to szlak, który przechodzi najmłodsza
generacja działaczy i współpracowników PiS. A przy okazji dobrze zarabia.

W pierwszych odcinkach cyklu ,,PiS: Pieniądze i Spółki" opisaliśmy starą gwardię
Jarosława Kaczyńskiego, z którą założył Fundację Prasową Solidarności. Fundacja
pozyskała majątek likwidowanego koncernu RSW: popularną popołudniówkę ,,Express
Wieczorny" oraz liczne nieruchomości. Potem obdzieliła tym majątkiem kilka
spółek, m.in. Srebrną. Ta spółka była dla środowiska Kaczyńskiego przechowalnią
w chudych latach poza wielką polityką.

http://wyborcza.pl/7,75398,21887889,pis-pieniadze-ispolki-to-idzie-mlodosc-wharcerskim-mundurku.html#a=83&c=58

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 20:27:49
Autor: Lepudruk
CZĘŚĆ III: Pieniądze i Spółk i
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:fi5tichg5fllkp1i7hs9bobe9ufe7vh1ss4ax.com...

--

Złodziejska sitwa! Przyjdzie czas na nich!

--
Lepudruk

CZĘŚĆ III: Pieniądze i Spółki