CZWARTKOWE SPOTKANIA W DIVEMANIA.PL - Spotkanie z Paw?em Por?b?

Data: 2011-02-02 12:58:55
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
CZWARTKOWE SPOTKANIA W DIVEMANIA.PL - Spotkanie z Paw?em Por?b?
Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu "Czwartkowe
spotkania w Divemanii", które zaplanowaliśmy na 10 lutego.

Tym razem naszym gościem i prowadzącym wykłady będzie Paweł Poręba -
instruktor nurkowania, autor książki pt."Nurkowanie Techniczne" oraz
nurek z wieloletnim doświadczeniem.

Paweł, opowiadał będzie o tajnikach, plusach i minusach nurkowania
technicznego oraz, dla chętnych, poruszy temat opracowanej przez
siebie metody planowania i realizowania nurkowań dekompresyjnych.

WSTĘP BEZPŁATNY

Ilość miejsc: 30

Zapisy na stronie:
http://www.divemania.pl/component/seminar/?catid=23

Termin: 10 lutego ¡ 18:30 - 21:30
Lokalizacja: Warszawa, ul. Morcinka 5 lok 25

Centrum Nurkowe Divemania

Zapraszamy serdecznie nurków każdej federacji i poziomu, będzie można
wypytać Pawła i podyskutować z nim.

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Piotr Dusza "Duch"
Expedition Trimix Instructor
PHONE: +48 695 656 906
SKYPE: piotr.dusza
http://www.frogmen.pl

Data: 2011-02-02 21:50:28
Autor:
Duch [www.frogmen.pl] <piotr.dusza@gmail.com> napisał(a):
poruszy temat opracowanej przez
siebie metody planowania i realizowania nurkowa=C5=84 dekompresyjnych.

RD jest już jakiś czas znane, wypada przebadać, opublikować w periodykach naukowych np PHR, poczekać aż inne ośrodki badawcze potwierdzą.
Potem można zalecić do stosowania.
Poproś o pokazanie recenzii NOF (zwłaszcza NOF.pdf str 17), może być od: prof Olszański, prof Kłos, dr Sićko, dr Kot, dr Siermontowski.

Twój przyjaciel z którym zaczynałeś nurkowanie, uczciwie przechodzi drogę recenzja->publikacja->wystąpienie na konferencji naukowej, jak widać można robić coś właściwie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 07:51:13
Autor: R.R.
CZWARTKOWE SPOTKANIA W DIVEMANIA.PL - Spotkanie z Paw?em Por?b?
Cześć

Podaj tytul swojej publikacji i recenzje do niej.
Z przyjemnościa przyjde tez na wyklad.

Poważnie , to nie jest przytyk ani złośliwść.

Pozdrawiam

R.R

Data: 2011-02-03 11:45:55
Autor:
R.R. <rafal-rutkowski@wp.pl> napisał(a):
[...]

Publikacji w naukowym periodyku np Polish Hyperbaric Research (Polskie Towarzystwo Medycyny i Techniki Nurkowej), Paweł Poręba nie ma żadnej, recenzji tym bardziej.
Omija szerokim łukiem ten temat.
Badań nie przeprowadził, to trudno omateriał do publikacji.
http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2452
Na tym forum chwilę sprowadzał dyskutujących na manowce.
Potem odpowiedział na moje wpisy, po przeczytaniu odpowiedzi wściekł się i zaprzestał odwiedzania tamtego forum.

Bo nie chcieli spalić na stosie Smoka i warszawskiego Krabowicza (jaja)

Chociarz to ciekawe dlaczego raz sięga do jednej pozycji w ZH-L16 potem do innej po to żeby wyprowadzić wzór na ogólne wartości Mo i (delta)M, posługuje się danymi helu a mówi o TMX.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 12:05:48
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Chociarz to ciekawe dlaczego raz sięga do jednej pozycji w ZH-L16 potem do innej po to żeby wyprowadzić wzór na ogólne wartości Mo i (delta)M,

Nie dawno Maciek Curzydło napisał Ci taki tekst: "Rysiek, osobiście jestem zmęczony już tymi bzdurami które tu piszesz."
http://tinyurl.com/64p254q
a odnosiło się to w dużej części do Twoich wywodów o dekompresji - a dokładnie do tego, że się na tym nie tylko nie znasz ale błędnie interpretujesz nie znając materiału źródłowego i jednocześnie nie nadążając za jego interpretacją wg. prof. Kłosa. Co do dyskusji, którą podlinkowałeś, pozwolę sobie podlinkować i zacytować jej zakończenie:
http://tinyurl.com/6ep7ug6 "Cześć Anarchisa, Nie wiem, czy zauważyłeś, ale od 22 grudnia prowadzisz dyskusje w tym temacie sam ze sobą. Forum klubowe, to nie miejsce do wygłaszania monologów. Jeżeli masz ochotę sam ze sobą dyskutować, to załóż bloga. Ostatni Twój post zmoderowałem. Materiał, do którego podałeś linka, w końcówce jest reklamą naszej konkurencji. Zamykam temat." Jak widzisz, nie tylko Paweł nie chce z Tobą polemizować i nie on jeden uważa Cię za złośliwego ignoranta szukającego satysfakcji w bezpodstawnym ale bezpardonowym obrażaniu i deptaniu rozmówcy, zamiast rzeczowego i naukowego podejścia. Zniszczyłeś tą grupę, na zniszczenie Kraba Ci nie pozwolą - wylecisz stamtąd na pysk a to czy zrobisz z siebie potem kolejny raz męczennika, czy nie, doda temu wydarzeniu wyłącznie dodatkowego komizmu. Może zamiast się czepiać, napisz jaki lód i wizura w Białym i opisz jakieś swoje niedawne nurkowanie - bo to grupa nurkowa, nie psychiatryczny oddział niedocenionych frustratów.

Data: 2011-02-03 12:59:58
Autor:
Gor?ca pro?ba do Piotra Duszy
  <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a): > Tak si=EA sk=B3ada, =BFe nie mog=EA by=E6 obecny na przysz=B3otygodniowym

poza tym, Rysiu, nie siej paniki, że nie możesz- daleko nie masz.
Rysiek, nie ja jeden prosiłem: przeczytaj najpierw to o czym masz zamiar dyskutować. Na stronie 17 książki "Nurkowanie techniczne" nie ma materiału o którym piszesz, więc kolejny raz się ośmieszasz.

Jacku Biernacki cieszę się że znasz imię "Duch Leszka". Ciekawe czy on to potwierdzi.
Jeśli nie, to znowu wyjdziesz na psychicznie chorego.

Lecz mam dla Ciebie smutną informację, jak się sprawdzi Twoje IP, to wychodzi ten sam obrazek jaki ma "Duch Leszka", dodatkowo wiele osób z Warszawy też ma ten obrazek, lecz róznych dostawców internetu.
Wiem że to za trudne do zrozumienia dla najgłupszego w SDI/TDI Polska instruktora, że więcej osób może mieć sceptyczny pogląd na część działań Pawła Poręby. To że jesteś zakochany to wiemy i że to bezkrytyczne zauroczenie, również, seksuolog psychiatra to twój kierunek pomocy, jeśli chcesz wrócić do normalności. Jeśli ten stan jest dla Ciebie wygodny, to kochaj kogo chcesz, miłość to piękne uczucie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 13:55:04
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iie5ms$o4r$1inews.gazeta.pl...
Nie dawno Maciek Curzydło napisał Ci taki tekst:
"Rysiek, osobiście jestem zmęczony już tymi bzdurami które tu piszesz."
http://tinyurl.com/64p254q

Cześć Jacek.
Mam prośbę abyś nie powoływał się na wypowiedzi które zamieszczam jeżeli nie dotyczyły bezpośrednio ciebie i naszej ewentualnej wspólnej dyskusji lub nie chcesz zwrócić uwagi na jakiś merytoryczny błąd w mojej wypowiedzi.
Żeby było jasne "osobiście jestem zmęczony" bzdurami a szczególnie formą jakiej używacie OBOJE. Czyli formą wypowiedzi twoich Jacku jak i Ryśka.

Oczywiście lista zawsze miała swoich specjalistów. Bez nich była by martwa. Ale gdybyście sobie potrafili narzucić ograniczenie typu 3 listy tygodniowo to było by wystarczająco.
Pozdrawiam
Maciek "Szczęściarz" Curzydło
Zapraszam na dyskusje do stoiska Krakena na targach nurkowych.
Najbliższy kurs instruktora PADI druga połowa marca

Data: 2011-02-03 13:12:25
Autor:
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
[...]

Jacku Biernacki nie maiałeś znowu zgody na cytowanie, no nie ładnie, znowu jakieś podłe działanie, wstyd.
Żeby było jasne "osobiście jestem zmęczony" bzdurami a szczególnie formą jakiej używacie OBOJE. Czyli formą wypowiedzi twoich Jacku jak i Ryśka.

Poprawną formą gramatyczną jest OBAJ.
 pozdrawiam rc

Data: 2011-02-03 13:46:57
Autor: jacekplacek
> [...]

nie
chcesz zwrócić uwagi na jakiś merytoryczny błąd w mojej wypowiedzi.

Cześć Maciek. Niestety, nie mogę spełnić Twojej prośby. Mądrego i posłuchać i cytować warto.

Żeby było jasne "osobiście jestem zmęczony" bzdurami a szczególnie formą jakiej używacie OBOJE. Czyli formą wypowiedzi twoich Jacku jak i Ryśka.

Maćku, pisząc słowa:
"Rysiek, osobiście jestem zmęczony już tymi bzdurami które tu piszesz" myślałem, że masz na myśli Ryśka. Ponieważ jednak nie miałeś a ja nie ogarnąłem potęgi Twojej myśli, to teraz ja mam prośbę: jak piszesz coś do mnie, napisz, że to do mnie. Bo jak tytułujesz to do Rysia, Zdzisia, Zenka czy Andrzeja to ja za cholerę nie domyślę się, że to do mnie. Przykro mi, ale taką mam przypadłość i mam nadzieję, że to zrozumiesz.

Oczywiście lista zawsze miała swoich specjalistów. Bez nich była by martwa. Ale gdybyście sobie potrafili narzucić ograniczenie typu 3 listy tygodniowo to było by wystarczająco.

Osobiście też widzę Cię w roli moderatora. Szkoda, że tylko ja, ale pamiętaj, że masz moje poparcie w tej kwestii! Jak będzie jakieś głosowanie albo coś w tym stylu, namówię znajomych, żeby tez Cię poparli.

Pozdrawiam
Maciek "Szczęściarz" Curzydło
Zapraszam na dyskusje do stoiska Krakena na targach nurkowych.

Maćku a jakie są ograniczenia do ilości pytań? Czy ich zakres też należy wcześniej ustalić, czy idziesz na żywioł?

Najbliższy kurs instruktora PADI druga połowa marca

Pisałeś nie dawno, że należy mieć specjalne predyspozycje i ze Ty je oceniasz i weryfikujesz czy kandydat się nadaje, czy nie. Kiedy odbędzie się taka weryfikacja, jakie są jej koszty i kryteria? Jest to oparte o standardy PADI, czy jest rozwiązaniem Twoim, autorskim?

--

CZWARTKOWE SPOTKANIA W DIVEMANIA.PL - Spotkanie z Paw?em Por?b?