CZY...

Data: 2010-05-12 19:16:08
Autor: Panslavista
CZY...
.... któryś z pretendentów w prezydenty ma w programie wyjście z Chujni czyli
ZSRE?

Data: 2010-05-12 20:25:03
Autor: Neko
CZY...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

... któryś z pretendentów w prezydenty ma w programie wyjście z Chujni czyli
ZSRE?

Czy ktos to przetlumaczy ja jezyk polski ?

Data: 2010-05-12 20:27:41
Autor: Neko
CZY...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Czy ktos to przetlumaczy ja jezyk polski ?

"Na jezyk polski" - mialo byc.

Data: 2010-05-12 20:42:42
Autor: u2
CZY...
W dniu 2010-05-12 20:27, Neko pisze:

"Na jezyk polski" - mialo byc.

ZSRE czyli związek socjalistycznych republik ewropejskich.

Data: 2010-05-13 01:40:48
Autor: Stirlitz
CZY...
Panslavista pisze:
... któryś z pretendentów w prezydenty ma w programie wyjście z Chujni czyli
ZSRE?
jkm

Data: 2010-05-13 06:44:36
Autor: Panslavista
CZY...

"Stirlitz" <j_@gazeta.pl> wrote in message news:hsfea0$r7m$1inews.gazeta.pl...
Panslavista pisze:
... któryś z pretendentów w prezydenty ma w programie wyjście z Chujni czyli
ZSRE?
jkm

Ma wadę - chce wchłonięcia Polski przez Izrel BIS...

Data: 2010-05-13 08:52:46
Autor: Stirlitz
CZY...
Panslavista pisze:
... któryś z pretendentów w prezydenty ma w programie wyjście z Chujni czyli
ZSRE?
jkm

Ma wadę - chce wchłonięcia Polski przez Izrel BIS...

?... coś mu inputujesz (bez jego wiedzy i zgody)

Data: 2010-05-13 09:07:15
Autor: cirrus
CZY...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4beae2f7$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
... któryś z pretendentów w prezydenty ma w programie wyjście z Chujni
czyli ZSRE?

Ma Leupiór.

--
stevep