CZY BĘDĄ PROŚBY O AZYL?

Data: 2010-11-19 09:15:45
Autor: cytryna
CZY BĘDĄ PROŚBY O AZYL?
Po ujawnieniu przez amerykańskich ekspertów spisku oraz sprawców mordu smoleńskiego będą wnioski o azyl. Pytanie dokąd udadzą się banici? Białe Niedzwiedzie czy kazamaty Moabitu.

Data: 2010-11-19 00:45:46
Autor: dexth
CZY BĘDĄ PROŚBY O AZYL?
On 19 Lis, 09:15, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Po ujawnieniu przez amerykańskich ekspertów spisku oraz sprawców mordu
smoleńskiego będą wnioski o azyl. Pytanie dokąd udadzą się banici? Białe
Niedzwiedzie czy kazamaty Moabitu.

Myslisz, jak Ziobro. Jeszcze prokuratura nie postawiła zarzutu, a on w
telewizji, już uznał za winnego.
Tutaj, jeszcze amerykańscy eksperci, nie podjęli działań, a Ty już
piszesz o sprawcach. Wyluzuj, poczekaj
na wyniki.

pozdr dexth

Data: 2010-11-19 10:48:26
Autor: cytryna
CZY BÊD¡ PRO¦BY O AZYL?
On 19 Lis, 09:15, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> Po ujawnieniu przez ameryka&ntilde;skich ekspertów spisku oraz sprawców mordu
> smole&ntilde;skiego b&ecirc;d&plusmn; wnioski o azyl. Pytanie dok&plusmn;d udadz&plusmn; si&ecirc; banici? Bia&sup3;e
> Niedzwiedzie czy kazamaty Moabitu.

Myslisz, jak Ziobro. Jeszcze prokuratura nie postawi&sup3;a zarzutu, a on w
telewizji, ju&iquest; uzna&sup3; za winnego.
Tutaj, jeszcze ameryka&ntilde;scy eksperci, nie podj&ecirc;li dzia&sup3;a&ntilde;, a Ty ju&iquest;
piszesz o sprawcach. Wyluzuj, poczekaj
na wyniki.

pozdr dexth

Kiedy propagandyści Partii Oszustów wchodzą jednymi drzwiami logika wychodzi drugimi. Po to powstanie zespół amerykańskich ekspertów aby WSKAZAĆ winnych, czyli zrobi to czego nie są w stanie dokonać włdze państwowe oraz działający z ich umocowania rzeczoznawcy i eksperci. Kolejny etap to tiurma za nieudolność-
Łubianka albo Moabit.
A zamiast puszczać tzw. przecieki do prasy lepiej pilnować szczelności własnych
zwieraczy. Jazda propagandowa "na chama" zawsze kończy się w śmietniku historii

Data: 2010-11-19 03:07:22
Autor: dexth
CZY BÊD¡ PRO¦BY O AZYL?
On 19 Lis, 10:48, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]
> telewizji, ju&iquest; uzna&sup3; za winnego.
> Tutaj, jeszcze ameryka&ntilde;scy eksperci, nie podj&ecirc;li dzia&sup3;a&ntilde;, a Ty ju&iquest;

Kiedy propagandy ci Partii Oszust w wchodz jednymi drzwiami logika wychodzi
drugimi. Po to powstanie zesp ameryka skich ekspert w aby WSKAZA winnych,
czyli zrobi to czego nie s w stanie dokona w dze pa stwowe oraz dzia aj cy z
ich umocowania rzeczoznawcy i eksperci. Kolejny etap to tiurma za nieudolno -
ubianka albo Moabit.
A zamiast puszcza tzw. przecieki do prasy lepiej pilnowa szczelno ci w asnych
zwieraczy. Jazda propagandowa "na chama" zawsze ko czy si w mietniku historii

No zgoda, ja jestem za, ja nie neguję że eksperci amerykańscy włączą
się
 w wyjaśnianie przyczyn katastrofy. Mnie się nie podoba, że już
ustaliłeś, jakie mają
być końcowe wyniki śledztwa, a nawet jakie konsekwencje poniosą winni.
pozdr dexth

Data: 2010-11-19 11:00:32
Autor: Bogdan Idzikowski
CZY BÊD¡ PRO¦BY O AZYL?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.000007ab.4ce647eanewsgate.onet.pl...
[...]

Wszystko piknie! Jeśli powstanie ten twór, to na jakich materiałach będzie pracować? Czyżby na tych samych, na których pracuje Macierewicz?

Data: 2010-11-19 09:36:50
Autor: Andrzej Adam Filip
Cytryna4 znieważa polskich ekspertów [was: CZY BĘDĄ PROŚBY O AZYL?]
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> pisze:
Po ujawnieniu przez amerykańskich ekspertów spisku oraz sprawców mordu smoleńskiego będą wnioski o azyl. Pytanie dokąd udadzą się banici? Białe Niedzwiedzie czy kazamaty Moabitu.

Dlaczego "jacyś" amerykańscy eksperci o to bez "instytucjonalnego
wsparcia" mają być lepsi od polskich ekspertów? :-)

Jeżeli zdaje ci się, że jesteś kimś,
to już nikim w przyszłości nie zostaniesz.
  -- Przysłowie indonezyjskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-19 10:13:18
Autor: Dobrodziej
CZY BĘDĄ PROŚBY O AZYL?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.0000079f.4ce63231newsgate.onet.pl...
Po ujawnieniu przez amerykańskich ekspertów spisku oraz sprawców mordu
smoleńskiego będą wnioski o azyl. Pytanie dokąd udadzą się banici? Białe
Niedzwiedzie czy kazamaty Moabitu.

Tylko Kuba! Oczywiście dla prezesa PiS. Prawda jest niestety okrutna, a to oznacza won z Wawelu i wynocha z Polski.

d.

Data: 2010-11-19 13:05:35
Autor: bolek
CZY BĘDĄ PROŚBY O AZYL?

[...]

Amerykańscy eksperci ujawnią spisek !
Dawno tak się nie uśmiałem.
Oni dawno wiedzą co tam się stało.

bolek

Data: 2010-11-19 13:56:28
Autor: cytryna
CZY BEDA PROSBY O AZYL?

U&iquest;ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:0ef8.0000079f.4ce63231newsgate.onet.pl...
> [...]
> Niedzwiedzie czy kazamaty Moabitu.
>
> -- Ameryka&ntilde;scy eksperci ujawni&plusmn; spisek !
Dawno tak si&ecirc; nie u&para;mia&sup3;em.
Oni dawno wiedz&plusmn; co tam si&ecirc; sta&sup3;o.

bolek

Ten śmiech jest zarazliwy, Dupa z Wasami rechotala na Okeciu jak przywieziono
ofiary spisku. Takich rechotaczy jest wiecej, rzecz w tym, ze ten sie smieje
kto sie smieje ostatni. A skoro amerykańscy eksperciu dawno wiedza co sie stalo
dobrze aby ta wiedza podzielili sie z oglupianymi przez GWno Polakami. Zycia pomordowanym nikt nie zwroci ale prawda musi sie przebic mimo rzadowego
 "sciemniania"{.

Data: 2010-11-19 15:09:52
Autor: bolek
CZY BEDA PROSBY O AZYL?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.000007bb.4ce673fcnewsgate.onet.pl...

> [...]

pomordowanym nikt nie zwroci ale prawda musi sie przebic mimo rzadowego

Gdyby chcieli, to dawno by było o tym wiadomo.

bolek

CZY BĘDĄ PROŚBY O AZYL?