CZY CYC JEST PARANOIKIEM?-Ro?nie liczba pods?uchów w Polsce

Data: 2011-02-19 08:42:04
Autor: Panslavista
CZY CYC JEST PARANOIKIEM?-Ro?nie liczba pods?uchów w Polsce
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:2679.000008b8.4d5f6c16newsgate.onet.pl...
Rośnie liczba podsłuchów telefonicznych zakładanych przez policję i służby
specjalne

Niedawno miałem wizytę  CZTERECH  "kominiarzy" naraz, pewnie od naczelnego kominiarza, po starej znajomości - instalowali w kanałach wywietrzników sprzęta niektóre...

Data: 2011-02-19 08:45:32
Autor: Przemysław Warzywny
CZY CYC JEST PARANOIKIEM?-Ro?nie liczba pods?uchów w Polsce

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Niedawno miałem wizytę  CZTERECH  "kominiarzy" naraz, pewnie od naczelnego kominiarza, po starej znajomości - instalowali w kanałach wywietrzników sprzęta niektóre...

Żydu idź do lekarza.

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

CZY CYC JEST PARANOIKIEM?-Ro?nie liczba pods?uchów w Polsce