CZY DR KRUK G.,PH.D. ZNÓW PUSZCZA BˇKI

Data: 2009-10-18 10:37:32
Autor: cytryna
CZY DR KRUK G.,PH.D. ZNÓW PUSZCZA BˇKI
Bardzo się stęskniłem za t± barwn± postaci± nauczyciela hakerstwa co to o¶wiecał malutkich w bielskiej stodole zwanej dla kawału szkoła wyższ±.
Dr G.Kruk,Ph.D. znany propagandzista ojro w sposób stały wyraża swoje niezadowolenie i poprawia teorie cz±stki w pudle. Czyżby znów był ten biały Kruk bezrobotny, co takim umysłom przytrafia się permanentnie? Gwiazda z Sosnowca, go¶ć, miło¶nik reratego, który wystawił go do wiatru.

Data: 2009-10-18 07:54:42
Autor: Mariusz Merta
przypuszczalnie to patryk sambinowski
w każdym razie wykazuje silne cechy osobow¶ci dra kruka...
bezkrytyczne uwielbienie dla euro i wszystkiego co z tym zwi±zane...
moim zdaniem to on...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 17:00:53
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:84a3a386-c557-4784-a990-bdd02b7fd2aaz2g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

panie merta, zrozumie pan, co oznacza ,sambinowski', to pan je panisko! :-)))

ar

Data: 2009-10-19 09:48:06
Autor: Mariusz Merta
będę strzelał :-))))

panie merta, zrozumie pan, co oznacza ,sambinowski', to pan je panisko!
:-)))

to jaki¶ szyfr sam bin...laden ? :-)))
Mariusz Merta

P.S.
kruczek byłe¶ pan pomocny z tymi talibami ale nie w klewkach :-)))
tylko w gumofilcach :-)))
mme

Data: 2009-10-19 18:57:39
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
będę strzelał :-))))

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:7d0d97f1-02b4-4264-8b7f-1549d0fbdc6bu13g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

mecz sie pan dalej, panie merta! :-)

ar

Data: 2009-10-19 09:45:44
Autor: Mariusz Merta
przypuszczalnie to patryk sambinowski

Moim zdaniem Merta pracuje dla  Talibów - terrorystów arabskich.

pomyłka panie drze...pracuję dla marsjan...płac± mi w ojro...
ale ja zamieniam to gw***no
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 11:16:32
Autor: awe
CZY DR KRUK G.,PH.D. ZNÓW PUSZCZA BˇKI

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:5b90.0000006a.4adad3ccnewsgate.onet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -
ale on chyba nie jest normalny?
awe

Data: 2009-10-18 11:39:55
Autor: MH
[...]

============================

Czyżby szalony naukowiec dokonuj±cy epokowych odkryć w laboratorium 102 znów się
reaktywował ?! W którym w±tku i pod jakim nickiem ??  Nie chche mi się przegl±dać cało¶ci archiwum ...

MH

Data: 2009-10-18 12:56:32
Autor: Piotr
Dnia Sun, 18 Oct 2009 10:37:32 +0200, cytryna napisał(a):

[...]

Co ciekawe, mój serwer chyba wycina jego posty, bo trafiam na jego
¶lady w odpowiedziach innych grupowiczów. Czyżby Jogi się na maksa
zanonimizował?
Piotr

Data: 2009-10-18 13:04:05
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Jogi sie chyba do Warszawy przeniosl. Bo plakal ile to w Warszawie mieszkanie kosztuje.

R.

Data: 2009-10-18 13:09:15
Autor: Piotr
Dnia Sun, 18 Oct 2009 13:04:05 +0200, raff napisał(a):

Jogi sie chyba do Warszawy przeniosl. Bo plakal ile to w Warszawie mieszkanie kosztuje.

Może w gwnie wyczytał? Papier toaletowy teraz drogi...
Piotr

Data: 2009-10-18 14:02:49
Autor: raff
CZY DR KRUK G.,PH.D. ZNÓW PUSZCZA Bˇ KI
Jogi sie chyba do Warszawy przeniosl. Bo plakal ile to w Warszawie mieszkanie kosztuje.

Może w gwnie wyczytał? Papier toaletowy teraz drogi...
Piotr

To by nie plakal, tylko sie cieszyl. Ze innym gorzej..

R.

CZY DR KRUK G.,PH.D. ZNÓW PUSZCZA BˇKI