CZY JESTEM CYBORGIEM ?

Data: 2012-02-24 10:38:59
Autor: Pan
CZY JESTEM CYBORGIEM ?
Czytalem o jakims gosciu, ktory wstrzepił sobie pod skore
uklad scalony i teraz uwaza sie za pierwszego cyborga!

I wiecie co, dzisiaj rano wsadziłem sobie do dupy stary intelowski
procesor.

....i tak wlasnie mi siedzi.

Czy moge sie nazwac: DRUGIM CYBORGIEM NA SWIECIE?

Co o tym myslicie?

Data: 2012-02-24 10:45:06
Autor: abc
CZY JESTEM CYBORGIEM ?
Czy moge sie nazwac: DRUGIM CYBORGIEM NA SWIECIE?

Możesz. A co? Dlaczego miałbyś nie móc?

Data: 2012-02-24 12:01:07
Autor: sofu
CZY JESTEM CYBORGIEM ?

Użytkownik "Pan" <pan@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f475ad4$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- --

No,  jeszcze nie! To za mało.
Dopiero jak włożysz sobie w dupę całą nogę od stołu....

Data: 2012-02-24 14:01:13
Autor: MH
CZY JESTEM CYBORGIEM ?
Pan <pan@wp.pl> napisał(a):
[...]

=============

A o czym tu myśleć?! Wpisz se program (assembler), który z całą pewnością
procesor Intelowski przyjmie. Sprawdź czy zadziała:

JMP WYPIERDALAJ

MH

Data: 2012-02-25 00:42:05
Autor: Polok_Prawdziwy
CZY JESTEM CYBORGIEM ?
Pan wrote:

[...]

Eeeee..., chebanie...

- jak ino precesor wdupem sem wtyknołeś to mozes siem WYRUCHANYM PSEZ CEBORGA zwać...

Coinksego jakbyś sem cebernetycnom fujarem, jak niejako AMTENKA sprawił...
- wuwcas śmiało mugbyś siem PIRWSOM CYBERFUJAROM NAśWIECIE zwać...

Data: 2012-02-25 01:48:36
Autor: MH
CZY JESTEM CYBORGIEM ?
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
Pan wrote:

> [...]

Coinksego jakbyś sem cebernetycnom fujarem, jak niejako AMTENKA sprawił...
- wuwcas śmiało mugbyś siem PIRWSOM CYBERFUJAROM NAśWIECIE zwać...

:))))

MH

--

CZY JESTEM CYBORGIEM ?