CZY KTO JESZCZE...

Data: 2009-05-29 06:52:35
Autor: Panslavista
CZY KTO JESZCZE...
.... pamięta, gdy zacząłem pisać na psp wysyłałem przepowiednie dotyczące
zbliżającej się wojny z Niemcami, która zmniejszy ilość Niemców do 15
milionów i usunie ich na zawsze poza Słowiańską rzekę Łabę, W jej wyniku
przywrócone zostanie władztwo Serbów Łużyckich na ich ziemiach.
    Będzie to wojna Słowian z Germanami, po naszej stronie będa brały udział
narody: Czesi, Słowacy, Polacy, Ukraińcy, Białorusini i Rosjanie. Tak
powstanie Panslawia - prawdziwe Słowianskie Stany Zjednoczone.

Data: 2009-05-29 08:45:01
Autor: jadrys
CZY KTO JESZCZE...
Panslavista pisze:
[...]

Daj spokój, *stany zjednoczone* źle się światu kojarzą.. Jakoś inaczej trzeba by to nazwać..

Data: 2009-05-29 11:14:30
Autor: Vic
CZY KTO JESZCZE...
Panslavista wrote:
    BĂŞdzie to wojna SÂłowian z Germanami, po naszej stronie bĂŞda braÂły udziaÂł
narody: Czesi, SÂłowacy, Polacy, UkraiĂący, BiaÂłorusini i Rosjanie. Tak
powstanie Panslawia - prawdziwe SÂłowianskie Stany Zjednoczone.

Taki stary, a takie dziecko...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 11:28:06
Autor: Panslavista
CZY KTO JESZCZE...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
>     Bedzie to wojna S3owian z Germanami, po naszej stronie beda bra3y
udzia3
> narody: Czesi, S3owacy, Polacy, Ukraincy, Bia3orusini i Rosjanie. Tak
> powstanie Panslawia - prawdziwe S3owianskie Stany Zjednoczone.

Taki stary, a takie dziecko...

Dożyjesz do naczała...

Data: 2009-05-29 12:44:05
Autor: Piotr
CZY KTO JESZCZE...
Dnia Fri, 29 May 2009 06:52:35 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

No i co, że to pisałeś? Zanosi się?
Hehh, raczej na to, że to oni przesuną granicę na germańską rzekę
Warthe... I jakby to połączyć z odwiecznymi dążeniami Rosjan do
siedzenia nad Wisłą...
Piotr

CZY KTO JESZCZE...