CZY MOGĘPODAĆIMIĘ I NAZWISKO OSZUSTA

Data: 2009-12-03 21:39:15
Autor: robert1
CZY MOGĘPODAĆIMIĘ I NAZWISKO OSZUSTA
Witam, czy na USENET, w pewnym dziale mogę podać imię i nazwisko oszusta,
który mnie oszukał? Oszukał również policję.Chcę ostrzec innych kolegów
hobbystów przed tym oszustem.Sprawa jest w prokuraturze.
Dziękuję.Pozdrawiam.

samo imie i nazwisko moze sie powtarzac i nie identyfikuje jednoznacznie człowieka, wskazane jest jego zdjęcie, pesel, adres zameldowania itp...

Data: 2009-12-04 02:02:53
Autor: Piotr Zawiły
CZY MOGĘPODAĆIMIĘ I NAZWISKO OSZUSTA

(...)
samo imie i nazwisko moze sie powtarzac i nie identyfikuje jednoznacznie
człowieka, wskazane jest jego zdjęcie, pesel, adres zameldowania itp...

--
No a co na to Ustawa o ochronie danych osobowych? Chyba Szanowny Pan nie czytał, a warto się zapoznać. Zapraszam do lektury. Proszę poświęcić szczególną uwagę artykułowi 5 i 6 w/w ustawy.
Szanowny Pan Leszek raczył był podać już wystarczająco dużo informacji na temat tej osoby. Jej dane osobowe, adres zamieszkania. Panie Leszku, chciałem Panu powiedzieć, że naruszył Pan również zapis konstytucyjny (Ustawa zasadnicza), która stanowi w artykule 42 pkt. 3 "Każdego uważa się za niewinnego, dopóki jego wina nie zostanie stwierdzona prawomocnym wyrokiem sądu." Pan natomiast osądził człowieka i wydał na niego wyrok. Gdybym był w/w skierowałbym sprawę do sądu właśnie z art. 42.3 ustawy zasadniczej. Jednak rozumiem Pana gniew. Chwilowy impuls spowodował, że podzielił się Pan z resztą świata swoim problemem. Ot, normalny ludzki odruch. Najpierw zrobi, później pomyśli.

P.S. Proponuję, aby Pan już nie ciągnął dalej tego wątku na innej grupie.

CZY MOGĘPODAĆIMIĘ I NAZWISKO OSZUSTA