CZY REJSOWY BRONEK UPRAWIAŁ PROSTYTUCJĘ

Data: 2010-12-08 11:35:19
Autor: cytryna
CZY REJSOWY BRONEK UPRAWIAŁ PROSTYTUCJĘ
"Bronisław Komorowski jak zwykły obywatel poleciał do USA rejsowym samolotem. Jak zwykły obywatel musiał wypełnić formularz o wizę. I jak zwykły obywatel odpowiedzieć: czy uczestniczył w ludobójstwie? Czy trudnił się prostytucj± lub stręczycielstwem? Czy brał udział w nazistowskich prze¶ladowaniach? - dowiedziało się radio RMF FM. Na te i inne trudne pytania musi odpowiedzieć w kwestionariuszu każdy, kto ubiega się o amerykańsk± wizę. Dla prezydenta Polski nie było wyj±tków - informuje RMF FM. Bronisław Komorowski, który poleciał dzi¶ do USA, musiał zdobyć tzw. wizę nieimigracyjn±."
To jest prawdziwy sukces dyplomaty faszerowanego krylem Bronka. A swoj± drog± ten formularz został poprawnie sformułowany zważywszy na korzenie polityczne petenta. --

Data: 2010-12-08 13:37:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 08 Dec 2010 11:35:19 +0100, cytryna napisał(a):

"Bronisław Komorowski jak zwykły obywatel poleciał do USA rejsowym
samolotem. Jak zwykły obywatel musiał wypełnić formularz o wizę.

Pisałem o tym, to żeście aluzji nie zrozumieli - dobrze że Prezydent RP nie nazywa się już Kaczynski.

Data: 2010-12-08 14:54:31
Autor: Andrzej Adam Filip
CZY REJSOWY BRONEK UPRAWIAÂŁ PROSTYTUCJĂŠ
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
[...]

Bo ja wiem, taki brak zaufania USA do osoby na paszporcie dyplomatycznym
o niczym nie świadczy? :-)

Ani ode mnie, ani od żadnego z moich współpracowników nikt nie żądał
odcisków, kiedy półtorej godziny temu wylądowaliśmy w Stanach
Zjednoczonych, a o to mi chodziło.
  -- KaczyĹ„ski, Lech (1949-2010)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Ludzie stajÄ… siÄ™ konserwatystami po obiedzie.

Data: 2010-12-08 13:49:31
Autor: eliasz
cytryna pisze:
[...]

Jaka¶ horrendalna bzdura, ludzie posługuj±cy się paszportami
dyplomatycznymi zwolnieni s± ze zwykłych odpraw lotniskowych. A należy
domniemać że Komorowski nie poleciał tam na swoim prywatnym paszporcie.

--

Nienawidzę chamstwa i nie toleruję chamów.

CZY REJSOWY BRONEK UPRAWIAŁ PROSTYTUCJĘ