CZY TEN NIEUDACZNIK GAFA KOMOROWSKI ZAJ?? SI? GAZOCI?GIEM ?

Data: 2011-02-07 19:37:51
Autor: japawel
CZY TEN NIEUDACZNIK GAFA KOMOROWSKI ZAJ?? SI? GAZOCI?GIEM ?
Ja się pytam czy poza pierdzeniem w stołki i poklepywaniem się po plecach Komorowski wykorzytał tą wizytę po to zeby nacisnąć na Merkel aby gazociag północny był zakopany głebiej po to aby nasze porty nie został zablokowane dla dużych jednostek na nastepne 100 lat ? Ja się pytam czy tym się zajął bo jezeli nie to po h -uj ten dureń tan siedzi w tym pałacu. Do roboty nierobie.
PS. Czy ktoś zna aktualny stan z ta rura ? Czy ktoś w końcu coś ustali czy obudziemy się z ręką w gównie ?   Zapier) dalać nieroby z PO do roboty !!!!!!

Data: 2011-02-07 20:04:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 19:37, japawel@onet.pl pisze:
[...]

Jestem prawie pewien że poruszył ten temat. Facet w odróżnieniu od Tuska nie boi się otworzyć ust w kontaktach międzynarodowych.

Data: 2011-02-07 19:06:36
Autor: obserwator
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]

Jestem prawie pewien że poruszył ten temat. Facet w odróżnieniu od Tuska nie boi się otworzyć ust w kontaktach międzynarodowych.

klamiesz komuszku. Komorowski wlasnie sprzedaje Polske Niemcom i Ruskim

Data: 2011-02-07 21:31:14
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 20:04, jadrys pisze:
Jestem prawie pewien że poruszył ten temat. Facet w odróżnieniu od Tuska
nie boi się otworzyć ust w kontaktach międzynarodowych.

Na Francuza polał deszcz, a Niemkę i siebie ochronił parasolem. Widać
stąd jakie ma preferencje :)

Data: 2011-02-07 23:12:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 21:31, u2 pisze:
[...]

No fakt, nie wykazał się dobrym gospodarza, ale to nie świadczy o niczym.

Data: 2011-02-07 21:57:09
Autor: wekon
wrote in message news:2679.00000527.4d503bffnewsgate.onet.pl...

[...]

co do rury to się zorientowałem, ma leżeć płytko, tak jak płytko sięga polityka naszego Dostojnika.

wekon

CZY TEN NIEUDACZNIK GAFA KOMOROWSKI ZAJ?? SI? GAZOCI?GIEM ?