CZY W MAJU ZGŁOSIMY AKCES DO WNP?

Data: 2010-04-30 09:22:43
Autor: cytryna
CZY W MAJU ZGŁOSIMY AKCES DO WNP?
Wszystko wskazuje na to, że p.o. prezydenta zgłosi akces Polski do Wspólnoty Państw Niepodległych pod hasłem dalszego zbliżenia i zacieśnienia pętli na szyji takich jak śp.Lech Kaczyński, który zginął jak dinozaur. Tylko wspólnie możemy użyźniać ziemię w rejonie Miednoje, Katynia, Charkowa, Starobielska, Kołymy i Wysp Sołowiowskich.
Hrabia już się szykuje do roli jaką onegdaj (1792r) odegrał Stanisław Szczęsny Potocki, też hrabia, wspólnie z Branickim, Rzewuskim, Kossakowskim. Koryto to marzenie klasy pasożytniczej, pomyśleć ilu zbawców Ojczyzny najpierw żyło z darów dla "S", a później z ustaleń okrąłostołowych, dorabiając na boku w WSI.

Data: 2010-04-30 09:35:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
[...]

    Rzeczywsicie!  Po tych synach wszystkiego mozna sie spodziewac.

    A. Rem

Data: 2010-04-30 09:36:17
Autor: Dirko

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00002065.4bda8543newsgate.onet.pl...
[...]

    Zdrada, zdrada, wszędzie czai się zdrada.

Data: 2010-04-30 09:38:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> WSI.

    Zdrada, zdrada, wszędzie czai się zdrada.

       A jest inaczej?

       A.Rem

Data: 2010-04-30 12:00:05
Autor: SpamerCodzienny ;-) heŽsk
CZY W MAJU ZGŁOSIMY AKCES DO WNP?
On Fri, 30 Apr 2010 09:22:43 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

Wszystko wskazuje na to, że p.o. prezydenta zgłosi akces Polski do Wspólnoty Państw Niepodległych [...]

  gamoniu, a co zrobisz jak nie zglosi? odgryziesz sobie jezyk ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-30 15:39:43
Autor: cirrus
Użytkownik "SpamerCodzienny ;-) heŽsk" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:faalt5h1712qodlteq0mh1m44reko1rc134ax.com...
[...]

I koniecznie niech go zeżre.

--
stevep

Data: 2010-04-30 16:14:24
Autor: cytryna
> [...]
>   gamoniu, a co zrobisz jak nie zglosi? odgryziesz sobie jezyk ?

Ale z was kanibale Heniek z UB i Stefek z WSI. Już wam nie wystarczy zimny Lech
i krwawa Mery? Ozora w cytrynie się domagacie, a dziób z kaczora donalda nie wystarczy wam? Jak się dowie o waszym zniechęceniu do WNP Feliks Edmundowicz Bondaryk to marny wasz los, Kołyma lub Workuta murowana. No to japy w kubeł i chwalić ocieplenie stosunków cielesnych między Włodkiem i chłopcem z podwórka.

Data: 2010-04-30 22:33:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-30 09:22, cytryna pisze:
Wszystko wskazuje na to, że p.o. prezydenta zgłosi akces Polski do Wspólnoty
Państw Niepodległych

Bardzo dobry pomysł - jestem za.

CZY W MAJU ZGŁOSIMY AKCES DO WNP?