CZY WIE KTOŚ CO MOŻE SIE DZIAĆ Z TĄ HONDĄ CB 400n

Data: 2012-02-27 19:42:09
Autor: szeryf518
CZY WIE KTOŚ CO MOŻE SIE DZIAĆ Z TĄ HONDĄ CB 400n
szeryf518 napisal

mam taki problem w tamta sobotę udało mi się w końcu złożyć moja hondę cb
400n założyłem jej nowe tłoki pierścienie nowy moduł poprzedni sie spalił
jak mechanik pod pioł go do innego motor do suzuki dr . nie miał tez
smarowania klawiatury udało mi sie ten problem rozwiązać ale honda od
tamtej pory nie wchodzi na obroty jak jest jeszcze zimna to jeszcze jakoś
idzie powoli do góry na tych obrotach ale jak się już trochę zagrzeje t
już wogóle nie pali . i mam takie pytanie czy by pomogło przestawienie
rozrządu o dwa ząbki czy by to nie pogorszyło sprawę. jestem tutaj nowy i
nie wiem jak to opisać jak bym dodał filmik to moze by to bardziej
zobrazowało sprawę
moje gg 4481794 prosze o pomoc w tej sprawie z góry dziękuje

CZY WIE KTOŚ CO MOŻE SIE DZIAĆ Z TĄ HONDĄ CB 400n