CZY WIESZ, ZE...

Data: 2010-01-07 07:05:35
Autor: Prawusek
CZY WIESZ, ZE...
.... największymi nazistami byli i są Aszkenazisci?  Począwszy od niejakiego
parcha Marksa? Czy wiesz, że większość tzw. neo-nazistów to masoni i agenci
Modsadu?

Data: 2010-01-07 09:19:38
Autor: Neko
CZY WIESZ, ZE...
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

... największymi nazistami byli i są Aszkenazisci?  Począwszy od niejakiego
parcha Marksa? Czy wiesz, że większość tzw. neo-nazistów to masoni i agenci
Modsadu?

A czy wiesz, ze dwoch takich z Mosadu za toba chodzi? Byli
nawet w sklepie, gdzie pieczywo kupujesz. Jeden chudy, drugi gruby.
Chudego sie nie boj, ale przed grubym uciekaj !

Data: 2010-01-07 10:16:38
Autor: Prawusek
CZY WIESZ, ZE...

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message

Pocałuj mojego Cićka pod ogon, chleb sobie sam piekę.

Data: 2010-01-07 10:19:53
Autor: Neko
CZY WIESZ, ZE...
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Pocałuj mojego Cićka pod ogon, chleb sobie sam piekę.

Mace ?

Data: 2010-01-07 11:51:59
Autor: Prawusek
CZY WIESZ, ZE...

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

> Pocałuj mojego Cićka pod ogon, chleb sobie sam piekę.

Mace ?

A ty qrwa jak zwykle.
Super chlebek - pszenno-żytni, drożdżowy, słonina zesmażona w skwarki, a na
niej cebula, siemię lniane, czarnuszka trochę majeranku, super.

Data: 2010-01-07 12:26:44
Autor: Neko
CZY WIESZ, ZE...
[...]

Zydowska natura z pana wychodzi...

Data: 2010-01-07 13:01:09
Autor: Prawusek
CZY WIESZ, ZE...

> [...]

> na
> niej cebula, siemię lniane, czarnuszka trochę majeranku, super.

 I sruuuuuuuu pajacu.

Data: 2010-01-07 09:20:04
Autor: marek czaplicki
CZY WIESZ, ZE...
Prawusek pisze:
... największymi nazistami byli i są Aszkenazisci?  Począwszy od niejakiego
parcha Marksa? Czy wiesz, że większość tzw. neo-nazistów to masoni i agenci
Modsadu?

nie, nie wiem. proszę o dowody.

Data: 2010-01-07 11:32:38
Autor: Jadrys
CZY WIESZ, ZE...
W dniu 2010-01-07 07:05, Prawusek pisze:
... największymi nazistami byli i są Aszkenazisci?  Począwszy od niejakiego
parcha Marksa? Czy wiesz, że większość tzw. neo-nazistów to masoni i agenci
Modsadu?

Masz na myśli Karola Marksa?

Data: 2010-01-07 11:52:56
Autor: Prawusek
CZY WIESZ, ZE...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hi4d83$js5$2news.onet.pl...
> [...]
niejakiego
> parcha Marksa? Czy wiesz, że większość tzw. neo-nazistów to masoni i

Masz na myśli Karola Marksa?

Nie.  Charlesa Marxa - Aszkenazistę.

Data: 2010-01-07 12:13:53
Autor: Jadrys
CZY WIESZ, ZE...
W dniu 2010-01-07 11:52, Prawusek pisze:
[...]

No bo już pomyślałem że mojego idola tytułujesz "nazistą"..

Data: 2010-01-07 12:19:25
Autor: Prawusek
CZY WIESZ, ZE...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hi4flo$s8l$1news.onet.pl...
> [...]
>>>
> agenci

> Nie.  Charlesa Marxa - Aszkenazistę.

No bo już pomyślałem że mojego idola tytułujesz "nazistą"..

Dobrze myślałeś, ale źle wykombinowałeś - jak to parch - komuch.

Data: 2010-01-07 20:04:53
Autor: Jadrys
CZY WIESZ, ZE...
W dniu 2010-01-07 12:19, Prawusek pisze:

Masz na myśli Karola Marksa?

Nie.  Charlesa Marxa - Aszkenazistę.

No bo już pomyślałem że mojego idola tytułujesz "nazistą"..

Dobrze myślałeś, ale źle wykombinowałeś - jak to parch - komuch.

Przestań pieprzyć, Panslav.

CZY WIESZ, ZE...