CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...

Data: 2009-12-09 10:00:25
Autor: Neko
CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...
....W KONCU ROZPIERDOLI TEN ZLODZIEJSKI    Z   U   S   ?!

Data: 2009-12-09 10:20:03
Autor: dzodzo action
Neko pisze:
...W KONCU ROZPIERDOLI TEN ZLODZIEJSKI    Z   U   S   ?!

ja r... a ty stworzysz nowy! Masz plan ?

Data: 2009-12-09 10:36:23
Autor: Neko
CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...
Użytkownik <dzodzo_action@o2.pl> napisał

ja r... a ty stworzysz nowy! Masz plan ?

Panie Członku PO:

Ja nie aspiruje do roli polityka, ktory u zloba jak swinia
chlepcze. Ja nie aspiruje do roli premiera RP.

Wystarczy ze place podatki, zatrudniam ludzi i utrzymuje
ten zapyzialy ZUS i inne zlodziejskie agendy tego nieszczesnego
panstwa.

Mysle, ze z mojej roli wywiazuje sie dobrze mimo klodow
rzucanych codzien przez urzedasy i skretyniale prawo, Panie Czlonku PO.

Data: 2009-12-09 03:18:31
Autor: Pistacjusz
On 9 Gru, 10:36, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Wystarczy ze place podatki, zatrudniam ludzi i utrzymuje
ten zapyzialy ZUS i inne zlodziejskie agendy tego nieszczesnego
panstwa.

Neko, nie ma sensu płacić tutaj podatków, to są zmarnowane pieniądze.
Nie wiem jaka jest Twoja branża ale wszystko można załatwić aby
podatki były bliskie zera. Tu otwierasz tylko przedstawicielstwo itd.
Jeśli masz produkcję to też łatwo przenieść.
Ja nawet Vatu unikam kiedy tylko mogę.
Chyba nie chcesz wspierać tego reżimu swoją pracą i pieniędzmi?

Data: 2009-12-09 10:39:31
Autor: Neko
CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Mysle, ze z mojej roli wywiazuje sie dobrze mimo klodow

"Mimo klod" brzmi lepiej. Ale ja nie Bralczyk... ;)

Data: 2009-12-09 11:08:03
Autor: dzodzo action
Neko pisze:
[...]

Czlonek to Ciebie jak i mnie zrobil...

Nie jestem w PO, zamiast pierd... ze mi zle poprostu wyjechalem i place podatki w innym Panstwie... a tutaj tak sie poprostu przygladam temu co zostawilem i nie zaluje... a place duzo wiecej niz w Polsce placilem pomimo dobrych dochodow jakie tam mialem...

Jeszcze nigdy nie slyszalem, od tego co zatrudnia ludzi a mam z nimi kontakt na codzien, aby byl szczesliwy... mowie o Polakach (gdery jestes cie i tyle), po paru latach przebywania w innym towarzystwie czlowiek moze zaczac sie cieszyc z zycia zamiast pierd... ciagle ze mu zle (biznesmen patykiem po wodzie pisany)

Wbij sie glabie w szaty bezdomnego, zrezygnuj z ZUS`u, podetnij sobie sciegno i idz do szpitala... Jak Ci wystawia rachunek to Ci sie smrodem Twoje slowa beda odbijaly... Przeciez to jasne ze musimy placic, inna sprawa jest fakt kto te pieniadze wydaje i jak... Nie znam takiego kto by uczciwie mogl podzielic cokolwiek w Polsce bez trujacych zycie efektow ubocznych (mam na mysli gderow twojego pokroju)

"Swinia chlepcze" - co to znaczy bo nie kumam ? Zrezygnowalbys jak Palikot z koryta jakbys sie tam dostal ? ZUS Cie gniecie mietusie a u koryta chleptalbys 3 x mocniej, jestem tego pewny...

Data: 2009-12-09 11:15:39
Autor: Neko
CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...
Użytkownik <dzodzo_action@o2.pl> napisał w

[...]

Taaaaa... wyjechales.

Kiedys slyszalem o takim jednym co tez gadal ze wyjechał na wczasy
na Karaiby. Okazalo sie ze na Smutną go zawiezli. :)

Ty to z takich, czlonku PO ?

Aha, pamietaj: Białoruś to nie zachód. :)

Data: 2009-12-09 11:27:20
Autor: dzodzo action
Neko pisze:
[...]

Ktos mowil, ze na Ukrainie nie mozna zarabiac dobrych pieniedzy albo na Bialorusi ? Mozna... Tylko trzeba cos umiec robic w zyciu poza pier... jak to jest zle.

Znam tamte strony doskonale. Mieszkalem 20km od granicy 20lat. Wysyp ze skarbonki klepaki i przejedz sie na Bialorus albo na Ukraine (polecam Kijow).

Taki prosty przyklad...

W Warszawce nie wykupisz lekcji nauki jazdy autem za 120tys Euro bo nie maja kasy na to ludzie... a tak wysmiewane kraje przez Polakow...

bylem na nartach rok temu w G.P. Kirchen ,Polonii nie ma... ale Ukraincow i  Ruskich cala masa...

nie psiocz juz stary bo szkoda slow... zgred jestes jak te dziadki z ambony z Muppet Show hehehe... dokladnie to samo...

Konstruktywnie trzeba myslec i dzialac...

Data: 2009-12-09 11:36:24
Autor: Neko
[...]

Czyli jednak pozostaje Smutna, czlonku PO :)

Widze ze duzo jezdzisz. To tak jak Panslavista. On tez codzien
jezdzi. Albo raczej go wozą... :)))

Internet to jak papier - zniesie wszystko.

Ale z drugiej strony jesli zasob czlonkow PO ogranicza sie do takiego
"ambitnego" gremium, to w sumie moge byc spokojny o Polske. :)

Data: 2009-12-09 12:06:22
Autor: Prawusek

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> [...]

> to jest zle.

Czyli jednak pozostaje Smutna, czlonku PO :)

Widze ze duzo jezdzisz. To tak jak Panslavista. On tez codzien

A raczej próbuja przewieźć na tym lub owym. Odpornym na parchy - też lubię
czosnek. :-)))))))))

Data: 2009-12-09 15:07:52
Autor: Jadrys
Neko pisze:
[...]

A nie jest tak że płacisz składki na swoja przyszłą emeryturę? Nieszczęsny imbecylu.,.

Data: 2009-12-09 16:03:38
Autor: Neko
CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

A nie jest tak że płacisz składki na swoja przyszłą emeryturę? Nieszczęsny imbecylu.,.

Nie wiem kto tutaj jest imbecylem.

Tak sie sklada ze NIKT NIE PLACI W ZUSIE SKLADKI NA SWOJA
EMERYTURE!
Place na emeryture DLA AKTUALNYCH EMERYTOW !
Na pewno nie na swoja - i to jest NAJWIEKSZE ZLODZIEJSTWO I OSZUSTWO!

Gdyby nie ja i pare innych milionow ludzi w wieku produkcyjnym
Panslavista musialby
stac pod latarnia, bo zamiast renty mialby FIGE.

Czas sie obudzic ze snu komuszego!!!

Data: 2009-12-09 16:12:58
Autor: konserwator

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hfoevl$k97$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

gdyby panslawista placil na swoja emeryture to nie musialbys mu sie na emeryture skladac...
bo by ja juz mial...

a ze to zlodziejstwo - to oczywiste. Dziel i rzadz (czyli kradnij i rozdawaj co zostanie) jak mawial towarzysz lenin...

Czas sie obudzic ze snu komuszego!!!

Data: 2009-12-09 16:58:30
Autor: Jadrys
Neko pisze:
[...]

Nie masz konta, kapitału początkowego, żadnych pokwitowań od wpłacanych sum?

Place na emeryture DLA AKTUALNYCH EMERYTOW !
Na pewno nie na swoja - i to jest NAJWIEKSZE ZLODZIEJSTWO I OSZUSTWO!

Bzdura, robisz wpłaty tylko i wyłącznie na siebie.

Gdyby nie ja i pare innych milionow ludzi w wieku produkcyjnym
Panslavista musialby
stac pod latarnia, bo zamiast renty mialby FIGE.

Tak, bo ZUS funkcjonuje na zasadzie solidarności społecznej. Jadnak nie możesz mówić że ktoś cię ograbia z twoich pieniędzy - one idą tylko na twoje konto.

Czas sie obudzic ze snu komuszego!!!

No to masz, NFE.. Miliardy złotych wpływają im na konta, oni jeszcze nikomu nie wypłacają świadczeń a już przynoszą straty.. Witamy w kapitalizmie..

Data: 2009-12-09 18:07:30
Autor: konserwator

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfohfj$19j$1news.onet.pl...
Neko pisze:
[...]

czy ty jestes z ksiezyca?
tylko II filar sie rozlicza

jakie "konto w zus"
toc oni dalej nie maja oprogramowania, ktore by to zapewnilo i wszystko jest na papierkach.
Jak idziesz na emeryture to SAM musisz dostarczyc dowody na swoje wplaty a oni sa tylko od obliczenia tego

Place na emeryture DLA AKTUALNYCH EMERYTOW !
Na pewno nie na swoja - i to jest NAJWIEKSZE ZLODZIEJSTWO I OSZUSTWO!

Bzdura, robisz wpłaty tylko i wyłącznie na siebie.

ty sie moze dowiedz i sie nie osmieszaj...
reszty nie komentuje...

Data: 2009-12-09 20:49:19
Autor: Jadrys

Neko pisze:

[...]

A jednak moja była partnerka co jakiś czas dostaje rozliczenia emerytalne z ZUS-u.

To raczej Ty się dowiedz..

Data: 2009-12-10 13:06:27
Autor: Neko
CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

To raczej Ty się dowiedz..

Zeby o czyms gadac nalezy posiada elementarna
wiedze na dany temat. Jako ze po twoich
postach mozna wywnioskowac, iz twoja wiedza
na temat ZUSu plywa ponizej rury  kanalizacyjnej
w zwiazku z powyzszym temat uwazam za zakonczony.

Data: 2009-12-10 18:37:47
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 13:06, Neko pisze:
[...]

Ciekawe w czym się myliłem?  Czy w tym że twoje aktualne składki  będą miały wpływu na przyszłą twoja emeryturę?... zresztą faktycznie nie ma co z toba dyskutować na temat ZUS-u. Jesteś kolejnym z tych nawiedzonych których to rzekomo ZUS okrada, ale gdyby nie ten ZUS to większość z was "młode wilki" za kilkanaście/dziesiąt lat stanęłoby z czapką pod kościołem..

CZY ZNAJDZIE SIE ODWAZNY KTORY...