Cała Władza w ręce Rad ops...PO

Data: 2010-05-10 10:22:45
Autor: WW
Cała Władza w ręce Rad ops...PO
Witam

Czy naprawdę nie ma innego wyjścia, jak ponownie wybierać między dwoma takimi samymi partiami ?
Oddanie całej władzy w ręce PIS już mieliśmy (IV RP), a teraz, niepomni nauczki, mamy cała władze oddać w ręce PO ??

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-05-10 10:40:42
Autor: PesTYcyD
Cała Władza w ręce Rad ops. ..PO
W dniu 2010-05-10 10:22, WW pisze:
Witam

Czy naprawdę nie ma innego wyj¶cia, jak ponownie wybierać między dwoma
takimi samymi partiami ?
Oddanie całej władzy w ręce PIS już mieli¶my (IV RP), a teraz, niepomni
nauczki, mamy cała władze oddać w ręce PO ??

Z dwojga złego wybieram mniejsze zło. Niech tym razem będzie PO i tak za 1000 lat to będzie tylko historia.

Data: 2010-05-10 10:56:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Cała Władza w ręce Rad ops...PO

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> nauczki, mamy cała władze oddać w ręce PO ??

Z dwojga złego wybieram mniejsze zło. Niech tym razem będzie PO i tak za

   Polska bedzie mogla mowic o szczesciu, jezeli przetrwa
   nastepne lat, powiedzmy, piecdziesiat.

   AR

Data: 2010-05-10 11:01:57
Autor: PesTYcyD
Cała Władza w ręce Rad ops. ..PO
W dniu 2010-05-10 10:56, Wlodzimierz Zabotynski pisze:>
    Polska bedzie mogla mowic o szczesciu, jezeli przetrwa
    nastepne lat, powiedzmy, piecdziesiat.

S±dzisz że czeka nas większy kataklizm niż rozbiory? To ciekawe, ja nie widzę takiego zagrożenia dla Polski, które mogłoby nas zmie¶ć z map. A wręcz przeciwnie wygl±da na to, że będzie lepiej. I nawet jakby wygrał Jar Kacz Kim II to tego nie zepsuje, bo ludzie i tak bez względu na idiotów u góry będ± robili swoje.

Data: 2010-05-10 11:04:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Cała Władza w ręce Rad ops...PO

> [...]

wręcz przeciwnie wygl±da na to, że będzie lepiej. I nawet jakby wygrał
Jar Kacz Kim II to tego nie zepsuje, bo ludzie i tak bez względu na

  Mowie o panstwie polskim i czekajacej je t.zw. europejskiej
  regionalizacji.

  AR

Data: 2010-05-10 11:11:00
Autor: PesTYcyD
Cała Władza w ręce Rad ops. ..PO
W dniu 2010-05-10 11:04, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
   Mowie o panstwie polskim i czekajacej je t.zw. europejskiej
   regionalizacji.

Tragedii nie będzie, UE przyszło¶ci nie wróżę a Polacy po niemiecku i francusku nie zaczn± się porozumiewać w swoich domach. Co jak co, ale Jarcio od Jewropy nas nie uratuje tak samo jak Broniu. Tutaj gra toczy się o nasz spokój, żeby TVP nie terroryzowało nas solidarnymi. Miejsce karaluchów intelektualnych jak Kaczory, jest na taczce z obornikiem.

Data: 2010-05-10 11:17:19
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Cała Władza w ręce Rad ops...PO

> [...]

francusku nie zaczn± się porozumiewać w swoich domach. Co jak co, ale
Jarcio od Jewropy nas nie uratuje tak samo jak Broniu.

   Moze jednak pomoc zyskac na czasie, a to juz bardzo wiele.

Tutaj gra toczy
się o nasz spokój, żeby TVP nie terroryzowało nas solidarnymi.

   Nie ma obawy, niedlugo zacznie was terroryzowac niemieckimi
   serialami policyjnymi.  :-)

Miejsce
karaluchów intelektualnych jak Kaczory, jest na taczce z obornikiem.

   Zaszczytne miejsce, prawie jak to mjr Dobrzanskiego!

   AR

Data: 2010-05-10 11:25:52
Autor: PesTYcyD
Cała Władza w ręce Rad ops. ..PO
Wiesz w zasadzie zreflektowałem się i teraz s±dzę, że jakby Jarcio wygrał, to ze swoim talentem rozpierdoliłby Unię od ¶rodka a wszystkie państwa skłóciłby ze sob±. Może z tego powodu warto na niego zagłosować? hmmmm...

Data: 2010-05-10 14:02:44
Autor: karwanjestdebilem
Cała Władza w ręce Rad ops...PO

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4be7c258$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Czy naprawdę nie ma innego wyj¶cia, jak ponownie wybierać między dwoma takimi samymi partiami ?
Oddanie całej władzy w ręce PIS już mieli¶my (IV RP), a teraz, niepomni nauczki, mamy cała władze oddać w ręce PO ??

Gwoli ¶cisło¶ci należałoby przypomniec, że cał± władzę w rękach sld też mieli¶my.........

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-10 15:52:51
Autor: cirrus
Cała Władza w ręce Rad ops...PO
[...]
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Nie oddawaj, najlepiej sie powie¶.

--
stevep

Cała Władza w ręce Rad ops...PO