Całkiem ładny im wyszedł ten nowy i Phone6

Data: 2014-09-10 00:16:46
Autor: aL
Całkiem ładny im wyszedł ten nowy i Phone6
W dniu 2014-09-09 19:16, Pszemol pisze:
przyznaję, że ładny jest:
http://www.apple.com/live/2014-sept-event/

:-))

Najfajniejsza jest ta wgłębiona szybka obiektywu, żeby
się nie rysowała, gdy telefon leży na pleckach. No, ale
wiadomo, że to projektowało Apple, więc jest to jedynie
słuszna i obowiązująca linia.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2014-09-10 00:26:06
Autor: atm
On 2014-09-10 00:16, aL wrote:
[...]

Pomijajac to, ze przy wypuklym obiektywie tapanie w lezacy na biurku ekran pewnie bedzie bujalo iPhonem ;]
Tak czy siak w koncu jest wiekszy ekran. W zasadzie ciezko sie do czegos przyczepic (po prezentacji, bo rzeczywistosc moze to zweryfikowac poczynajac od tradycji Apple'a - przypadlosci pierwszej partii)

Data: 2014-09-09 18:37:49
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:540f7e92$0$26845$65785112news.neostrada.pl...
On 2014-09-10 00:16, aL wrote:
[...]

Zaraz, moment - aL pisze o wgłębionej soczewce obiektywu,
aby się nie rysowała, Ty piszesz o wypukłym obiektywie...
Skąd te wieści czerpiecie? Bo ja nic na ten temat nie usłyszałem.

Tak czy siak w koncu jest wiekszy ekran. W zasadzie ciezko sie do czegos przyczepic (po prezentacji, bo rzeczywistosc moze to zweryfikowac poczynajac od tradycji Apple'a - przypadlosci pierwszej partii)

No ... zobaczymy.

A co do NFC... zaimponował mi omówiony sposób płatności.
Czy NFC w telefonach Samsunga można było użyć gdzieś w sklepach?
Jak to działa u Samsunga?

Data: 2014-09-10 07:15:54
Autor: jerzu
Ca³kiem ³adny im wyszed³ ten nowy iPhone6
On Tue, 9 Sep 2014 18:37:49 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Czy NFC w telefonach Samsunga mo¿na by³o u¿yæ gdzie¶ w sklepach?

Mo¿na. I nie tylko w telefonie Samsunga.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-09-10 08:16:18
Autor: masti
Ca³kiem ³adny im wyszed³ ten nowy iPhone6
Pszemol wrote:

A co do NFC... zaimponowa³ mi omówiony sposób p³atno¶ci.
Czy NFC w telefonach Samsunga mo¿na by³o u¿yæ gdzie¶ w sklepach?
Jak to dzia³a u Samsunga?

http://www.polskistandardplatnosci.pl/
jednolity standard p³atno¶ci mobilnych w Polsce.
tylko 17mln klientów na pocz±tek :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-09-10 08:54:16
Autor: atm
On 2014-09-10 00:16, aL wrote:
[...]

Bo to trzeba widziec ;]
http://www.apple.com/iphone-6/

Data: 2014-09-10 12:57:21
Autor: aL
W dniu 2014-09-10 01:37, Pszemol pisze:

Zaraz, moment - aL pisze o wgłębionej soczewce obiektywu,
aby się nie rysowała, Ty piszesz o wypukłym obiektywie...
Skąd te wieści czerpiecie? Bo ja nic na ten temat nie usłyszałem.

To taki meta żart w nawiązaniu do dyskusji z wątku o pokrowcach,
kaburach i skarpetach.
http://www.apple.com/iphone-6/accessories/
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2014-09-10 13:06:49
Autor: marfi

Użytkownik "aL" <bigalex@wp.pl> napisał w wiadomości news:54102e8f$0$26842$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pogrubiacze dalej niezbędne?

--
marfi

Data: 2014-09-10 11:54:31
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:5410312c$0$2375$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla niektórych ludzi zawsze będą "niezbędne"...

Data: 2014-09-10 15:34:56
Autor: GAD Zombie
W dniu 2014-09-10 12:57, aL pisze:
W dniu 2014-09-10 01:37, Pszemol pisze:

Zaraz, moment - aL pisze o wg³êbionej soczewce obiektywu,
aby siê nie rysowa³a, Ty piszesz o wypuk³ym obiektywie...
Sk±d te wie¶ci czerpiecie? Bo ja nic na ten temat nie us³ysza³em.

To taki meta ¿art w nawi±zaniu do dyskusji z w±tku o pokrowcach,
kaburach i skarpetach.
http://www.apple.com/iphone-6/accessories/

No ale jak¿e to? Pokrowiec na NIEZNISZCZALNY SUPER TELEFON? ;)
Przecie¿ takie s± niepotrzebne, a wrêcz ¼le widziane.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-09-10 20:36:25
Autor: aL
Całkiem ładny im wyszedł ten nowy i Phone6
W dniu 2014-09-10 15:34, GAD Zombie pisze:

No ale jakże to? Pokrowiec na NIEZNISZCZALNY SUPER TELEFON? ;)
Przecież takie są niepotrzebne, a wręcz źle widziane.

Przecież to nie jest ordynarny pokrowiec lub skarpeta do taniej,
androidowej masówki. To jest prestiżowe etui będące dla jego posiadacza
symbolem indywidualności, kreatywności i wiary w wolność jednostki.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2014-09-11 08:41:50
Autor: GAD Zombie
W dniu 2014-09-10 20:36, aL pisze:
W dniu 2014-09-10 15:34, GAD Zombie pisze:

No ale jak¿e to? Pokrowiec na NIEZNISZCZALNY SUPER TELEFON? ;)
Przecie¿ takie s± niepotrzebne, a wrêcz ¼le widziane.

Przecie¿ to nie jest ordynarny pokrowiec lub skarpeta do taniej,
androidowej masówki. To jest presti¿owe etui bêd±ce dla jego posiadacza
symbolem indywidualno¶ci, kreatywno¶ci i wiary w wolno¶æ jednostki.

A to ja przprszm

Data: 2014-09-11 08:45:49
Autor: Chris
[...]

ROTFL   uÅ›miaÅ‚em siÄ™ przy porannej kawie .. szacun za tekst :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 00:29:35
Autor: atm
On 2014-09-10 00:26, atm wrote:
On 2014-09-10 00:16, aL wrote:
[...]

A jak Wam sie widzi zegarek?
Podczas prezentacji swietnie sprzedaja materialy, design, miziania itd.
Brakuje mi w nim jednak GPS. Swietnie wyglada trening spoconych ludzi.....ktorzy gdzis w glebi swej odziezy musza upchac iPhone'a.

Data: 2014-09-09 18:40:24
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:540f7f63$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
A jak Wam sie widzi zegarek?
Podczas prezentacji swietnie sprzedaja materialy, design, miziania itd.

Bardzo mi się podobała prezentacja zegarka... To kółko świetne.
Ten sygnalizator dotykowy też fajna sprawa, ciekawe jak zadziała.

Brakuje mi w nim jednak GPS. Swietnie wyglada trening spoconych ludzi.....ktorzy gdzis w glebi swej odziezy musza upchac iPhone'a.

A zegarek Samsunga ma GPSa?
Gdzieś widziałeś już opublikowane porównanie tych urządzeń?

Data: 2014-09-10 08:50:10
Autor: atm
On 2014-09-10 01:40, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ma nie tylko GPS ale i upchnieta cala komorke :]
Ale niekoniecznie porownywalbym z nowym zegarkiem Samsunga, raczej dedykowanymi urzadzeniami, ktore sa faktycznie dla osob ambitnie uprawiajacych sport.

Kos cos slyszal na temat wodoszczelnosci nowego iPhone (bo zegarek chyba bedzie jakas posiadal)?
Znowu moze wyjdzie na to, ze ten telefon nie nadaje sie do uzytku w Irlandii... lub tez podczas serwisowania morskiego akwarium.

Data: 2014-09-10 09:01:04
Autor: Chris
W dniu 2014-09-10 08:50, atm pisze:

[...]

Do morskiego żaden się nie nadaje bo wszyscy mają zapis że nie może byś to słona woda :(

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 09:05:18
Autor: atm
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Wiesz, wodoszczelny telefon ma za zadanie wody nie wpuscic, nie wazne czy bedzie slodka czy slona ;] Oczywiscie producent moze odrzucic reklamacje gdyby jednak poszlo cos nie tak.

Data: 2014-09-10 09:08:40
Autor: Chris
W dniu 2014-09-10 09:05, atm pisze:
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

A wiesz co to są klasy wodoszczelności ?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 09:11:16
Autor: atm
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Mhm, a jaki ma to zwiazek ze slona woda?

Data: 2014-09-10 09:26:19
Autor: Chris
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Sól ??

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 09:44:57
Autor: atm
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

byÅ›
[...]

Czy specyfikacja wodoszczelnosci podaje informacje, ze oznaczenie nie dotyczy slonej wody? Pisze o IPX a nie o tym co Sony zawarlo w warunkach   gwarancji.

Data: 2014-09-10 09:57:35
Autor: Chris
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Tak zawiera.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 10:05:51
Autor: atm
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Mozesz podac choc jeden link?

Data: 2014-09-10 10:11:04
Autor: Chris
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Czy tak klepiesz dla przypierdolenia siÄ™ czy po prostu jesteÅ› takim leniem ?

Zabezpieczenia urządzeń elektrycznych obudową lub przykryciem wg PN-EN 60529

Rodzaj ochrony zapisuje się za pomocą liter IP i dwóch cyfr np. IP67
Pierwsza cyfra podaje stopień zabezpieczenia przed dotknięciem i ciałami obcymi.
Druga cyfra podaje stopień zabezpieczenia przed wnikaniem wody.

http://vistula.wis.pk.edu.pl/~rp/dydaktyka/Oznaczenia%20zabezpieczen%20urzadzen%20wg%20sygnatury%20IP.pdf

http://pl.wikipedia.org/wiki/IP_(stopie%C5%84_ochrony)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 10:16:31
Autor: atm
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Dzieki za linki; czy w ktorymkolwiek z nich widzisz informacje, ze dane odnosnie ochrony nie dotycza slonej wody?

Data: 2014-09-10 10:20:09
Autor: Chris
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Nie umiesz czytać to twój problem, wiedzę że jedynie potrafisz pisać posty bez sensu EOT

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 10:26:48
Autor: atm
On 2014-09-10 09:01, Chris wrote:
[...]

Tak a tu masz Marine GPS przeznaczony do plywania po slodkich morzach, poniewaz spelnia tylko IPX7
http://www.echosonda.pl/product_info.php?products_id=988

Data: 2014-09-10 11:41:46
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:lup1jp$eki$3node1.news.atman.pl...
Do morskiego żaden się nie nadaje bo wszyscy
 majÄ… zapis że nie może byÅ› to sÅ‚ona woda :(
[...]
Dzieki za linki; czy w ktorymkolwiek z nich widzisz informacje, ze dane
odnosnie ochrony nie dotycza slonej wody?

Nie umiesz czytać to twój problem, wiedzę że jedynie potrafisz pisać posty bez sensu EOT

Nie obrażaj się, ale ja też tak samo jak atm przeczytałem Twoje słowa.
Dla mnie również wodoszczelność nie dotyczy jedynie wody destylowanej,
takiej 24-megaohmowej lecz dotyczy wody bez względu na ilość w niej
rozpuszczonych soli. Nie wiem skąd bierzesz tezę, że wodoszczelność
nie dotyczy słonej wody i o to pytamy. Teraz rozumiesz?

Data: 2014-09-10 09:28:37
Autor: Marek
On Wed, 10 Sep 2014 09:01:04 +0200, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:
Do morskiego żaden się nie nadaje bo wszyscy mają zapis że nie może
byÅ›
to słona woda :(

Z1 wielokrotnie robiłem podwodne filmy mocząc go w Bałtyku. Nie kojarzę zakazu w instrukcji.

--
Marek

Data: 2014-09-10 09:30:38
Autor: Marek
On Wed, 10 Sep 2014 09:28:37 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
Z1 wielokrotnie robiłem podwodne filmy mocząc go w Bałtyku. Nie kojarzę zakazu w instrukcji.

Przepraszam, chodziło oczywiście o Z.

--
Marek

Data: 2014-09-10 09:40:13
Autor: Chris
W dniu 2014-09-10 09:30, Marek pisze:
On Wed, 10 Sep 2014 09:28:37 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
Z1 wielokrotnie robiÅ‚em podwodne filmy moczÄ…c go w BaÅ‚tyku.     Nie
kojarzÄ™ zakazu w instrukcji.

http://userguide.sonymobile.com/referrer.php?region=pl&product=xperia-z1#!Water-resistance.html

Urządzenia nie należy używać w następujących warunkach:

> SÅ‚ona woda
> Płynne środki chemiczne
> Piasek/błoto

Urządzenie jest wodo- i kurzoodporne zgodnie z certyfikatami Ingress Protection IP55 i IP58 (szczegółowe informacje podano poniżej). Te certyfikaty oznaczają, że urządzenie jest odporne przeciw kurzowi i przeciw strumieniowi wody pod niskim ciśnieniem. Dodatkowo wytrzymuje przez 30 minut zanurzenie w słodkiej wodzie na głębokość do 1,5 m.

IP5X. Ochrona przed pyłem; ograniczone przedostawanie się do środka (brak szkodliwych osadów)
IPX5. Ochrona przed strumieniem wody

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 09:54:59
Autor: atm
On 2014-09-10 09:28, Marek wrote:
[...]

Nie wiem jak bylo w przypadku Z1 ale juz Z2 mocno obwarowali pod wzgledem slonej wody:
http://userguide.sonymobile.com/referrer.php?region=global-en&product=xperia-z2#!Using-your-device-in-wet-and-dusty-conditions.html

Data: 2014-09-10 09:58:31
Autor: Chris
W dniu 2014-09-10 09:54, atm pisze:
On 2014-09-10 09:28, Marek wrote:
[...]

Czytaj bo już podawałem te info wcześniej :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 10:07:43
Autor: atm
On 2014-09-10 09:28, Marek wrote:
[...]

To info to jest jedynie "widzimisie" Sony.
Zreszta sami zacytowali IP Raings, gdzie oczywiscie nie ma wzmianki o slonej wodzie:

IP (Ingress Protection) rating

Your device has an IP rating, which means it has undergone certified tests to measure its resistance levels to both dust and water. The first digit in the two-digit IP rating indicates the level of protection against solid objects, including dust. The second digit indicates how resistant the device is to water.
Resistance to solid objects and dust Resistance to water
IP0X: No special protection IPX0. No special protection
IP1X. Protected against solid objects > 50 mm in diameter IPX1. Protected against dripping water
IP2X. Protected against solid objects > 12.5 mm in diameter IPX2. Protected against dripping water when tilted up to 15 degrees from normal position
IP3X. Protected against solid objects > 2.5 mm in diameter IPX3. Protected against spraying water
IP4X. Protected against solid objects > 1 mm in diameter IPX4. Protected against splashing water
IP5X. Protected against dust; limited ingress (no harmful deposit) IPX5. Protected against water jet spray for at least 3 minutes
IP6X. Dust tight IPX6. Protected against heavy jet spray for at least 3 minutes
   IPX7. Protected against the effects of immersion in up to 1 metre of water for 30 minutes
   IPX8. Protected against the effects of continued immersion in water depths greater than 1 metre. The exact conditions are specified for each device by the manufacturer.

Data: 2014-09-10 10:17:58
Autor: Chris
On 2014-09-10 09:28, Marek wrote:
[...]

Sam się pogrążasz, pokaż mi tam informację że IP5x wytrzymuje słoną wodę.
W instrukcji auta też nie mam zapisu że wytrzymuje zderzenie ze ścianą albo drzewem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-10 10:40:41
Autor: atm
On 2014-09-10 09:28, Marek wrote:
[...]

Nie ma tez info, ze podane tam poruszanie sie po drogach dotyczy jedynie asfaltowych i automatycznie wylacza brukowane.
Poza tym nie mowimy o instrukcji do auta a normach, ktre ma spelniac pojazd dopuszczony do ruchu.

Tu masz inny przyklad urzadzenia, ktore nie ma problemow ze slona woda i spelnia tylko wymogi IP
Combining stainless steel shaft and anodized aluminum housing construction with ultra-high IP rating make the IPX salt water resistant and splash proof.
http://www.newequipment.com/Main/Products/Extreme-Environment-Rotary-Position-Sensors-30485.aspx

Tu zas morskie odbiorniki spelniajace wymogi tej samej normy:
http://knowledge.sonicelectronix.com/view/printview-142.html

Data: 2014-09-10 18:43:17
Autor: Marek
On Wed, 10 Sep 2014 09:54:59 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:
Nie wiem jak bylo w przypadku Z1 ale juz Z2 mocno obwarowali pod wzgledem slonej wody:

Przykro mi ale Z2 też moczyłem w Bałtyku w tym roku i jeszcze działa.
A Z tu nawet w zupie można gotować:

http://www.youtube.com/watch?v=ROyq3iRRbHg

--
Marek

Data: 2014-09-10 12:10:02
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.5339201411481000860news.neostrada.pl...
[...]

Słona woda jest szkodliwa w tych urządzeniach, które wodę
wpuszczajÄ… jednak w zakamarki i odporne sÄ… tylko na
"strumień" wody a nie są faktycznie wodo SZCZELNE.
Bo jak słona woda wejdzie w zakamarki i wyschnie to
zostanie tam sporo solnych osadów korodujących urządzenie.
To jedyna myśl jaka może przyjść do głowy w kwestii
słonej wody - czysta woda odparuje nie zostawiając soli
na złączkach, głośniku czy przełącznikach.

Data: 2014-09-09 19:33:33
Autor: rs
On 9/9/2014 6:29 PM, atm wrote:
On 2014-09-10 00:26, atm wrote:
On 2014-09-10 00:16, aL wrote:
[...]

pewnie zalezy co kto trenuje. jak szyba dziala ze spocona reka. jak to dziala w wodzie. czy do tego sie mowi, jakiej jakosci ma glosniki, o ile ma. ale i tak maja czas na dopracowanie, bo ten zegarek w tym roku nie bedzie dostepny. <rs>

Data: 2014-09-10 12:49:56
Autor: aL
W dniu 2014-09-10 01:33, rs pisze:

[...]

Jedyna nadzieja w Panasonicu. Może wypuści Toughwatcha.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2014-09-10 08:16:56
Autor: masti
atm wrote:

[...]

 zabawka za 400$? :)

Data: 2014-09-10 10:19:08
Autor: Chris
W dniu 2014-09-10 10:16, masti pisze:
atm wrote:

[...]

To ju¿ wolê http://www.mykronoz.com/collections/zefit/ za 50$ :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2014-09-10 11:47:07
Autor: Pszemol
atm wrote:

[...]

Pokaza³e¶ po pierwsze co¶, co daje tylko ma³y podzbiór
mo¿liwo¶ci iWatch a po drugie nie $50 tylko prawie 60 euro.

Całkiem ładny im wyszedł ten nowy i Phone6