Ca艂y PiS 艣piewa za prezesem: Wiem, n ie powiem

Data: 2012-10-31 17:42:09
Autor: the_foe
Ca艂y PiS 艣piewa za prezesem: Wiem, n ie powiem
Co nam m贸wi wtajemniczony Hofman? Kto艣 wybija 艣wiadk贸w katastrofy
smole艅skiej, kto艣 dokona艂 zamachu w Smole艅sku, kto艣 o tym wie, ale boi
si臋 powiedzie膰. Melodia zgrana, ale wida膰 PiS-owi jeszcze si臋 nie
znudzi艂a. Czekamy na nast臋pne zwrotki.
http://tiny.pl/hkwxv

Trzeba im to przyznac, maja jaja chlopaki z PIS. Co chwila mordy polityczne a ci sie bez strachu wystawiaja na celownik. Kaczynski w koncu zmazal hanbe mamusiowej pierzynki w czasie stanu wojennego.

--
the_foe

Data: 2012-10-31 18:02:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Ca艂y PiS 艣piewa za prezesem: Wiem, nie powiem

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k6rkd0$n58$1news.dialog.net.pl...
[...]

Szczeg贸lnie pi臋kne by艂o jak Macierewicz w ogromnej trwodze spie***dala艂 ze Smole艅ska, a p贸藕niej w Polsce odwa偶nie chcia艂 pe艂ni膰 wart臋 honorow膮 przy ekshumacji.
Jaja jak berety.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-31 19:40:53
Autor: pluton_
Ca硑 PiS 秔iewa za prezesem: Wiem, nie powiem
Trzeba im to przyznac, maja jaja chlopaki z PIS. Co chwila mordy
polityczne a ci sie bez strachu wystawiaja na celownik. Kaczynski w
koncu zmazal hanbe mamusiowej pierzynki w czasie stanu wojennego.

Faktycznie, wykazal niezwykle mestwo.

Nullification

Ca艂y PiS 艣piewa za prezesem: Wiem, n ie powiem