Cały PiS śpiewa za prezesem: Wiem, nie powiem

Data: 2012-10-31 15:31:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Cały PiS śpiewa za prezesem: Wiem, nie powiem
Wiem coś strasznego o nich, ale nie mogę powiedzieć - to od lat refren wielu politycznych wystąpień Jarosława Kaczyńskiego. Jego ulubiony.
Można rzucić podejrzenie, oskarżyć, ale nie powiedzieć całej prawdy, choć prezes oczywiście, bardzo by chciał, no ale nie może. Usta zamyka tajemnica, dostępna tylko wybranym, której jeszcze zdradzić nie można. Ale ostrzec Polaków trzeba. To dlatego Jarosław Kaczyński uprawia tę akrobatykę słowną, budzi naszą czujność.
Kiedy w 2010 roku PO organizowała prawybory kandydata na prezydenta, prezes PiS ostrzegał Polaków przed Radosławem Sikorskim, mówiąc, że on i jego brat, znają fakty, które mogą skompromitować szefa MSZ. Ale nie może powiedzieć o co chodzi - tajemnica państwowa.
Podobnie po samobójczej śmierci generała Sławomira Petelickiego, gdy oświadczył, że osoba powszechnie znana, której nazwiska nie może jednak podać, wymieniła twórcę GROM "na krótkiej liście osób, które bardzo dużo mówią i w związku z tym są zagrożone". Potem okazało się, że to Jadwiga Staniszkis coś powiedziała w luźnej rozmowie z prezesem i nie miała na "myśli likwidacji fizycznej, tylko podważanie ich wiarygodności przez stawianie im zarzutów".
Dziś na tę melodię Jarosława Kaczyńskiego nucił rzecznik PiS Adam Hofman: - Mamy dostęp do pewnego źródła, które dokładnie potwierdza to, co jest w artykule w "Rzeczpospolitej" [że biegli prokuratury wojskowej stwierdzili ślady trotylu we wraku Tu 154 M. Prokuratura stanowczo zaprzeczyła]. W sytuacji, w której mamy dziwne samobójstwa ludzi, którzy mają wiedzę na temat katastrofy smoleńskiej, nie ujawnimy nazwiska człowieka ani szczegółów tego, co się dowiedzieliśmy. Wszystkie próbki które były zbierane, ta wariująca skala przyrządów, którymi to jest badane - to wszystko potwierdzamy, mając swoje źródło. To bardzo poważne źródło - mówił w TVN24.
Co nam mówi wtajemniczony Hofman? Ktoś wybija świadków katastrofy smoleńskiej, ktoś dokonał zamachu w Smoleńsku, ktoś o tym wie, ale boi się powiedzieć. Melodia zgrana, ale widać PiS-owi jeszcze się nie znudziła. Czekamy na następne zwrotki.
http://tiny.pl/hkwxv

Data: 2012-10-31 15:50:43
Autor: Marek Czaplicki
Ca³y PiS ¶piewa za prezesem: Wiem, nie powiem
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu ¶roda 31 pa¼dziernik 2012 15:31:

Dzi¶ na tê melodiê Jaros³awa Kaczyñskiego nuci³ rzecznik PiS Adam Hofman:
- Mamy dostêp do pewnego ¼ród³a, które dok³adnie potwierdza to, co jest w
artykule w "Rzeczpospolitej" [¿e biegli prokuratury wojskowej stwierdzili
¶lady trotylu we wraku Tu 154 M. http://tiny.pl/hkwxv

Zaczynam podejrzewaæ, ¿e jedynym ¼ród³em owych mo¿e okazaæ siê pobliski browar. Wiedzê tê czerpiê z "pewnego" ¼ród³a, ale dalej pssyt, tajemnica. :)

Data: 2012-10-31 17:44:40
Autor: pluton_
Ca³y PiS ¶piewa za prezesem: Wiem, nie powiem
Zaczynam podejrzewaæ, ¿e jedynym ¼ród³em owych mo¿e okazaæ siê pobliski
browar. Wiedzê tê czerpiê z "pewnego" ¼ród³a, ale dalej pssyt, tajemnica.
:)

Browary to czerpi± 'krystalicznie czysta wode z serca gor' czyli
z pobliskiego potoku.

Zrodlem wiadomosci mainstrimowej rzepki jest raczej magiel :)

Nullification

Data: 2012-10-31 18:00:18
Autor: Marek Czaplicki
pluton_ pisze na pl.soc.polityka  w dniu ¶roda 31 pa¼dziernik 2012 17:44:

[...]

Obawiam siê, ¿e maglu wstydziliby siê rozmawiaæ o takich rzeczach jakie poruszaj± "politycy". Bywalcy magla to rozmawiaj± w porównaniu z nimi o zagadnieniach naukowych. :)

Data: 2012-10-31 17:42:09
Autor: the_foe
[...]

Trzeba im to przyznac, maja jaja chlopaki z PIS. Co chwila mordy polityczne a ci sie bez strachu wystawiaja na celownik. Kaczynski w koncu zmazal hanbe mamusiowej pierzynki w czasie stanu wojennego.

--
the_foe

Data: 2012-10-31 18:02:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:k6rkd0$n58$1news.dialog.net.pl...
[...]

Szczególnie piękne było jak Macierewicz w ogromnej trwodze spie***dalał ze Smoleńska, a później w Polsce odważnie chciał pełnić wartę honorową przy ekshumacji.
Jaja jak berety.

Data: 2012-10-31 19:40:53
Autor: pluton_
[...]

Faktycznie, wykazal niezwykle mestwo.

Nullification

Cały PiS śpiewa za prezesem: Wiem, nie powiem