Caberg V2RR - opinia

Data: 2012-07-11 18:19:29
Autor: AZ
Caberg V2RR - opinia
Mialem cija HJC FG-15, troche sie zuzyl, chcialem go pomalowac,
rozebralem i tak czekal w zimie az wkoncu pies dorwal styropianowy srodek i trzeba bylo kupic nowy, poszedlem do sklepu i kupilem
Caberga V2RR. Nawet ladny, z blenda, noskiem i whisperem.

Ale po tych 2-3 miesiacach musze stwierdzic ze poprzedni HJC byl
zajebisty, myslalem ze byl bardzo glosny, ale w tej ocenie
to Caberg jest zajebiscie glosny i z whisperem czy bez nie ma
roznicy, chyba, ze sie zadrze glowe w niebo to wtedy jest cichutko.
Druga sprawa to przy wiekszych predkosciach mam wrazenie, ze mi
chce wyssac bebechy z uszu, czuc mocno nieprzyjemne pulsowanie
w uszach, wiec zatyczki przy tym kasku to podstawa. Chyba w jakis
sposob tworzy sie w nim podcisnienie ktore dodatkowo bez whispera potrafi zasysac calkiem spore muchy.

Bym zapomnial - posiada jeszcze fajny ficzer miotania z bardzo duza
predkoscia malymi i sredniej wielkosci owadami prosto w oczy, tak
ze funkcja automatycznego opuszczania powiek w oczach nie ogarnia.

To by bylo na tyle, jakby ktos szukal opinii.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-11 21:16:56
Autor: AZ
Caberg V2RR - opinia
On 2012-07-11, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Bym zapomnial - posiada jeszcze fajny ficzer miotania z bardzo duza
predkoscia malymi i sredniej wielkosci owadami prosto w oczy, tak
ze funkcja automatycznego opuszczania powiek w oczach nie ogarnia.

Nie dodalem - to oczywiscie z zamknietym wizjerem :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-11 23:38:08
Autor: Drzewo
Caberg V2RR - opinia

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jtkg3h$e3j$1node1.news.atman.pl...
Ale po tych 2-3 miesiacach musze stwierdzic ze poprzedni HJC byl
zajebisty, myslalem ze byl bardzo glosny, ale w tej ocenie

Coś głośniejszego od FG-15? :D No to musi być naprawde ciekawy kask :)

--
Drzewo
www.moto-opinie.info - Opinie na temat produktów motocyklowych w jednym miejscu

Data: 2012-07-12 08:07:39
Autor: Michał V-R
Caberg V2RR - opinia
W dniu 2012-07-11 20:19, AZ pisze:

Tak naprawde, na twoj kwadratowy leb nic nie pasuje, procz wiadra do noszenia wody ze studni. Wiec nie stekaj i nie narzekaj, ciesz sie wogole, ze cos ci na banke weszlo. :-P
PS. w wiadrze masz wygodniejsze zapiecie pod szyje :-D

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-07-12 10:56:37
Autor: Grzegorz Rogala
Caberg V2RR - opinia
W dniu 11-07-2012 20:19, AZ pisze:

[cut]
To by bylo na tyle, jakby ktos szukal opinii.
E tam taka "opinia" to chuj warta jest, kupiles calkiem dobry kask tylko zupelnie nie nadajacy sie do jazdy na Twoim motocyklu.
Kup sobie kask ktory jest przystosowany do jazdy w pozycji pochylonej i wszelkie problemy znikną :)
Tak samo ja moge napisac ze Shoei XR-1000 jest chujowy bo na kacie nie da sie w nim wytrzymac..

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-07-12 08:59:03
Autor: AZ
Caberg V2RR - opinia
On 2012-07-12, Grzegorz Rogala <alagor@spamfe.o2.pl> wrote:
[...]

Te, ale ja nie mam supersporta tylko turystyka, jak wlasnie sie pochyle
to jest fajnie cicho.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-12 11:58:27
Autor: Grzegorz Rogala
Caberg V2RR - opinia
W dniu 12-07-2012 10:59, AZ pisze:

Te, ale ja nie mam supersporta tylko turystyka,
Ty masz Kawasaki wiec ani to ani to :)

jak wlasnie sie pochyle
to jest fajnie cicho.
No to wef czym problem bo nie rozumiem?

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-07-12 10:01:12
Autor: AZ
Caberg V2RR - opinia
On 2012-07-12, Grzegorz Rogala <alagor@spamfe.o2.pl> wrote:
Te, ale ja nie mam supersporta tylko turystyka,
Ty masz Kawasaki wiec ani to ani to :)

jak wlasnie sie pochyle
to jest fajnie cicho.
No to wef czym problem bo nie rozumiem?

Ze mnie nie wygodnie jechac z morda w zegarach ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-12 13:20:20
Autor: Grzegorz Rogala
Caberg V2RR - opinia
W dniu 12-07-2012 12:01, AZ pisze:

No to wef czym problem bo nie rozumiem?

Ze mnie nie wygodnie jechac z morda w zegarach ;-)
A co ma do tego zle dobrany kask?
Kup taki, zebys nie mordowal w zegary a zeby bylo cicho i komfortowo :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-07-12 11:21:03
Autor: AZ
Caberg V2RR - opinia
On 2012-07-12, Grzegorz Rogala <alagor@spamfe.o2.pl> wrote:
No to wef czym problem bo nie rozumiem?

Ze mnie nie wygodnie jechac z morda w zegarach ;-)
A co ma do tego zle dobrany kask?
Kup taki, zebys nie mordowal w zegary a zeby bylo cicho i komfortowo :)

Ale przed chwila pisales ze on jest do turystyki a nie jechania z morda
w zegarach. Co polecisz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-12 13:36:29
Autor: Grzegorz Rogala
Caberg V2RR - opinia
W dniu 12-07-2012 13:21, AZ pisze:

Ale przed chwila pisales ze on jest do turystyki a nie jechania z morda
w zegarach.
szyba w ZZR1200 przeszkadza normalnemu kaskowi ;) w zwiazku z tym
proponuje przejechac sie w S2,XR-1100, itp

Co polecisz?
jw.

--
pozdr