Cabrio

Data: 2017-04-21 07:00:40
Autor: Budzik
Cabrio
Naszła mnie taka fanaberia zeby pojezdzić kabrioletem. :)
Co byście polecili?

Fajnie gdyby to był kabrio z metalowym dachem ale nie jest to warunek w 100% konieczny.

Kwestia rozkładania dachu - recznie czy silniczek - bez znaczenia.

Kwestia mocy silnika, rodzaju paliwa - bez znaczenia.

Kwestia wielkości samochodu - bez znaczenia.

Budzet - ok 10.000

To ma byc zabawka na weekend - pewnie nie przejade nim wiecej niz 5000 tysiecy rocznie.

Co kupię w tym budzecie w miare fajnego, bezawaryjnego i w dobrym stanie?

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2017-04-21 09:35:08
Autor: Kamil 'Model'
Cabrio
W dniu 2017-04-21 o 09:00, Budzik pisze:
[...]

Za te pieniądze może być ciężko, ale jeżeli ma być to ze sztywnym dachem w małych pieniądzach to szukaj czegoś francuskiego.
Peugeot 206CC, 307CC albo Megane CC

Data: 2017-04-21 11:07:34
Autor: SW3
Cabrio
W dniu 21.04.2017 o 09:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

To ma byc zabawka na weekend - pewnie nie przejade nim wiecej niz 5000
tysiecy rocznie.

Dość sporo jeśli mowa o kilometrach.

--
SW3
-- --

Data: 2017-04-21 11:50:00
Autor: Budzik
Cabrio
Użytkownik SW3 sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid ...

To ma byc zabawka na weekend - pewnie nie przejade nim wiecej niz
5000 tysiecy rocznie.

Dość sporo jeśli mowa o kilometrach.

:)
5.000km

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2017-04-21 11:56:32
Autor: Yogi\(n\)
Cabrio

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA75E51FA4F5EFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tanio i bezawaryjnie - colt czc.
https://allegro.pl/colt-z30-2004-2012-18284?order=m&nadwozie=Kabriolet
--
Yogi(n)

Data: 2017-04-21 13:05:55
Autor: szerszen
Cabrio
On Fri, 21 Apr 2017 11:56:32 +0200
"Yogi\(n\)" <yogi_n@kwasorud.pl> wrote:

Tanio i bezawaryjnie - colt czc.

Tylko to takie trochę mało męskie auto ;)

szerszeń

Data: 2017-04-21 20:59:56
Autor: Yogi\(n\)
Cabrio

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:20170421130555.eb92a8c7bd32d8d777158d22tlen.pl...
On Fri, 21 Apr 2017 11:56:32 +0200
"Yogi\(n\)" <yogi_n@kwasorud.pl> wrote:

Tanio i bezawaryjnie - colt czc.

Tylko to takie trochę mało męskie auto ;)

Nie mniej męskie niż np. peugeot 206 cc.

Zresztą, nigdzie nie było mowy o orientacji pytającego ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2017-04-21 20:00:38
Autor: Budzik
Cabrio
Użytkownik Yogi(n) yogi_n@kwasorud.pl ...

Tanio i bezawaryjnie - colt czc.

Tylko to takie trochę mało męskie auto ;)

Nie mniej męskie niż np. peugeot 206 cc.

Zresztą, nigdzie nie było mowy o orientacji pytającego ;-)

Pytający czesto przemieszcza się multipla - takiego pierdoły jak rozważania na temat damskich samochodów i duzych meskich aut zwiekszających 2x obwód to nie dla mnie :)

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2017-04-22 18:36:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Cabrio
W dniu 2017-04-21 o 22:00, Budzik pisze:
[...]

Szukaj Micry CC w majtkowym różu. I sweterka w różowo-fioletowe pasy. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2017-04-24 20:54:01
Autor: re
Cabrio

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
http://niusy.pl/@youtu.be/9xn :-)

Data: 2017-04-21 12:21:57
Autor: ddddddddddddd
Cabrio
W dniu 21.04.2017 o 09:00, Budzik pisze:
[...]

skoro nie ma wymogu ilości miejsc i ma być zabawa to może MX-5?
Często ludzie mają do nich sztywne dachy (znaczy na lato jest lekki dach, a na zimę zakładają hardtop) - mowa oczywiście o starszych rocznikach, bo te nowsze to chyba mają twardy dach w standardzie

Łukasz

Data: 2017-04-22 11:38:14
Autor: LEPEK
Cabrio
W dniu 21.04.2017 o 12:21, ddddddddddddd pisze:

[...]

Polecam :)
Tylko, że do 10.000 trudno znaleźć niezardzewiały, w pełni sprawny egzemplarz - aczkolwiek nie jest to niemożliwe.
Jeśli chodzi o hardtop, to trzeba mieć na uwadze, że po pierwsze on kosztuje (ponad 1000 zł), a po drugie trzeba mieć go gdzie trzymać w lato (mówimy o generacjach NA/NB/NBFL jeśli zakładamy powyższy budżet).
Z drugiej strony sposób prowadzenia (tylny napęd, bardzo dobra trakcja) czynią ten samochód super zabawką.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-04-21 17:10:29
Autor: RadoslawF
Cabrio
[...]

Składany metalowy dach mają mercedesy i Peugeot 206 cc.
Drogie to i awaryjne bo działa automagicznie.
Do niektórych modeli z miętkim dachem można dostać/dokupić
sztywny hardtop na zimę.
Jak ma być tanio to szmaciany dach składany ręcznie
ale w pakiecie garaż lub wiata na okres poza sezonem.
Na allegro masz 10 stron kabrioletów w cenie do 10 tyś.
Jak będziesz wybierał to oglądaj fotki z dachem rozłożonym
i złożonym. Niektóre wyglądają naprawdę brzydko z rozłożonym.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-22 02:33:05
Autor: PiteR
Cabrio
na  ** p.m.s **  RadoslawF pisze tak:

Składany metalowy dach mają mercedesy i Peugeot 206 cc.

Przedwczoraj widziałem merca z cięciami na słupkach. Po chwili zatrybiłem, że to musi być kabriolet. Nie mogę teraz znaleźć zdjęcia.
Jak ten dach się tam z tyłu chowa nie mam pojęcia.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-04-23 18:38:04
Autor: RadoslawF
Cabrio
W dniu 2017-04-22 o 03:33, PiteR pisze:

[...]

Jak to była przeróbka/samoróbka to może nie mieć dachu.
I nie będzie potrzeby jego chowania.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-23 20:00:41
Autor: LEPEK
Cabrio
W dniu 23.04.2017 o 18:38, RadoslawF pisze:

Jak to była przeróbka/samoróbka to może nie mieć dachu.
I nie będzie potrzeby jego chowania.

Jaka samoróbka?
https://youtu.be/jun1BHJWdNw?t=144
https://www.youtube.com/watch?v=Fu0bI_-tmus
https://www.youtube.com/watch?v=-k81HhbI53k
https://youtu.be/yjJ14_EL7N8?t=35

Pozdr,

Data: 2017-04-21 19:38:05
Autor: re
Cabrio

Użytkownik "Budzik"

Naszła mnie taka fanaberia zeby pojezdzić kabrioletem. :)
Co byście polecili?
-- -
Smarta :-)

Cabrio