Cagiva problem

Data: 2011-08-17 22:03:26
Autor: wojtas1991
Cagiva problem
Witam wszystkich mam prblem mały. Mam Cagive 125ccm. Chodzi o to ze jechałem i nagle zaczeło cos stukać. Zjechałem na pobocze dałem odpocząć maszynie  i po jakims czasie znow właczyłem i bylo stukanie wiecie moze co to jest ?? czy rozwalil sie sworzeń na tłoku czy cos z korbowodem ?? --

Data: 2011-08-18 13:18:55
Autor: Ryback
Cagiva problem

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

To stukostrachy (tomyknockers). Choćby mi zęby rwali...

Data: 2011-08-18 22:40:45
Autor: wojtas1991
Cagiva problem
Rybacknapisal

[...]

[...]

[...]