Cała Korea powinna być komunistyczna

Data: 2010-11-23 20:10:55
Autor: boukun
Cała Korea powinna być komunistyczna
Amerykanie powinni wyj¶ć z Korei Południowej i cała Korea powinna być komunistyczna. Tak długo nie będzie spokoju na półwyspie koreańskim, dopóki Korea Południowa nie zmieni systemu.

W Polsce też powinien się zmienić system, na socjalistyczny, wtedy dopiero Polacy będ± mieli wolno¶ć...

boukun

Data: 2010-11-23 21:14:48
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-23 20:10, boukun pisze:

W Polsce też powinien się zmienić system, na socjalistyczny, wtedy
dopiero Polacy będ± mieli wolno¶ć...

Teee... a teraz to co mamy jak nie socjalizm?!

--

Tomy M.

Data: 2010-11-23 21:18:32
Autor: boukun
Cała Korea powinna być komunistyczna

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cec20c1$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taaa?, to jaki powinni¶my mieć system. Ile kapitalizmu w kapitaliĽmie, żeby¶ przestał pierdolić głupoty? Geremek ci zasponsorował system, tfu, co ja pletę, przecież nie tobie...
http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

A jak ci na nowo zmieni±, to też nie dla ciebie...

boukun

Data: 2010-11-23 21:43:25
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-23 21:18, boukun pisze:

[...]

   Kapitalizm to jest w Afryce na sawannie. Lew zjada
antylopę i w dupie ma że ona jest sprytna, zaradna
pracowita i m±drzejsza od lwa.
Prawdziwy kapitalizm to prawo pię¶ci. Każdy inny
system to socjalizm.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-23 21:50:04
Autor: kefirh
W dniu 2010-11-23 21:43, Tomy M. pisze:
[...]

Blad logiczny.
W socjalizmie zona Lwa zarzadz obligatoryjnym funduszem ubezpieczeniowo-emerytalnym.

k.

Data: 2010-11-23 21:55:58
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-23 21:50, kefirh pisze:

Blad logiczny.
W socjalizmie zona Lwa zarzadz obligatoryjnym funduszem
ubezpieczeniowo-emerytalnym.

Ja o chlebie, Ty o ...

--

Tomy M.

Data: 2010-11-23 22:09:17
Autor: jadrys
[...]

A u nas to nie? Czy Tusk nie zabiera ludziom polowy zasiłków pogrzebowych i  nie rozdaje pieniędzy w¶rod rodzin swoich bogatych kolesi, maj±c tam gdzie lew zjadaj±cy antylopę biedę tych ludzi?

Data: 2010-11-24 00:06:58
Autor: raff
Cała Korea powinna być komunistyczna
W dniu 2010-11-23 21:43, Tomy M. pisze:
W dniu 2010-11-23 21:18, boukun pisze:

Taaa?, to jaki powinniśmy mieć system. Ile kapitalizmu w kapitaliźmie,
żebyś przestał pierdolić głupoty? Geremek ci zasponsorował system, tfu,
co ja pletÄ™, przecieĹĽ nie tobie...
http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

Kapitalizm to jest w Afryce na sawannie. Lew zjada
antylopÄ™ i w dupie ma ĹĽe ona jest sprytna, zaradna
pracowita i mÄ…drzejsza od lwa.
Prawdziwy kapitalizm to prawo pięści. Każdy inny
system to socjalizm.

Inaczej, kapitalizm to czysta konkurencja. A nie pieniazki przekazywane pod stolem, dofinansowania, wyrownywania szans, duperele...

R.

Data: 2010-11-24 14:35:35
Autor: Polok_Prawdziwy
Ca³a Korea powinna byæ komunistyczna
   Kapitalizm to jest w Afryce na sawannie. Lew zjada
antylop&#234; i w dupie ma &#191;e ona jest sprytna, zaradna
pracowita i m&#177;drzejsza od lwa.
Prawdziwy kapitalizm to prawo pi&#234;&#182;ci. Ka&#191;dy inny
system to socjalizm.

GUPI¶, jak ŁOSCYPEK...!!!

- "prawo piń¶ci" musiem maży...

"Wielgi" byłby¶ ino psez porem lot ty DURNOTO-NIEMOTO...!

Jakby¶ z sił łopadnoł, tobyci twoje WŁOSNE DZIECI dodupy nakopały ina gnojnik
pociepły, bopseca "kapitulizm" jezd, aty¶ nieproduktywny itwoje "dobra" im som
potsebne...!
Cowieki, to gadzina stadno i ino wrupie psetrwać mogom ty ŁONUCO...!!!

Je¶liby tak było, jak cisiem maży, to nojwyżej 2 pokolinia by psetrwały i KONIEC
Z COWIEKIEM bybył...!

Zastanowiom sie, jak takie psygłupy pisać i cytać siem naucyły...

Data: 2010-11-24 16:21:15
Autor: cyc
Ca³a Korea powinna byæ komunistyczna

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:1195.00000024.4ced14a7newsgate.onet.pl...
[...]

Daj spokoj baco !!.
Nie widzisz , ze ten "czlowiek" zatrzymal sie w rozwoju na  etapie bezmyslnych dzikusow ? .
Dla takich cywilizacja , wspolodpowiedzialnosc za innego czlowieka , pomoc , czy w koncu wspolczucie sa pojeciami calkowicie obcymi ? .
Dla takich najwazniejsze jest to aby swoj kaldun byl pelny !.
To taki  tryglodyta !.

cyc

Data: 2010-11-24 14:46:05
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Cowiek, to gadzina stadno i ino wgrupie psetrwać moze ty ŁONUCO...!!!

Data: 2010-11-23 21:21:33
Autor: jadrys
[...]

Wygl±da że to obecno¶ć jankesów jest ko¶ci± niezgody Koreańczyków. Jaki wolny naród by się godził na obecno¶ć obcych wojsk na swoim terytorium? Na pewno nie ci z Północnej strony.

Data: 2010-11-23 21:23:21
Autor: boukun
Cała Korea powinna być komunistyczna

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ich7p0$6tl$2news.onet.pl...
[...]

Zawsze tak było i te manewry i granie na nosie wolnym Koreańczykom z północy..

boukun

Data: 2010-11-23 22:11:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 21:23, boukun pisze:

[...]

Czyli wniosek? - Moim zdaniem im szybciej jankesów kto¶ przepędzi z Korei, tym szybciej nastanie pokój i państwo zjednoczy się.

Data: 2010-11-23 22:35:49
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a może zapytasz Koreańczyków...
W dniu 2010-11-23 21:23, boukun pisze:

> U&iquest;ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci > news:ich7p0$6tl$2news.onet.pl...

> Zawsze tak by&sup3;o i te manewry i granie na nosie wolnym Korea&ntilde;czykom z > pó&sup3;nocy..
>
> boukun

Czyli wniosek? - Moim zdaniem im szybciej jankesów kto&para; przep&ecirc;dzi z Korei, tym szybciej nastanie pokój i pa&ntilde;stwo zjednoczy si&ecirc;.

A może zapytasz południowych Koreańczyków!!
A nuż wcale nie chc± zjednoczenia Korei przez komunistów?
A nuż chc± aby Yankesi ich przed tym chronili.

A może Pólnocni chc± przył±czenia swego kraju do Południa??
Ale Pólnocnych spytać i tak ci się nie uda.

Data: 2010-11-23 23:06:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 22:35, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

No wła¶nie, niech będ±cy na łańcuchu USA reżym południowokoreański przeprowadzi referendum w sprawie obecnosci jankeskich wojsk..

Dlaczego nie uda. Ja jestem przekonany że po przepędzeniu jankesów i zjednoczeniu Korei  na jej czele stanołby obecny przywódca Północnej czę¶ci. Facet z charakterem i patriota..

Data: 2010-11-23 23:42:53
Autor: raff
W dniu 2010-11-23 23:06, jadrys pisze:
W dniu 2010-11-23 22:35, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

A może zapytasz południowych Koreańczyków!!
A nuĹĽ wcale nie chcÄ… zjednoczenia Korei przez komunistĂłw?
A nuĹĽ chcÄ… aby Yankesi ich przed tym chronili.

A może Pólnocni chcą przyłączenia swego kraju do Południa??
Ale Pólnocnych spytać i tak ci się nie uda.

No właśnie, niech będący na łańcuchu USA reżym południowokoreański
przeprowadzi referendum w sprawie obecnosci jankeskich wojsk..

Dlaczego nie uda. Ja jestem przekonany że po przepędzeniu jankesów i
zjednoczeniu Korei na jej czele stanołby obecny przywódca Północnej
części. Facet z charakterem i patriota..

Zalosne. Glupota jest zarazliwa. Pogadajcie sobie z boukunem, taa...

Albo poproscie o azyl w KRLD. Nikt tu nie bedzie za wami tesknil. A wam tam bedzie dobrze...

R.

Data: 2010-11-24 20:25:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 23:42, raff pisze:
[...]

No jak dla Ciebie prawda jest gĹ‚upotÄ…, to ja juĹĽ sam nie wiem.. Dotychczas miaĹ‚em Ciebie za niegĹ‚upiego faceta, ale widzÄ™ ĹĽe chyba bÄ™dÄ™ musiaĹ‚ zrewidować ten poglÄ…d.  CzĹ‚owiek rzeczywiĹ›cie mÄ…dry nie dawaĹ‚by tak Ĺ‚atwo sobÄ… manipulować.. :-\

Data: 2010-11-25 22:33:48
Autor: raff
W dniu 2010-11-24 20:25, jadrys pisze:
[...]

No jak dla Ciebie prawda jest głupotą, to ja już sam nie wiem..
Dotychczas miałem Ciebie za niegłupiego faceta, ale widzę że chyba będę
musiał zrewidować ten pogląd. Człowiek rzeczywiście mądry nie dawałby
tak łatwo sobą manipulować.. :-\

Prawda nie jest glupotÄ…, ale komunizm jak najbardziej.

A ludzie wierzacy w komunizm sa albo bezdennie glupi albo naiwni jak dzieci, co na jedno wychodzi.

R.

Data: 2010-11-25 22:51:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 22:33, raff pisze:

Prawda nie jest glupotÄ…, ale komunizm jak najbardziej.

A ludzie wierzacy w komunizm sa albo bezdennie glupi albo naiwni jak dzieci, co na jedno wychodzi.

R.

A w co mam wierzyć? Że kapitalizm kiedykolwiek będzie miał ludzką twarz?

Data: 2010-11-25 22:56:38
Autor: u2
a może zapytasz Koreańczyków...
W dniu 2010-11-25 22:51, jadrys pisze:
A w co mam wierzyć? Że kapitalizm kiedykolwiek będzie miał ludzk± twarz?

Miał, bo ludzie chc± żyć po ludzku.

Data: 2010-11-26 16:23:06
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icmlt1$gfd$1news.onet.pl...
[...]

Kapitalizm nigdy, komunizm zawsze trupią główkę.

--
stevep

Data: 2010-11-26 17:31:38
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-26 16:23, cirrus pisze:
[...]

I słusznie, ta "trupia główka" to zdechły kapitalizm.

Data: 2010-11-28 10:10:01
Autor: D. J. MC Donald Musk
a może zapytasz Koreańczyków...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icoo4s$q9m$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-26 16:23, cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icmlt1$gfd$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-25 22:33, raff pisze:
Prawda nie jest glupot±, ale komunizm jak najbardziej.
A ludzie wierzacy w komunizm sa albo bezdennie glupi albo naiwni jak dzieci, co na jedno wychodzi.
R.
A w co mam wierzyć? Że kapitalizm kiedykolwiek będzie miał ludzk± twarz?

Kapitalizm nigdy, komunizm zawsze trupi± główkę.

I słusznie, ta "trupia główka" to zdechły kapitalizm.

I w;lasnie dlatego twoi kumple z SS nosili te trupie glowki na czapkach. Oni tez zwalczali kapitalizm!

Data: 2010-11-28 19:14:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-28 10:10, D. J. MC Donald Musk pisze:

I słusznie, ta "trupia główka" to zdechły kapitalizm.
I w;lasnie dlatego twoi kumple z SS nosili te trupie glowki na czapkach. Oni
tez zwalczali kapitalizm!

Twoi kumple z SS polowali na/zwalczali "podludzi".

Data: 2010-11-23 23:11:50
Autor: boukun
a może zapytasz Koreańczyków...

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6d67.000001f4.4cec33b5newsgate.onet.pl...
> [...]

A może Pólnocni chc± przył±czenia swego kraju do Południa??
Ale Pólnocnych spytać i tak ci się nie uda.

Ale jak ich zapytać, jak policja południowokoreańska leje bezlito¶nie swoich protestuj±cych za socjalizmem studentów pałami...

boukun

Cała Korea powinna być komunistyczna